• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    -

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 22:37 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Waarom zou ik je niet helpen?’ ik voelde zijn lippen tegen mijn voorhoofd plaatsen wat de kou uit de kerkers geen kans gaf om bezit van mij te nemen.
    ‘En nu maar gauw weer terug naar Angelique voordat Vilders haar ziet.’ Hij trok me mee; de kerkers uit waar ik algauw weer het gegons van het muziek door de school hoorde deinzen. Nog steeds hoorde ik de harde muziek toen we bij de vertrouwde bezemkast stonden waar Angelique in zat. Of beter gezegd verstijfd lag.
    ‘Eigenlijk moest ik de deur op slot doen, voor het geval dat. Maarja. Wil jij het aan haar geven of zal ik?’ hij sloeg zijn arm om mij heen wat mij even liet nadenken terwijl zijn geur mijn neus ontmoette. Zonder wat te zeggen gooide ik de deur open waar ik Angelique zag. Ik trok George naar binnen en sloot de deur die ik met behulp van een spreuk op slot zette voordat ik Angelique liet ont-stijven. Voordat ze zelf in de gaten had dat ze bevrijd was pakte ik haar hardhandig beet en drukte het flesje aan haar lippen. Misschien goot ik iets meer in haar mond dan nodig maar ze verdiende het niet om Georges speeksel in haar mond te dragen. Dat was alleen aan mij toebehoord.
    Ik haalde het flesje van haar lippen en nu pas begreep ik hoe mijn broer walgend naar iemand kon kijken. Ik walgde van haar. Walgde van haar wanhopige poging om mijn identiteit te stelen om iemand voor zich te winnen. Walgde van het idee dat ze iemands leven wilde ruïneren omdat zijzelf zo ongelukkig was. Ik liet haar met een ruk los terwijl ik merkte dat het goedje steeds meer de overhand over haar nam. ‘Waar heb je míjn haar verstopt voor de wisseldrank die je wilde bereiden?’ het bleef even stil voordat ze begon. Ik kon duidelijk merken dat ze met al haar kracht de verborgen informatie binnen wilde houden maar de toverdrank is te sterk die door haar aderen raasde. ‘Toen we op de brug vielen viel hij op het ijs op de meer.’ Ik haalde opgelucht adem. Ik kon haar gewoon weer verstijven en het vinden waarna ik weer mijn haar terug had zodat ze het niet meer kon gebruiken. Ik staarde opgelucht naar George voordat ze haar mond weer opende.
    ‘Ik weet wat jij bent; een vieze dooddoener. Ik had je het liefst allang om zeep geholpen maar ik weet dat ik George dan pijn zou doen. Ik zal geduldig zijn; ik weet dat jij hem vroeg of laat pijn doet; hem ruïneert en dan zal hij zien dat ik gelijk had. Dan zal hij jouw ware gezicht zien. Een gruwel; een psychopaat die zich schuil houd achter slechts een gezicht.’
    Ik keek haar aan voordat ik op mijn lip beet en naar mijn schoenen keek terwijl ik nog net een geamuseerde glimlach rond haar lippen zag schijnen. ‘Vroeg of laat worden Georges dagen donkerder. Zijn ziel breekt in tweeën maar zijn hart veranderd in duizend stukjes terwijl jij er niks aan over houd. In tegendeel jij zal de finale klap voor zijn fragiele hart wezen. Jij zal degene volgen en hem achter laten in de diepte. Gewoon om je eigen hachje te redden terwijl die van George verloren is. Maar ik zal er voor hem zijn en ik zal jou zoeken.’
    Ik wilde woedend zijn. Ik wilde haar toetakelen waar het maar kon- maar ik kon het niet. Wat ze zei was waar en de waarheid was hard. Een waarheid die nu over haar lippen schreed wat George wakker zou maken.
    ‘Denk je dat je George ooit gelukkig zou kunnen maken; Campbell naast slechts het lust van zijn hart? Als ik jou was zou ik zo ver als ik kon van hem vandaan blijven. Misschien mijzelf van kant maken. Ik zou niet zo’n leven willen hebben.’
    Ik voelde mijn lip trillen terwijl mijn hand een vuist vormde terwijl ik tranen voelde steken in mijn keel. Krampachtig probeerde ik de tranen weg te schrapen. ‘Ik- ik ga ernaar zoeken.’ Mompelde ik. Ik draaide zonder nog iemand aan te kijken om en de deur schoot automatisch open zonder dat ik een toverstok nodig had. Waarschijnlijk door woedde wat vermengd was van verdriet. Binnen een mum van tijd stond ik bij de brug waar ik over de bevroren meer staarde. Eerder deze avond had ik ervan genoten toen George bij mij was. Toen zorgen ver weg leken en nu? Nu leken ze met meervoud terug gekomen zijn. Had Angelique niet gelijk? Wat was mijn leven überhaupt waard? Het enige waar ik vrolijk van werd was George en vroeg of laat zou dat afgepakt worden of zal ik hem breken. Mijn broer zat niet op me te wachten- evenmin als mijn moeder en mijn trainer en coach konden zo een nieuwe national krijgen. Voor mij tien anderen. Wat als ik gewoon de ijs voor een seconde wegtover en als ik onder water ben terug tover. Zodat ik stik en sterf. Alles zou gemakkelijker wezen. Het leven zou gemakkelijker wezen want dan bezat ik die niet meer.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zo uber spam door Q >.< gaat hi jopeens zeven keer posten ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik haat angelique (cat) ik ga mijn post schrijven en jij moet nog reageten mrt gingin en campie (;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik haat angelique (cat) ik ga mijn post schrijven en jij moet nog reageten mrt gingin en campie (;


    Ik ben benieuwd naar wat George Angelique aan gaat doen (; ik haat Angelique met heel mijn hart D: och ik moet ook ngo op NOA reageren xd' ik heb maar een hand ontho udat even :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik ben benieuwd naar wat George Angelique aan gaat doen (; ik haat Angelique met heel mijn hart D: och ik moet ook ngo op NOA reageren xd' ik heb maar een hand ontho udat even :p


    NOA meld zich ^-^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb de neiging om vreselijke scheldwoorden naar angelique toe te roepen (schrijven) maar ik kan het niet over mijn eigen hart verkrijgen om het neer te zetten (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb de neiging om vreselijke scheldwoorden naar angelique toe te roepen (schrijven) maar ik kan het niet over mijn eigen hart verkrijgen om het neer te zetten (flower)


    Nu maak je me nieuwsgierig 9'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Felicé wil dr wel uitschelden omdat Angelique bitch doet? Ghegheghe, dan wordt jij blij en Naomi oowk! XD WHAHAH


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Neeh, ik ga niet schelden, want zo ben ik niet en kan ik het ook nietz ook al zou George het wel doen het lukt gewoon niet xq weer eens moest mijn liefdevolle harjte weer opduiken ;'s ik weet al iets beters geloof ik (6)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nu ben ik nieuwsgierig ":< haat je omdat je het iedere keer weer flikt (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sneak preview x'D

    "Ik stak mijn stok naar haar uit en richtte het vervolgens op haar ene pols die ik met een simpele spreuk het vast liet plakken tegen een muur aan. Maar mijn hart schreeuwde om meer, dat dit niet genoeg was. Alweer richtte ik mijn stok naar haar en ging verder; ' "


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Dit was niet alles ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohgod' sneller typen ben nieuwsgierig ja xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya