• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ik wil even met Campbell praten. Prive.’ Zei Angelique. Ik draaide me samen met Campbell om en keek haar gefronst aan. Wat ging ze doen? Eigenlijk wou ik nu er tegen in gaan, maar Campbell liet al mijn hand los en liep met de meid mee een eindje van me vandaan. Ik hoorde niets, maar zag wel wat ze deden. Angelique zette een hand in zijn haren wat me een vreselijke gevoel gaf. Wat in Merlijns naam wilt ze van ons? Angelique trok zich al terug en ging vliegensvlug er weer van door wat me heel erg verwarrend maakte. Campbell rende achter haar aan en voor ik alles goed begreep, sprong hij op haar.
    ‘Campbell?’
    Ik rende naar de twee mensen toe die op de grond lagen. Het leek alsof Campbell zat te stoeien met haar, wat niet het geval was op dit moment.
    ‘Campbell, wat in Merlijns naam..?!’
    In principe was het wel leuk om zo toe te kijken, maar ergens klopte het gewoon niet. Ik stak mijn stok naar de twee uit en vuurde een spreuk op hun af waardoor Campbell naar de ene kant schoot en Angelique naar de andere kant waarna ik er vervolgens tussen in ging staan. Ik draaide me eerst naar Campbell toe en keek hem verbaasd aan.
    ‘Wauw, Campbell, wat in Merlijns naam..’ ik maakte mijn zin niet af. Meer was ik verbijsterd hoe Campbell te keer ging en dat was ook best wel vermakelijk om het te zien. Ik draaide me naar Angelique toe en bij haar pas schudde ik langzaam met mijn hoofd.
    ‘Angelique, wat heb je gedaan? Want ik kan begrijpen dat Campbell niet zo maar op je gaat springen omdat hij zin heeft..’ of omdat hij mij niet meer als zijn zachte matras kan gebruiken, gebruikt hij een matras gemaakt van Angelique. Maar liever zei ik dat niet hardop.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    hhaa slim George D: xD Dramaaa <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    nou, bal is begonnen en Ralf heeft (net) de ei kunnen stelen van de draak en zit nu tegen de winnaars hutje aan, kun je Fred misschien op hem afsturen xq heb je het naar je zit daar zo :')

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=6 hier praat ralf met fred xq
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=7 wanneer Campbell de arena binnen stapt
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=8 wanneer Ralf de arena binnen stapt
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=12 laatste post die Ralf ooit heeft gepost x')
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=12 op deze pagina staat hoe Campbell en George naar het bal gaan
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=13 Campbell is hier inmiddels al weg gegaan maar George stond hier op gangpad
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=14 net als hier
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164474&page=17 hier ging ze naar de kamer van hoge nood toe, George begint met drinken..


    tadam (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, Campbell wat in Merlijns naam..?!’ Een magische kracht schoot me van Angelique af en voordat ik weer op haar kon springen stond George tussen ons in. Ik was te boos op Angeliques gniepige plannetje om van Georges verbaasde blik nota te maken. ‘Angelique, wat heb je gedaan? Want ik kan begrijpen dat Campbell niet zo maar op je gaat springen omdat hij zin heeft…’ ik schudde woedend mijn hoofd terwijl Angelique zo onschuldig als wat keek. Dat serpent.
    ‘Campbell valt me aan- hij is waarschijnlijk nog boos door onze kus waar we beiden van genoten; maar ik begin het koud te krijgen. Tot vanavond- George.’ Ze draaide haarzelf om en ik wist zeker dat ik een zelfvoldane glimlach op haar gezicht had gezien. 'Hou je mond.' siste ik terwijl mijn ogen groter werden. Ze liep snel door de sneeuw de brug op maar voordat ze het hoogste punt van de brug had behaald rende ik alweer op haar af wat gedempt werd door de sneeuw. Net toen ik wilde afremmen gleed ik uit precies op het moment dat ze naar achter keek waardoor ik weer op haar viel en samen van de brug afrolden. Voordat ze kon ontsnappen pakte ik haar beet maar trapte ze me van haar af en sprong op en begon te rennen waardoor ze steeds dichter bij het kasteel kwam. Ze had pech dat ze juist mij had uitgekozen om wat van te stelen. Ik moest zo vaak rennen en ik kon zien dat ze moe werd aangezien haar passen slomer werden. Langzaam liep ze het licht van het kasteel in maar voordat ze de deuren kon sluiten greep ik haar bij haar polsen en trok haar uit de verlichting achter de school en drukte haar tegen de muur aan. ‘Geef terug!’ ze schudde haar hoofd. ‘Blijf van me af; viezerik; help!’ gilde ze. Ik trapte haar onderuit en sprong op haar waarbij ik haar tussen mijn benen klemde en alle zakjes van haar jurk- welke jurk had nou zakken? En jasje afspeurde. ‘Geloof me; ik beleef hier totaal geen plezier aan- als jij nou van mij afgebleven had om je jaloerse praktijken door te zetten zat ik absoluut niet aan je; dan zag ik je niet eens staan.’ Zei ik bot terwijl ik het flesje niet vond. ‘Waar heb je het; geef terug; serpent!’

    Intiem momentje van Calique ('x Anbell :p

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 20:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Campbell, Campbell wat in Merlijns naam..?!’ Een magische kracht schoot me van Angelique af en voordat ik weer op haar kon springen stond George tussen ons in. Ik was te boos op Angeliques gniepige plannetje om van Georges verbaasde blik nota te maken. ‘Angelique, wat heb je gedaan? Want ik kan begrijpen dat Campbell niet zo maar op je gaat springen omdat hij zin heeft…’ ik schudde woedend mijn hoofd terwijl Angelique zo onschuldig als wat keek. Dat serpent.
    ‘Campbell valt me aan- hij is waarschijnlijk nog boos door onze kus waar we beiden van genoten; maar ik begin het koud te krijgen. Tot vanavond- George.’ Ze draaide haarzelf om en ik wist zeker dat ik een zelfvoldane glimlach op haar gezicht had gezien. Ze liep snel door de sneeuw de brug op maar voordat ze het hoogste punt van de brug had behaald rende ik alweer op haar af wat gedempt werd door de sneeuw. Net toen ik wilde afremmen gleed ik uit precies op het moment dat ze naar achter keek waardoor ik weer op haar viel en samen van de brug afrolden. Voordat ze kon ontsnappen pakte ik haar beet maar trapte ze me van haar af en sprong op en begon te rennen waardoor ze steeds dichter bij het kasteel kwam. Ze had pech dat ze juist mij had uitgekozen om wat van te stelen. Ik moest zo vaak rennen en ik kon zien dat ze moe werd aangezien haar passen slomer werden. Langzaam liep ze het licht van het kasteel in maar voordat ze de deuren kon sluiten greep ik haar bij haar polsen en trok haar uit de verlichting achter de school en drukte haar tegen de muur aan. ‘Geef terug!’ ze schudde haar hoofd. ‘Blijf van me af; viezerik; help!’ gilde ze. Ik trapte haar onderuit en sprong op haar waarbij ik haar tussen mijn benen klemde en alle zakjes van haar jurk- welke jurk had nou zakken? En jasje afspeurde. ‘Geloof me; ik beleef hier totaal geen plezier aan- als jij nou van mij afgebleven had om je jaloerse praktijken door te zetten zat ik absoluut niet aan je; dan zag ik je niet eens staan.’ Zei ik bot terwijl ik het flesje niet vond. ‘Waar heb je het; geef terug; serpent!’

    Intiem momentje van Calique ('x Anbell :p


    uhum, die twee verdienen geen shipname :q
    ik ga even iets ergs voor George bedenken (6)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    uhum, die twee verdienen geen shipname :q
    ik ga even iets ergs voor George bedenken (6)


    haha ik ben nieuwsgierig ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    omfg ik ben bijna klaar, zo een vreemde idee voor George x'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohgodi kben te nieuwsgierigz d


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Campbell valt me aan- hij is waarschijnlijk nog boos door onze kus waar we beiden van genoten; maar ik begin het koud te krijgen. Tot vanavond- George.’ Zei ze rende al weg. Ik keek maar verbijsterd toe. Er schuilde iets achter haar. Ik kende haar al goed en ik weet wanneer ze iets van plan is. Want ze heeft behoorlijk veel geleerd van mij en Fred.
    'Hou je mond.' Hoorde ik Campbell sissen. Oh Merlin, ik heb hem nog nooit zo woest gezien. Wat heeft ze met hem gedaan?
    Ik draaide me weer om naar Campbell.
    ‘Campbell, kun je me vertellen wat..’ jammer genoeg kon ik mijn zin niet afmaken. Alsof ik er niet stond, rende Campbell langs me heen, over de brug richting Angelique toe.
    ‘oh Merlijn..’ siste ik.
    Ik draaide me om en rende de twee achterna. Campbell struikelde weer op Angelique die zich net opdraaide, en samen rolden ze de brug af. Ik stopte absurd en keek toe hoe Campbell haar beet vast nam maar ze sprong al op en rende verder weg.
    ‘wow, wow, wow, CAMPBELL, wacht nou even!’ maar natuurlijk hoorde hij me niet. Ze renden al de brug af en vermoeid kwam ik achter hun aan hollen. Ik kwam ook de binnenplaats in gerend waar ik zag hoe Campbell haar tegen de muur van het kasteel aan drukte.
    ‘Blijf van me af; viezerik; help!’ gilde ze.
    Ik sloeg mezelf op de voorhoofd en zette een aantal stappen achteruit. Wat gebeurd er hier?
    ‘Wat in..’ en natuurlijk kon ik alweer mijn zin niet afmaken en Campbell luisterde nogmaals niet eens naar me. Hij duwde Angelique tegen de grond aan en zat er vervolgens zelf op haar.

    ‘Geloof me; ik beleef hier totaal geen plezier aan- als jij nou van mij afgebleven had om je jaloerse praktijken door te zetten zat ik absoluut niet aan je; dan zag ik je niet eens staan. Waar heb je het; geef terug; serpent!’
    ‘oh wauw.. weet je wat, laat maar.’
    Zuchtend kwam ik staan voor de twee personen op de grond en trok Campbell van Angelique vandaan. Ik stak mijn stok even naar Campbell uit om hem stil te laten staan, en draaide me terug naar Angelique toe en wierp de vries spreuk op haar af zodat ze versteend bleef liggen. Ik liep naar haar toe, tilde haar op en gooide haar in de kleine bezemkastje die naast de grote deur stond, gooide de deur dicht en liep terug naar Campbell toe.
    ‘en nu vertel je me wat er in MERLIJNS naam aan de hand is.’ Siste ik.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    oei george is straks mss net zoals molly xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik keek in haar gezicht die vol triompf stond. Ze had het verstopt. Misschien in de sneeuw waar alleen zij wist- bij de brug? Ik kon haar wel wurgen. Met een ruk werd ik van haar afgetrokken en herkende de dader als George. Hij stak zijn toverstok naar mij uit en verbaasd keek ik hem aan. Wilde hij me werkelijk vervloeken? In plaats daarvan verstijfde hij Angelique en stopte haar in de bezemkast voordat hij terug kwam naar mij.
    ‘En nu vertel je me wat er in MERLIJNS naam aan de hand is.’ siste hij.
    Ik stuurde nog een boze blik naar de bezemkast wat natuurlijk Angelique noch de bezemkast begreep voordat ik weer naar George keek. ‘Ze is vals; gemeen. Gniepig en onuitstaanbaar.’ Zei ik woedend.
    Woedend begon ik te ijsberen. Waar had ze in vredesnaam mijn haar. Ze kon alles verpesten voor mij en ze kon George afpakken. Ik had een enorme nijging om de bezemkast in te stormen en haar ondersteboven op te hangen tot ze het gaf of vertelde waar ze het verstopt had.
    ‘Ze heeft mijn haar gestolen. Wisseldrank; George.’ Ik streek met mijn hand door mijn haar. ‘Het enige wat ze nog nodig had als ingrediënt heeft ze nu. Ze gaat mijn identiteit stelen om jou te stelen en mij kapot te maken.’ Nerveus en op van woede begon ik aan mijn nagels te bijten. Iets wat niet bepaald een goede eigenschap was. ‘Wat moet ik doen..’ murmelde ik in mijzelf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry, ik ga nu george zijn post schrokvem


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George weasley

    ‘Ze is vals; gemeen. Gniepig en onuitstaanbaar.’ zei hij op een woedende toon waardoor ik verbaasd, maar ook onder de indruk opkeek. Whow, zeker onder de indruk!
    'Wauw,' murmde ik ook onder de indruk.
    Hij begon te ijsberen waar ik maar naar toekeek.
    ‘Ze heeft mijn haar gestolen. Wisseldrank; George.’
    '..wat? Echt?' Zei ik. Eigenlijk was ik niet echt verbaasd over dit. Ii kon het echter ook verwachten, na de hele liefdesdrank gedoe. Eerst liefdesdrank, nu wisseldrank, Snape moet wel trots op haar zijn.
    Campbell streek met zijn hand door zijn haren waaruit ik kon weten dat hij gestrest was. kan ik wel begrijpen.
    ‘Het enige wat ze nog nodig had als ingrediënt heeft ze nu. Ze gaat mijn identiteit stelen om jou te stelen en mij kapot te maken.’
    Nerveus begin hij aan zijn nagels te bijten en ik liep naar hem toe.
    ‘Wat moet ik doen..’ hoorde ik hem murmelen. Ik pakte zijn handen vast zodat hij stopte met het bijten op zijn nagels en me aankeek.
    'Campbell, heb je vergeten dat ik deel uitmaak van een van de meester foppers van de hele school? We verzinnen wel wat.' Stelde ik hem gerust.
    'Nu weet ik het ook tenminste. Misschien kan ik haar in een val lokken als ze de wissel drank op heeft en haar ergens opsluiten tot de wisseldrank uitgewerkt is. Wat best lang kan duren ook..' zei ik, meer tegen mezelf En liet hem los om me om te draaien, de hemel in staarde en mijn denk hhouding op te zetten.
    'Of ik kan ook iemand anders een wisseldrank van mij geven, dat Angelique denkt dat diegene mij is, en dat ze haar dag mer diegene gaat uithangen. Maar dat ks weer te riskant. Want als Karkarov hun ziet, is het geen twee doden dje vallen maar vier.' Zuchtte ik en haakte maar aan de eerste plan vast.
    'Of weet je, ik kan waarheidsdrankje uit Snape zijn kantoor stelen. Die geven we aan Angelique die hier nog wel een tijdje zal blijven liggen, vragen waar de flesje met jouw haar zit, dan zegt ze wel de waarheid.' Zei ik wat spontaner En draaide me terug naar Campbell om.
    'Of om puur jou een plezier te doen kun je de bezemkast in stormen en haar martelen tot ze het vertelt. Maar geloof me, dat doet ze niet.'

    George is back :D !!!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 12:53 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George is ook echt gek he! XD De eerste twee ideen waren echt # faal :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Urgh je kent george. Maar ik ben nu bij mijn oom en zijn wifi is #faal (cat)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••