• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

SphinxX schreef:
    Ik heb echt geen inspiratie met george xq pas 100 woordrn en ik kan niet meer doorschrijven

auch D: hoe komt dat

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Omdat ze niets meer te doen hebben :')

SphinxX schreef:
    Omdat ze niets meer te doen hebben :')

we hadden zo veel plannen maar als je die liefdesdrank niet erin gegooid had was alles anders afgelopen (cat)

Leora schreef:
    (...)

we hadden zo veel plannen maar als je die liefdesdrank niet erin gegooid had was alles anders afgelopen (cat)

Wat zouden we dan meer doen? Dit was toch alles xq

SphinxX schreef:
    (...)

Wat zouden we dan meer doen? Dit was toch alles xq

Anders gaan we (tijdelijk) even verder in meet generations... dan laat ik Draco Ralf pesten waarna Ralf naar campbell gaat? :D

Leora schreef:
    (...)

Anders gaan we (tijdelijk) even verder in meet generations... dan laat ik Draco Ralf pesten waarna Ralf naar campbell gaat? :D

Deal :Y) en ik ga even brainstormen voor george. Met nu bij 151 woorden

SphinxX schreef:
    (...)

Deal :Y) en ik ga even brainstormen voor george. Met nu bij 151 woorden
    \

Oke ik post eerst draco want ik ben inspiratieloos met ginneh xd

George weasley

Even bleef het weer stil en ik hoorde geen antwoord komen en ik hoopte dat hij zich tenminste wat beter voelde.
    ‘J-je kan goed dansen.’
    Ik lachtte. Maar hij stotterde. Hij was nog steeds nerveus.
    ‘Ik bedoel- hoezo kent niemand deze kamer?’
    'Omdat het de kamer van hoge nood is.' Begon ik en haalde mijn kin van zijn schouder af, alsnog kon ik Campbell niet zien waardoor ik maar de verte in staarde.
    'Het komt nooit zomaar tevoorschijn. Bijna niemand weet eens waar het ligt. Alleen als je echt iets dringends nodig hebt, dan pas verschijnt die.' Legde ik hem uit. Mijn handen gleden naar zijn middel toe, toen de muziek begon te eindigen. Het stopte, en zo ook mijn passen en ik leunde weer wat achterover om Campbell in zijn gezicht te kunnen kijken. Ik had vergeten hoe prachtig hij eruit zag. Op het bal, maar ik nog steeds. Ik glimlachte zachtjes.
    'Eerder zei ik dat de uiterlijk van iemand me niet zo veel scheelde. Maar jij bent ook zo prachtig dat ik het niet kan negeren.'
    Fluisterde ik zachtjes en drukte een kus, net niet op zijn lippen waarna ik hem los liet en terug liep om de cd van de plaat te halen. Ik liep terug naar de kastje met cd's en toen ik die opentrok, hapte ik naar adem toen ik een aantal flessen in kast lag. Verkeerde kast dus. Allerlij flessen met.. oh god. Onbewust likte ik aan mijn lippen waar ik vervolgens op beet en de verleiding om eentje te pakken werd alsmaar groter. Ik kneep mijn ogen dicht en gooide de kastje wedr dicht en merkte dat de cd op de vloer lag. Ik liet het ook daar en liep terug naar Campbell toe tewijl ik de kast met al die flessen probeerde te vergeten en richtte me weer tot Campbell. En toen pas merkte ik dat hij nog steeds nerveus was.
    'Campbell.'
    Ik boog me wat wat voorover en bestudeerde zijn blik. Waarom was hij zo bang en waarvoor?
    'Campbell, waardoor raak je zo nerveus? Ik kan er op letten als het moet. Ik ga er voor zorgen dat je het fijn gaat krijgen hier.'

Campbell Saunders

‘Het komt nooit zomaar tevoorschijn. Bijna niemand weet eens waar het ligt. Alleen als je echt iets dringends nodig hebt, dan pas verschijnt die.’ Zijn handen gleden naar mijn middel wat mij even naar adem deed happen. Ik wist niet waarom maar de aanrakingen die George legde leken extra gevoeliger als eerder vandaag. Alsof ik nu pas besefte hoe veel het waard voor mij was. Ik had niet eens geweten welk nummer er draaide maar ik merkte wel dat het afgelopen was tot mijn ellende. Het was niet eens een volmaakte dans. Het was niet eens goed geweest. Geen perfecte dans zoals George gewild had. Onze passen stopte waardoor George wat naar achter leunde waardoor ik recht in zijn ogen keek wat allerlei emoties los maakte.
    ‘Eerder zei ik dat de uiterlijk van iemand me niet zo veel scheelde. Maar jij bent ook zo prachtig dat ik het niet kan negeren.’ Hij boog naar voren en even dacht ik dat onze lippen zouden raken tot hij ze ernaast plaatste en me los liet om de cd weg te leggen. Ik wist het zeker. Mijn kansen waren verkeken. De perfecte dans was uitgesloten voor hem zowel mij.
    ‘Campbell.’ Ik keek geschrokken op in George blik die middels voorovergebogen stond zodat hij precies op ooghoogte was.
    ‘Campbell, waardoor raak je zo nerveus? Ik kan er op letten als het moet. Ik ga er voor zorgen dat je het fijn gaat krijgen hier.’
    Met grote ogen staarde ik in George ogen. Nog steeds is hij zo lief tegen mij; zo geduldig. Ik had nog nooit zo iemand ontmoet. Iemand die per slot van rekening vrijwillig bij mij in buurt wilde zijn. Het voelde raar en kostbaar en sinds onze breuk van vandaag besefte ik pas hoe kostbaar het voor mij het was geworden. Zonder hem kon ik niet meer functioneren; niet meer overleven. Het leek überhaupt al onmogelijk hoe ik het zonder hem had moeten dorsten al die jaren.
    Voorzichtig pakte ik zijn hand alsof het van glas was. Het kon je pijn doen maar als je er voorzichtig mee was; was het het mooiste op de wereld als je het in de juiste richting hield.
    ‘Ik besef nu pas hoe kostbaar het is wat wij hebben voor mij. Hoe gebroken ik mijzelf voel zonder jou. Jij versterkt me; George. Je maakt me een beter persoon. Als jij weg valt weet ik niet meer hoe ik verder moet. Dan blijf ik net een slechte schaduw op de achtergrond die nooit iets zal bereiken ook al lijkt het anders. Ik heb zelfs een simpele dans zojuist verpest en Karkarov boos gemaakt over de eerste opdracht.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik hem niet durfde aan te staren bij die woorden terwijl ik nog steeds voorzichtig met zijn hand speelde. ‘Ik hou van jou; George. Maar ik weet dat ik je tegen hou door mijn onzekere gedrag die ik niet kwijt kan raken. Ik wil jou niet in de diepte trekken van mijn depressies en angsten.’

Oh wee als je aan de alcohol gaat (cat) Je weet wat er dan gaat gebeuren

Ohja en je wilde drama; hier krijg je het :D

Aangezien je nog niets hebt gelezen, ik hrb een leukete idee gekregen (;

[ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 12:22 ]

George maakt zich ecgt niet waar hij beland door campbell. Of hij nou door hem de diepte in word geteokken of wat dan ook, als hij maar bij campbell is, is hij gelukkig.

George weasley

Langzaam en zachtjes pakte hij mijn hand vast en begon er mee te spelen. Ik lachtte zachtjes en zag dat Campbell me recht in de ogen aankeek wat me vreemde kriebels gaf. Campbell had het nooit in elkaar gekregen om recht in mijn ogen te kijken. Ook ik keek terug in zijn ogen.
    ‘Ik besef nu pas hoe kostbaar het is wat wij hebben voor mij. Hoe gebroken ik mijzelf voel zonder jou. Jij versterkt me; George. Je maakt me een beter persoon. Als jij weg valt weet ik niet meer hoe ik verder moet. Dan blijf ik net een slechte schaduw op de achtergrond die nooit iets zal bereiken ook al lijkt het anders. Ik heb zelfs een simpele dans zojuist verpest en Karkarov boos gemaakt over de eerste opdracht.’ hij keek weg. Even had ik niets te zeggen, ookal moest ik dat wel doen hij heeft echt geen dans verpest, het was gezellig. Dat karkarov op hem boos is, is niet zijn schuld. Ik hou van hem vanwege zijn perfecte karakter en innerlijk en stralende uiterlijk. En een innerlijk of karakter van iemand kan niet zo snel veranderen.
    ‘Ik hou van jou; George. Maar ik weet dat ik je tegen hou door mijn onzekere gedrag die ik niet kwijt kan raken. Ik wil jou niet in de diepte trekken van mijn depressie en angsten.'
    Ik zette ook mijn hand op die van hem waarna ik de zijne met mijn beiden vasthield, en keek hem maar aan.
    'Iedereen is wel eens onzeker, je houd me echt niet tegen, met niets. Ik wil gewoon dat je gelukkig bent. Want als jij Gelukkig bent, ben ik dat ook.' Ik drukte een kus op zijn handen en keek hem weer aan terwijl ik zijn hand nog in mijn twee handen gevangen hield waarna het voor ewn korte tijd stil bleef.
    'Campbell, mij maakt niets uit waar ik beland door jou. Al is het tot de diepte of al verander je mij helemaal, ik ben blij dat ik bij jou ben en dat ik je nog heb.' Zei ik zachtjes en liet zijn hand los om mijn armen rondom zijn middel te slaan. Ik wist niet meer wat ik moest zeggen. Wat ik moest doen om hem een betere gevoel te geven.
    'Maak je niet zo een zorge..' ik stop even en mijn blik viel weer eens op de kast achter Campbell die op een kiertje open stond. Ik beet zachtjes op mijn lippen en richtte me weer tot Campbell.
    'Maak je niet zo een zorgen over zulke dingen. Op dit moment is er niets ernstigs meer aan de hand.'

Uurg ik kan niet meer wachten tot we bij hrt Nest zijn.Als linde weer terug is kan ze nog met fred posten wat ze wilt posten bij hrt bal, en kunnen we die gaan afsluiten en een tijdsprong naat het nest maken? Dat we onderweg naar het trein zzijn :D

Ik heb vl gpost deze pagina :Y)

SphinxX schreef:
    Uurg ik kan niet meer wachten tot we bij hrt Nest zijn.Als linde weer terug is kan ze nog met fred posten wat ze wilt posten bij hrt bal, en kunnen we die gaan afsluiten en een tijdsprong naat het nest maken? Dat we onderweg naar het trein zzijn :D

Ik heb vl gpost deze pagina :Y)

is goed ('x zitten cage dan wel bij elkaar in de trein? :p

Enneh.. je weet wat campbell gaat doen als george gaat drinken he..

Leora schreef:
    (...)

is goed ('x zitten cage dan wel bij elkaar in de trein? :p

Enneh.. je weet wat campbell gaat doen als george gaat drinken he..

Daarom gaat George niets tegen Campbell zeggen x')

En natuurlijk zitten ze bij elkaar in te trein :D