• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 21:28 ]


    26 - 02 - '16

    Waarom heb je zo'n hekel aan me? Wat heb ik fout gedaan? Ik heb dag en nacht voor je klaargestaan, en nu dat je ineens een vriendje hebt die mij niets vindt omdat ik enkel zwart draag ben ik een of ander vaag mens die maar een end op moet rotten. Oké, top.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I would hold you in my arms
    I would take the pain away
    Thank you for all you've done
    Forgive all your mistakes.

    There's nothing I wouldn't do
    To hear your voice again.
    Sometimes I wanna call you but
    I know you won't be there

    Oh, I'm sorry for blaming you
    for everything I just couldn't do
    And I've hurt myself by hurting you


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik word zo moe van sommige mensen. Als ik iets zeg dan is het ineens slecht. Nou, het spijt me dat ik niet perfect ben.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oh my facking god. I facking love you. Seriously, man, damn. You're a fucking genius, Em. <3


    † Love? I want to sleep.

    Het is erg wat daar gebeurt, het zou niet mogen gebeuren en ik wordt er ziek van, maar om het nu gazacaust te noemen goed erover.
    De holocaust en oorlog zijn twee verschillende dingen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Uuugh! Die underscores zijn zo lelijk. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Uuugh! Die underscores zijn zo lelijk. T_T


    Idd. Ik vind zelfs cijfers in een username niet staan.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit méén je toch niet? Je kan er gewoon niet tegen dat iemand eens de waarheid onder je neus duwt.


    kindness is never a burden.

    Jij ging weg.


    •

    Nu vraag ik mij af waarom m'n topic zomaar gesloten is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Nu vraag ik mij af waarom m'n topic zomaar gesloten is.
    Dus je hebt het niet zelf gedaan? Vroeg me dat namelijk ook al af. Meld het topic zou ik zeggen. :Y)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waar bemoei jij je mee? Je kent maar één kant van het verhaal.


    kindness is never a burden.

    Dauth schreef:
    (...)Dus je hebt het niet zelf gedaan? Vroeg me dat namelijk ook al af ;x

    Nope. Ik heb wel een mod erom gevraagd, maar ik heb nog geen antwoord, dusja. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    You make me laugh so hard.


    •

    You're the one who left again, so don't you dare blame me for not trusting you anymore.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered