• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

SphinxX schreef:
    (...)

Urgh. Oké oké hij gaat niet drinken (cat) ook al heeft hij dat al gedaan en kan er nu zijn ogen er niet van af halen.

Ik heb nu maar twee parkieten, mijn moeder haalde onze drie schildpadjes weg :(

Als ik post en je gaat drinken maak ik campbell direct dood..

Ja nog steeds de homo-pairkietjes :D? arme schildpadjes die nu in de pan liggen (A)

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Leora schreef:
    (...)

Als ik post en je gaat drinken maak ik campbell direct dood..

Ja nog steeds de homo-pairkietjes :D? arme schildpadjes die nu in de pan liggen (A)

Mijn zus heeft de kracht niet op de ene jongen van de anderen te scheiden omdat het net haar "zonen" zijn, zegt ze. Dus jup, we hebben nog de twee homo-parkieten. Alleen door mijn zis x')

We hebben het terug gegeven aan de dierenwinkel, ze liggen nirt in de pan hooor )':

Naomi, nog even en ik gebruik impiro! >.>
    Ongeduldige Noa hier.

The monsters running wild inside of me. I'm faded

SphinxX schreef:
    (...)

Mijn zus heeft de kracht niet op de ene jongen van de anderen te scheiden omdat het net haar "zonen" zijn, zegt ze. Dus jup, we hebben nog de twee homo-parkieten. Alleen door mijn zis x')

We hebben het terug gegeven aan de dierenwinkel, ze liggen nirt in de pan hooor )':

oh toch niet... shit ben inspiratieloos en het typen/toetsjes op mob is ook moeilijk met mijn vinger zit grote plijster omheen ben meer bezig met verbeteren vsn fouten dan denkne xd

Campbell Saunders

‘Iedereen is wel eens onzeker, je houd me echt niet tegen. Met niets. Ik wil gewoon dat je gelukkig bent. Want als jij gelukkig bent, ben ik dat ook.’ Ik voelde hoe hij een kus op mijn handen drukte waarna zijn handen die van mij omsloten wat mij direct warm liet voelen. ‘Campbell, mij maakt niets uit waar ik beland door jou. Al is het tot de diepte of al verander je mij helemaal, ik ben blij dat ik bij jou ben en dat ik je nog heb.’ Zijn armen omsloten mijn middel en voor de zoveelste keer vroeg ik mijzelf af waar ik deze jongen aan verdiend had. Hij was zo geweldig en vol liefde.
    ‘Maak je niet zo zorgen. Maak je niet zo zorgen over zulke dingen. Op dit moment is er niets ernstigs meer aan de hand.’
    Ik zuchtte zachtjes en drukte mijn hoofd voor even tegen zijn borstkast. Had ik ergernis in zijn stem gehoord of ging ik mijzelf alleen maar dingen verbeelden? Ik kon zijn ergernis wel degelijk begrijpen. Eigenlijk vond ik het te warm worden binnen en ik wilde dolgraag naar buiten. Vooral omdat ik geen idee had of het dag of nacht was.
    ‘George..’ ik beet op mijn lip. Ergens durfde ik het hem niet te vragen. Ik was bang dat ik straks hem dwong of niet naar buiten wilde. Ik was nooit zelfverzekerd geweest maar nu ik George met Angelique had gezien was het weinige wat ik nog bezat helemaal verloren. ‘Het lijkt me fijn om even naar buiten te gaan. Buiten dit gebouw.’

geen inspiratie? wat kunnen ze doen x)

SphinxX schreef:
    geen inspiratie? wat kunnen ze doen x)

naar buiten... x)

Leora schreef:
    (...)

naar buiten... x)

ja maar dan :')

SphinxX schreef:
    (...)

ja maar dan :')

dat zie je dan wel (cat)

vergeet overigens Campbell niet van @generation. ik vertrouw dat Campbell mijn weerwolfje niet aan het huilen gaat krijgen of meten avada kedavra op het af gaat vuren, Ralf is nogal gevoelig xq

George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

‘George.. Het lijkt me fijn om even naar buiten te gaan. Buiten dit gebouw.’ Ik keek Campbell even aan en knikte met mijn hoofd.
    ‘dan gaan we naar buiten. Wat jij het fijnst vind.’ Zei ik en liet hem bij zijn middel los om zijn hand vast te pakken en ik begeleidde hem mee de deur uit. Nog even wierp ik een blik op de kastje die op een kiertje open stond voordat we weg gingen. Wat heb ik plotseling? Het is maar een fles.
    Het sneeuwde nog steeds buiten, het was niet eens zo koud als het leek. Of ik voelde de kou niet omdat ik Campbell zijn hand nog steeds vast hield. Ik keek naar boven en zag kleine sneeuwvlokjes langzaam naar beneden glijden uit de donkere hemel. Het was al donker ook. Maar dat maakte me niets uit. Net deed ik mijn mond open om te vragen of dit niet de riskant is, omdat Karkarov ons zo kan vinden, maar ik wilde hem niet weer bang maken over Karkarov of überhaupt om hem beginnen, dus hield ik mijn mond daarover tot we de brug weer over zijn. Beter dat we tenminste niet vlak voor het kasteel staan, zo kan iedereen ons zien.
    ‘je hebt gelijk, het is fijner om buiten in het sneeuw te zijn dan in een stoffige kamertje met ouderwetse spul.’ Lachte ik.
    ‘tenminste, als we niet weer samen op de koude ijs belanden. Mijn rug doet nog steeds pijn door jou.’ Grapte ik en wierp hem een kleine grijns toe.

SphinxX schreef:
    vergeet overigens Campbell niet van @generation. ik vertrouw dat Campbell mijn weerwolfje niet aan het huilen gaat krijgen of meten avada kedavra op het af gaat vuren, Ralf is nogal gevoelig xq

Ja ik ben chagerijnig ik heb gister avond nog een post gemaakt maar ik dachrt dar ikh em gepost ha maar lijkbar niet

Leora schreef:
    (...)

Ja ik ben chagerijnig ik heb gister avond nog een post gemaakt maar ik dachrt dar ikh em gepost ha maar lijkbar niet

oh, sorry, wees niet chagerijnig, hier is een koekje om je op te vrolijken

Campbell Saunders

Tot mijn grootste opluchting knikte hij terwijl hij ons beide naar buiten begeleiden. Alsof het niet moeilijk was. Ik zou hier zo aantal jaar kunnen verdwalen maar dat maakte niet uit. Zolang ik Georges hand maar kon blijven vasthouden net zoals nu. Dan zou ik oneindig door kunnen lopen door de slecht verlichtte gangen en mysteries.
    Sneeuwvlokjes vielen op mijn haar kapot toen we de grote deur gingen. Blijkbaar was het nog dezelfde dag aangezien de bal nog op volle toeren doorraasde met een steeds harder wordende muziek. Het voelde daarom ook veel vrediger aan op de stille gazon van zweinstein waar alleen ik en George waren terwijl we over een brug liepen waar in de zomer water onderdoor stroomde. Het terrein van Zweinstein was tien keer mooier dan die van Klammfels.
    ‘Je hebt gelijk, het is fijner om buiten in het sneeuw te zijn dan in een stoffige kamertje met ouderwetse spul. Tenminste, als we niet weer samen op de koude ijs belanden. Mijn rug doet nog steeds pijn door jou.’ Ik wreef zachtjes met mijn vrije hand over zijn rug. ‘Jammer; Ik had net zin in een zachte matras gemaakt van George.’ Ik lachte zachtjes maar die stierf algauw weg toen ik Angelique achter George vond.

pampampampam xd.

Leora schreef:
    Campbell Saunders

Tot mijn grootste opluchting knikte hij terwijl hij ons beide naar buiten begeleiden. Alsof het niet moeilijk was. Ik zou hier zo aantal jaar kunnen verdwalen maar dat maakte niet uit. Zolang ik Georges hand maar kon blijven vasthouden net zoals nu. Dan zou ik oneindig door kunnen lopen door de slecht verlichtte gangen en mysteries.
    Sneeuwvlokjes vielen op mijn haar kapot toen we de grote deur gingen. Blijkbaar was het nog dezelfde dag aangezien de bal nog op volle toeren doorraasde met een steeds harder wordende muziek. Het voelde daarom ook veel vrediger aan op de stille gazon van zweinstein waar alleen ik en George waren terwijl we over een brug liepen waar in de zomer water onderdoor stroomde. Het terrein van Zweinstein was tien keer mooier dan die van Klammfels.
    ‘Je hebt gelijk, het is fijner om buiten in het sneeuw te zijn dan in een stoffige kamertje met ouderwetse spul. Tenminste, als we niet weer samen op de koude ijs belanden. Mijn rug doet nog steeds pijn door jou.’ Ik wreef zachtjes met mijn vrije hand over zijn rug. ‘Jammer; Ik had net zin in een zachte matras gemaakt van George.’ Ik lachte zachtjes maar die stierf algauw weg toen ik Angelique achter George vond.

pampampampam xd.

zegt Angelique dat of ziet Campbell haar gewoon achter George staan x')