• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -quote]Hemwin schreef:
    Jullie hebben BIJNA nooit hetro karakters he? X)

    Alle rpg relaties die ik heb gehad zijn (op volgorde van eerste tot laatste) :

    -ralf en Ginny, ze gigen uit elkaar omdat ginny niet meer van ralf hield..

    -george en ginny, ze gingen nooot uit elkaar rpg gng gewoon dood

    -george en campbell. Nooit ut elkaar en hopelijk ook nooit in de toekomst (':

    -Ralf en Fred. Net aan rn hoprlijk nooit uit elkaar, die twee tortelweerwolfjes ;')

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 20:39 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alle rpg relaties die ik heb gehad zijn:

    -ralf en Ginny, ze gigen uit elkaar omdat ginny niet meer van ralf hield..

    -george en ginny, ze gingen nooot uit elkaar rpg gng gewoon dood

    -george en campbell. Nooit ut elkaar en hopelijk ook nooit in de toekomst (':

    En iedereen was van leora x')


    Mijne in alle:

    - Defelicé & Matthew : Mijn eigen karakters x)
    - Kelvin & Brooke : Net bij elkaar
    - Isabelle & Robert : Ja een Slyherin/Gryffindor vriendschap, voor nu GHEGHEGHE


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ik heb wel hetero-relaties gehad in andere rpg's.. en dan Isabelle & Robert nog


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Alle rpg relaties die ik heb gehad zijn (op volgorde van eerste tot laatste) :

    -ralf en Ginny, ze gigen uit elkaar omdat ginny niet meer van ralf hield..

    -george en ginny, ze gingen nooot uit elkaar rpg gng gewoon dood

    -george en campbell. Nooit ut elkaar en hopelijk ook nooit in de toekomst (':

    En iedereen was van leora x')


    je vergeet Ralf en Fred ('x haha


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    ik heb wel hetero-relaties gehad in andere rpg's.. en dan Isabelle & Robert nog


    Ik alleen maar hetro relaties x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik vind Hetero-relaties moeilijker schrijven dan Homo-relaties.. waarschijnlijk omdat ik gewoon op mannen val en niet op meisjes en ik vrijwel alleen mannelijke personages heb xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    je vergeet Ralf en Fred ('x haha


    Oh ja, maar die is bog net nieuw erbij gekomen, was even vergeten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik vind Hetero-relaties moeilijker schrijven dan Homo-relaties.. waarschijnlijk omdat ik gewoon op mannen val en niet op meisjes en ik vrijwel alleen mannelijke personages heb xd


    Ik homo moeilijker x) Maar ik ben gewoon een raarding xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Ik vind Hetero-relaties moeilijker schrijven dan Homo-relaties.. waarschijnlijk omdat ik gewoon op mannen val en niet op meisjes en ik vrijwel alleen mannelijke personages heb xd


    Wat moeilijker, bij ginny en ralf ging het toch goed =')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wat moeilijker, bij ginny en ralf ging het toch goed =')


    ik haat ginny enneh.. Ginny is een meisjes-karakter dus het is makkelijker als de ander een jongen speelt dan als ik een jongen ben die een meisje moet versieren in een RPG ofzo :p ik heb verscheidene keren gedaan maar ben er op afgeknapt...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik haat ginny enneh.. Ginny is een meisjes-karakter dus het is makkelijker als de ander een jongen speelt dan als ik een jongen ben die een meisje moet versieren in een RPG ofzo :p ik heb verscheidene keren gedaan maar ben er op afgeknapt...


    Eigenlijk zou het juist makkelijker morten zijn. Je weet wat een meisje voelt tegenover een jongen als ze in een relatie of so zitten x')

    Door jou ben ik overigens begonnen met homo-relaties, alles door cage :') en toen kwam Red.. wie weet wie er daarna allemaal komen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gibusje word een succes <'3- wie moest eigenlijk reageren? ohja en ik ben door Linde begonnen met de homo-relaties (Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Gibusje word een succes <'3- wie moest eigenlijk reageren? ohja en ik ben door Linde begonnen met de homo-relaties (Y)


    Ginny moet reageren xq maar reageer maar eerst op george met campievoordat ginny op haar zoon x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Ik volgde zijn stappen terwijl ik mijn ogen afwisselend van onze voeten naar zijn gezicht raasde. Een monster vol zenuwen schreed door mijn lichaam heen iets wat totaal niet rustgevend was. Plotseling draaide George zich om waardoor hij mij aanstaarde. Ik beet op de binnenkant van mijn wang. Ik wilde niet dat hij zag dat ik enorm nerveus was om een fout te begaan of dat ik naar mijn voeten staarde uit angst om op zijn voet te trappen. Ik hoorde hem zuchtte wat mij liet weten dat ik betrapt was; alweer. Ik voelde zijn kin op mijn schouder steunen nadat hij me dichter naar hem toe trok.
    ‘Je hoeft je niet te schamen, Campbell. Of bang te zijn. Tenminste, dat hoeft niet bij mij.’ Zijn zoet gevoisterde stem schreed in mijn oor en langs mijn nek wat mijn nekharen overeind liet staan. Nog steeds kon hij dat voor elkaar krijgen.
    ‘Je had me misschien half uitgekleed ja, maar je was dronken. Dat was de enige blokkade. Ik wil je geen ongemakkelijke gevoel geven, Camp. Als dat wel gebeurd moet je het even zeggen.’ Ik slikte. Eigenlijk maakte hij me nu zeer ongemakkelijk omdat zijn geur nu meer naar mijn neus gleed als zojuist toen er iets meer afstand tussen ons stond. De geur liet mij weten hoeveel ik kon verliezen aangezien ik het de fijnste geur ooit vond.
    'Het is nu slechts jij en ik in deze geheime kamertje die niemand anders weet dan alleen jij, ik en Fred. Laat al die nare gedachtes achterwegen, ontspan je maar, er is niets ernstigs aan de hand op dit moment. Want ik ben bij jou.'
    Ik kneep mijn ogen dicht om een poging te doen te ontspannen of te kalmeren maar ik faalde daar finaal in. In plaats daarvan stotterde ik; ‘J-je kan goed dansen.’ Ik sloeg mijn ogen neer wat hij toch niet kon zien aangezien zijn hoofd op mijn schouder lag. ‘Ik bedoel- hoezo kent niemand deze kamer?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb echt geen inspiratie met george xq pas 100 woordrn en ik kan niet meer doorschrijven


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••