• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Yay, nieuwe username gevonden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Af en toe zou het zo handig zijn om een La Chancla te hebben. Ik bedoel het. Op gegeef moment zijn het net twee makke lammetjes.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Whoho, wifi!
    Het zou nu alleen leuk zijn als je online zou kunnen komen, ik heb je serieus best wel gemist...


    Stenenlikker

    Zo voorspelbaar dit.


    Ik word echt niet goed van jou!
    Jij bent degene die met meerdere jongens bezig bent en dan durf je nog over mij te zeiken dat mijn relatie niet deugt en dat het toch geen zin heeft?
    Wat boeit het nou dat er 3 uur afstand tussen ons zit? Echte liefde overwint alles. En ik weet zeker dat hij de ware is, dus houd alsjeblieft om met dingen als: je relatie gaat toch nooit standhouden want je kan niet bij diegene zijn. Ooit gehoord van 'voor elkaar vechten'?
    Alsjeblieft zeg. Houd gewoon je mond. Ik ben hier echt klaar mee.
    Hij betekent meer voor me dan m'n eigen familie, blijkbaar heb je dat niet eens door.
    Dit kan nog eens dikke ruzie worden (:
    Bring it on.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Ik word echt niet goed van jou!
    Jij bent degene die met meerdere jongens bezig bent en dan durf je nog over mij te zeiken dat mijn relatie niet deugt en dat het toch geen zin heeft?
    Wat boeit het nou dat er 3 uur afstand tussen ons zit? Echte liefde overwint alles. En ik weet zeker dat hij de ware is, dus houd alsjeblieft om met dingen als: je relatie gaat toch nooit standhouden want je kan niet bij diegene zijn. Ooit gehoord van 'voor elkaar vechten'?
    Alsjeblieft zeg. Houd gewoon je mond. Ik ben hier echt klaar mee.
    Hij betekent meer voor me dan m'n eigen familie, blijkbaar heb je dat niet eens door.
    Dit kan nog eens dikke ruzie worden (:
    Bring it on.


    Omg jij bent zo lief over je vriendje *.*
    Tss, dat mens die dat zegt is not so sweet. :c


    wat was dit ookalweer

    Thee+Chocola+Warm bed+Justin/Liam foto's=Gelukkige Tamara :')


    wat was dit ookalweer

    Sigh. Of course. Dat is als een kind een pot snoep voorhouden en zeggen dat 'ie niet mag pakken. Ik vind dit not done, maar oké.


    26 - 02 - '16

    Ugh... ik voel me nu echt een bitch. Ik wil gewoon niet reacties op mijn vermoedens. Ik ben geen sherlock en ik wil gewoon niet dat iedereen mij gelijk niet meer serieus neemt.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I should never have done this. Ik had kunnen weten dat er gewoon gedoe van komt en nu ben ik weer the bad guy.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    I should never have done this. Ik had kunnen weten dat er gewoon gedoe van komt en nu ben ik weer the bad guy.


    Geloof me je bent echt niet the bad guy.

    OT: Ik voel mij zo klote :3 Jezus


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Omg jij bent zo lief over je vriendje *.*
    Tss, dat mens die dat zegt is not so sweet. :c


    Haha x'D
    Ikr. En ze is zogenaamd m'n "beste vriendin".
    Ik flip 'm zo echt op dr.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Dank je wel voor de voedselvergiftiging, bitch.


    † Love? I want to sleep.

    No voice (no voice), no hand (no hand) of human source
    Can reach me (reach me) in this place
    Though fallen (fallen) figures (figures) closely passes
    And invites me (invites me) into somber dance...
    This somber dance!

    Cold and desolate my soul turns grey,
    (And) alone I witness the neverending day.

    My wasted dreams lie silent and dead
    Within this darkened tears I shed
    This darkened tears I shed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    'Accepteer dat nu gewoon en doe niet zo moeilijk' Verdomme, waarom moet ik het accepteren dat je me drampt om voor jou te gaan werken als ik dat niet wil, terwijl jij mijn keuze niet accepteert. Echt, ik word gek van mijn vader.
    'Tot twaalf uur in je bed liggen noem ik lamlendigheid' Hallo, ik heb slaaptekort en ik kan niet gaan werken als ik niet word aangenomen. Sorry dat ik zelfvertrouwen 0 en minder heb dat ik niet bij een supermarkt ga solliciteren, omdat ik verdomme geen bekende tegen wil komen en ik me zelfs al ongemakkelijk voel als ik een ding moet halen daar.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 18:44 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'