Campbell Saunders
Nee- Nee Campbell, Nee. Met een kracht werd ik aan mijn pols teruggetrokken en voor een fractie van een seconde keek ik hem aan in zijn ogen voordat ik weer naar mijn voeten staarde. Ik kon het niet. Ik kon het niet in zijn ogen kijken.
Als je zo graag wilt dat ik blij ben, Campbell. Geloof me dan gewoon. IK ben op niemand verliefd dan alleen jou! Waarom zou ik op haar vallen als ik al jou heb? Jij bent aardig, lief, behulpzaam, zorgzaam, dapper. Moet ik door gaan? Als het niet perfect voor wie dan ook is, ben jij de enige perfecte persoon voor mij.
Als ik echt verliefd op een ander was, zou ik je nu achter gelaten hebben. Als ik echt verliefd op Angelina was, had ik niet tegen haar geschreeuwd over dat ik alleen jou leuk vond. Als ik echt niet van je hield, gaf ik jou geen liefdesdrank. Als ik je echt niet leuk vind, waarom doe ik hier nog zo veel moeite om je over tw halen? Als ik echt niet van je hield, waarom is jouw naam nog steeds op mijn hart? Campbell, als ik niet van jou hield, waarom verlang ik naar om eeuwig bij jou te blijven, waarom maak ik me dan altijd zo veel zorgen om je, waarom heb ik nog nooit een ander expres gezoend dan alleen jou, waarom stak ik überhaupt mijn hand naar je uit toen we elkaar voor het eerst ontmoette?' Ik slikte. Hij leek zo gelukkig met haar. Zou het dan toch een liefdesdrankje geweest zijn? Ik heb nog nooit het effect daarvan gezien maar ik heb het wel eens een keer van George gekregen in mijn drinken. Maar waarom zou Angelina dat gebruiken. Ze was mooi dat zonder woorden. Ze kon de hele wereld krijgen als ze wilde en ik was redelijk jaloers dat in die wereld ook George nog bevond.
'Campbell Saunders, ik hou van jou en jij bent alleen perfect voor mij. Ik hou van jou, en dat gaat ook nooit veranderen. Want mijn hart is een kooi met al de leuke herinneringen met jou en mij erin. En de sluitel van die kooi heb ik voor eeuwig verwoest.' Ruw veegde ik de tranen van mijn gezicht terwijl ik nog steeds naar mijn voeten staarde. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik wilde hem terug. Ik wil bij hem blijven want ik hou van hem; maar straks onthield ik hem van iets beters.
Ik hou ook van jou, George. Meer dan mijn hart kan dragen. Het deed en doet enorm pijn om jou zo gelukkig bij haar te zien, George. Vooral om het feit dat iedereen toekeek en het mocht terwijl dat bij mij niet kan. Ik kan niet eens samen met je naar het bal waardoor ik met een meisje opgescheept zit die ik totaal niet mag en mijn ogen slechts naar jou zochten. Ik mag niet eens met je praten. Ik probeerde mijn tranen door te slikken maar toch staken ze hard achter mijn ogen terwijl nog steeds Georges vrolijke gezicht bij Angelina voor mijn ogen speelde. Niemand hield ze tegen. Het was acceptabel terwijl ik het wenste dat ik het was in plaats van Angelina. Misschien is het maar beter zo.
'
I'm so mean <3
When I taste Tequila, Baby, I still see ya