• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Ik wil liever niet hebben dat als ik mijn snapchat open, ik jouw hoofd in de story van iemand die ik ken zie. Nu moet ik mijn ogen desinfecteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aia schreef:
    FUCKING SERIEUS!? IK HÁÁT DIT!

    Q moet godverdomme een 'weet je zeker dat je deze username wilt'- button hebben! Druk ik verdomme weer per ongeluk op enter omdat die kutknoppen zo dicht bij elkaar zitten. AAARGHH :@


    Dat is echt frustrerend :C

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:29 ]


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat is echt frustrerend :C


    Is al de tweede keer dit :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    FUCKING SERIEUS!? IK HÁÁT DIT!

    Q moet godverdomme een 'weet je zeker dat je deze username wilt'- button hebben! Druk ik verdomme weer per ongeluk op enter omdat die kutknoppen zo dicht bij elkaar zitten. AAARGHH :@
    Er was een voorstel om een extra waarschuwing toe te voegen om dat soort dingen te verkomen, maar er is nooit wat mee gedaan ;x

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Het is voorsteld om een extra waarschuwing toe te voegen, is alleen nooit wat mee gedaan ;x


    Yup en zo zijn er wel meer dingen waar niets mee gedaan wordt en waar ik lichtelijk teleurgesteld in ben.


    26 - 02 - '16

    Dauth schreef:
    (...)Er was een voorstel om een extra waarschuwing toe te voegen om dat soort dingen te verkomen, maar er is nooit wat mee gedaan ;x


    Zal ik het nog eens voorstellen? Want ik word hier niet goed van, het is al de tweede keer dit. En ik keen nog wel goed uit, maar omdat mijn vingers nogal dik zijn, tsja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil nu echt bij je in de tent liggen schat <3
    Ik wil je platknuffelen lieeefieeeee <3


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Diancie schreef:
    (...)

    Yup en zo zijn er wel meer dingen waar niets mee gedaan wordt en waar ik lichtelijk teleurgesteld in ben.


    Klopt. Sommige ideeën zijn zo goed en dan komen die er niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Diancie schreef:
    (...)

    Yup en zo zijn er wel meer dingen waar niets mee gedaan wordt en waar ik lichtelijk teleurgesteld in ben.
    Agreed. Helaas valt er weinig aan te doen.

    Aia schreef:
    (...)

    Zal ik het nog eens voorstellen? Want ik word hier niet goed van, het is al de tweede keer dit. En ik keen nog wel goed uit, maar omdat mijn vingers nogal dik zijn, tsja...
    Ik merk het, haha. Je typte keen ipv. keek. Maar goed, ik snap het probleem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Ik merk het, haha. Je typte keen ipv. keek. Maar goed, ik snap het probleem.


    Hahah, sorry, dat is typen tijdens irritatie :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms zou ik willen dat ik Q kon overnemen, maar ik betwijfel dat ik het geld ervoor heb / dat Rutger dat uberhaupt zou toestaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop echt dat je droog zit in je koele tentje hahah :p
    Anders kom ik binnenkort naar je toe en je verzorgen x'D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Waarom deed ik ook alweer mee? Juist ja, omdat ik wil schrijven. Niet omdat ik wil dat iedereen zijn neus in andermans zaken gaat steken en drama gaat creëren die nergens voor nodig is. Ik ben al fucking oververmoeid. Laat me dan alsjeblieft met rust voor ik ga huilen.


    help

    Zo blijkt maar weer dat je voor je moet houden hoe je je daadwerkelijk voelt.


    Oké, oké, ik ben stil. Maar verwacht niet veel goeds als je wel wilt praten.


    wat was dit ookalweer