• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    Het werd stil wat me een naar voorgevoel gaf, tot Campbell zijn hoofd schudde en naar me toe liep om zijn armen weer om me heen te gooiden. Zijn hoofd nestelde hij zich tegen mijn blote bordtkast aan waar ik tranen op voelde rollen wat afkomstig was van Campbell.
    ‘Ik wil je niet kwijt George; maar ik wil je ook niet pijn doen.’ ik gooide ook mijn armen om hem een en drukte hem dichter tegen me aan.
    'Ik wil je ook niet kwijt, Campbell. Je doet me alleen pijn als je me zou verlaten.' Fluisterde ik en drukte een kus in zijn haren. Ik wil hem ook niet kwijt. Campbell gaf me de gevoelens die ik nooit eerder had gekregen voor iemand, buiten mijn familie. Ik wil die gevoelens niet kwijt raken, alleen door een stomme misverstand en de fijt dat Campbell moeilijk dingen kan geloven en moeilijk keuzes kan maken. Ik wil hem gewoon niet meer kwijt raken. Of bijna kwijt.
    'Campbell Saunders.' Murmelde ik door mijn gedachtes door en liet hem wat losser zodat ik in zijn ogen kon kijken waar er maar tranen uit kwamen. Ik legde mijn handen langs zijn wangen en wreef zijn tranen met mijn duim weg.
    'Ik verbied je niets, ik wil je geen ongemakkelijke gevoel geven.' Zei ik zachtjes.
    'Maar als alles echt weer goed is.. wil ik je vragen of je de dans van onze "privé bal" door wilt laten zetten, of liever terug wilt keren naar de grote zaal..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hier je dans xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wait, is t bal al? WTF


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Wait, is t bal al? WTF


    We zijn al 11 speeltopic's verder dus er is wel veel gebeurd ook, dus iok hrt bal :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Right...I dont get it anymore!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga proberen te reageren maar ben wel op station xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik ga proberen te reageren maar ben wel op station xd


    Waar ga je heen? O;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Ik ga proberen te reageren maar ben wel op station xd


    Neek de tijd maar. Ik wad alles aan het terug lezen van @goblet en ben nu bij topic 1 pagina 5 :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Juist. Ik ben een Ravenclaw op Pottermore. Hmpf. I wanted Gryffindor or Slytherin!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Juist. Ik ben een Ravenclaw op Pottermore. Hmpf. I wanted Gryffindor or Slytherin!


    Ik mocht kiezen tussen slytherin en ravenclaw dus ik ben een slytherclaw :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ook al had ik ze al eerder vandaag gevoeld had vond ik het enorm fijn toen hij zijn armen om mij heen legde en me dichter tegen zich aantrok. Alsof hij me vergaf voor mijn stomme gedrag.
    'Ik wil je ook niet kwijt, Campbell. Je doet me alleen pijn als je me zou verlaten.' Mijn lippen vormde zich voor een seconde in een glimlach terwijl ik zijn hartslag tegen mijn hoofd aan voelde bonken wat mij rustiger leek te maken. Vooral toen ik zijn lippen op mijn hoofd voelde drukken ook al was het slechts maar voor een seconde.
    'Campbell Saunders.' Murmelde hij zachtjes waarna hij mij losser liet zodat mijn hoifd gedwongen van zijn borstkast moest scheiden. Zijn handen legde hij langs mijn wangen waardoor ik gedwongen werd om hem aan te kijken terwijl hij teder de tranen van mijn gezicht veegde. Een aangename stilte hing tussen ons. Iets wat ik eigenlijk alleen fijn vond bij george, stilte. Bij ieder ander zou dat mij gek maken.
    'Ik verbied je niets, ik wil je geen ongemakkelijke gevoel geven. Maar als alles echt weer goed is.. wil ik je vragen of je de dans van onze "privé bal" door wilt laten zetten, of liever terug wilt keren naar de grote zaal..' ik voelde mijn wangen van lijkbleek naar bloedrood veranderen. Dit was gewoon onverwachts en ik voelde me ook zenuwachtig worden. Wat als ik weer wat fouts zou doen? Ik had totaal geen vertrouwen meer in mijzelf. Maar als de bal in de grote zaal nog steeds aan de gang was zou karkarov en angelina er nog zijn. Twee personen die ik niet wilde zien. Eigenlijk wilde ik niemand zien behalve George en die was hier. Ik lachte voorzichtig terwijl mijn ogrn over zijn ontknoopte colbert en blouse gingen. Had hij het warm of was er iets meer? 'Alleen als je vertelt waarom je in vredesnaam.je blouse en.colbert ontknoopt heb.'

    Haha sorry ik ben benieuwd wat george gaat zeggen :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik mocht kiezen tussen ravenklauw en gryffindor


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik mocht kiezen tussen slytherin en ravenclaw dus ik ben een slytherclaw :Y)


    Hoezo kiezen?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Omg, okey, dan krijg je se eerlijkste antwoord die George maar kan geven xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hemwin schreef:
    (...)

    Hoezo kiezen?!


    Laatst vraag was of ik in ravenclaw wilde zitten of slytherin. Ik mocht dus zrlf kiezen omdat ik 50 % ravenclaw was en 50 % slytherin =)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••