• Het WK voor het vrouwenvoetbal is in aantocht in Amerika. De vierentwintige Catherine 'Cat' Miller is de selectie doorgekomen als eerste doelvrouw bij het Nederlandse vrouwenelftal. Cat is geboren in Phoenix, Arizona in Amerika maar sinds haar vijftiende is ze met haar familie geëmigreerd naar Nederland waar komt te spelen bij het vrouwenteam van Ajax. Ze is is zeventien wanneer haar wordt opgemerkt door Newcastle United en verlaat de Nederland voor de Engelse Premier League. Nu vele jaren later is ze doelvrouw bij het vrouwenteam bij de Engelse club en staat ze als eerste doelvrouw op de lijst voor het vrouwenteam van Nederland. Maar na een blessure die ze vlak voor het WK oploopt wordt ze van de eerste plaats geschrapt en op de bank neergezet. Samen met haar teamspelers kan ze niet wachten om de Amerikaanse voetbalstadion's te betreden en die waardevolle beker te veroveren. Het wordt een groot avontuur voor de Oranje Leeuwinnen wanneer ze erachter komen dat alle spelers van het mannenelftal van Nederland al hun wedstrijden bijwonen wat alles nog meer spannender maakt.

    Rollen
    • Teamspelers van Cat (23x) incl wissels.
    • Keepers (2x)
    • Verdedigers (3x)
    • Middenvelder (2x)
    • Aanvaller (1x)
    • Bondscoach
    • Overige rollen
    i]ex vriendjes, supporters, technische staff etc.[/i

    Invullen
    • Rol:
    • Naam:
    • Achternaam:
    • Uiterlijk:
    • Leeftijd:
    • Karakter: Niet iedereen is even lief, niet iedereen is een bitch, wees origineel.
    • Rugnummer: 23 is bezet
    • Positie:
    • Voetbalclub:
    • Voetballer: Hoeft niet perse. Tim Krul is bezet.
    • Extra:

    Ik begin hier pas mee als ik alle rollen heb, en als mijn andere verhaal (een short story) is afgelopen.
    Ik kies de beste niet de eerste.


    (X)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 12:52 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    • Rol: Verdediger/ Teamspeler of reserve van Cat
    • Naam: Rosalie
    • Achternaam: Borges
    • Uiterlijk: Kaylin Kyle


    Rosalie heeft net als de meeste andere vrouwelijke sporters een slank gespierd lichaam. Haard huid is zacht en heeft een licht bruine tint van kleur. Ze heeft intense bruine ogen, die ze vaak accentueert met een beetje mascara en wat oogpotlood. Rosalie heeft een dik bos blond krullend haar, wat ze meestal in een knot of een staart draagt. Met haar lengte van 1.70 is ze geen opvallend grote verschijning. Als Rosalie een hemdje en een strak kort broekje draagt zie je duidelijk haar arm en bovenbeen spieren. Toen ze nog jonger was, werd ze hier altijd heel erg mee gepest.
    • Leeftijd: 22 jaar
    • Karakter: Rosalie is haar hele leven altijd een vechter geweest. Ze had het thuis niet makkelijk met twee oudere zussen die zich echt als een meisje gedroegen. Ze heeft een paar tegen slagen gehad, maar altijd hard gevochten om weer terug te keren. Rosalie is een doorzetter, geeft niet op en kan altijd iemand stimuleren om door te gaan. Verder is het een lieve meid, die altijd voor je klaar staat. Ze kan het goed met haar team vinden als met de meiden van het Nederlands Elftal.
    • Rugnummer: 5
    • Positie: Verdediger
    • Voetbalclub: PSV
    • Voetballer: Georginio Wijnaldum
    • Extra: Sinds Rosalie prof is heeft ze geen contact meer met haar familie.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 21:08 ]


    ~




    Rol: Buurvrouw hoofdpersoon in NL + Middenvelder
    Naam: Lisa
    Achternaam: Woutersen
    Uiterlijk: Lisa is 1.69 meter lang en daarbij erg klein. Ze heeft een normaal postuur en is niet slank en niet dik te noemen. Haar benen zijn erg gespierd maar niet zo erg dat het lelijk staat bij een vrouw. Lisa ziet er jonger uit dan dat ze daadwerkelijk is, en heeft er altijd al jong uit gezien. Lisa draagt in haar vrije tijd veel jurkjes en kleren met pastelkleuren. Ze heeft een blanke huid die in de zomer erg snel gebruind is. Haar lippen van nature een felroze kleur maar vaak gebruikt Lisa een donkerpaarse lippenstift. Lisa heeft een vriendelijk en schattig gezicht, waarmee ze veel voor elkaar krijgt. Ze ziet er onschuldig uit. Behalve lippenstift draagt Lisa geen verdere make-up. Ze vind merkkleding onbelangrijk, behalve als het om schoenen gaat, dan wilt ze alleen de beste merken. Lisa heeft een mooie, egale huid met op haar kuitbenen hier en daar wat schaafwonden.
    Leeftijd: 29 jaar.
    Karakter: Lisa is een echte teamspeler. Ze is een lieverd voor haar ploeggenoten, vrienden en familie maar verder is ze eigenlijk bikkelhard. Ze wilt winnen en neemt niet snel genoegen met een tweede of derde plek. Hiermee legt ze de lat voor zichzelf soms wat te hoog waardoor ze zo nu en dan erg emotioneel kan zijn. Lisa is gemeen in het spel en haalt vaak voetbalspelers onderuit zodat haar ploeggenoten er met de bal vandoor kunnen. Lisa is tegenover haar vrienden een zeer positieve meid waar je alles tegen kan zeggen. Ze vindt hoop houden belangrijk en probeert altijd iedereen in het elftal op te peppen. Lisa is altijd al een vrouw geweest die erg zeker over haar zelf is en onzekerheid zal je niet snel bij haar vinden, maar arrogant is ze beslist niet. Lisa is een tegenpool van Catherine op veel gebieden maar tot nu toe zijn er maar weinig tot geen botsingen geweest tussen de dames. Hun verschillen zorgen eigenlijk voor een goed duo.
    Rugnummer: 6
    Positie: Middenvelder, aanvallende middenvelder. Lisa is blij met haar positie als middenvelder maar had liever in het punt van de spits willen staan omdat ze altijd wilt scoren en dat volgens haar niet altijd even makkelijk is als ze de positie van middenvelder krijgt toegewezen.
    Voetbalclub: Real Madrid. Lisa haar carrière is begonnen bij FC Utrecht waarbij al snel AFC Ajax interesse in haar toonde. Bij AFC Ajax bleef ze lang totdat FC Internazionale Milano haar een bod deed. Lisa nam dit aan en heeft toen bij FC Internazionale Milano waarbij ze een paar keer verhuurd werd aan Galatasaray SK. Omdat ze dit verhuren niet erg leuk vond, gaf ze aan dat ze voor een langere periode bij één club wilde zitten en dat ze een basisplek wilde. Real Madrid bood haar die kans aan. Lisa heeft vaak van voetbalclub moeten wisselen vanwege de financiële problemen van haar familie die zich opbouwde.
    Voetballer: Wesley Sneijder
    Extra: Lisa wordt de koningin van de rode kaarten genoemd vanwege haar keiharde, brute en gevaarlijke overtredingen. Ze heeft al menig blijvende blessures bij anderen spelers veroorzaakt die hierdoor genoodzaakt waren hun carrière stop te zetten. In haar huis in Nederland is Lisa de buurvrouw van ploeggenoot Catherine, die de keeper is.


    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 18:11 ]

    Ik maak de rol nog af!

    • Rol:
    Verdediger
    • Naam:
    Robin
    • Achternaam:
    Krijnen
    • Uiterlijk:


    Robin is van Indonesische afkomst en dit kun je wel zien. Haar amandelvormige ogen zijn donkerbruin, evenals haar haren. Haar haren wil ze echter nog wel eens zwart verven. Robin is gezegend met mooie, volle lippen. Ze heeft een moedervlekje aan de zijkant van haar neus en in de zomer willen er nog wel eens sproetjes opkomen.
    • Leeftijd:
    Robin is 24 jaren jong. Ze is geboren op 20 april 1990.
    • Karakter:
    • Rugnummer:
    • Positie:
    Wing-back
    • Voetbalclub:
    Robin staat momenteel onder contract bij AFC Ajax.
    • Voetballer:
    Daley Blind
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 11:07 ]


    Tell me about it, stud.

    Doet de foto van Ruth het nu wel? Bij mij deed de vorige het namelijk wel, dus ik weet niet of hij het bij jou nu doet. (: In elk geval, de FC is Natalie Portman.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heb je nog iets specifieks nodig?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aravis schreef:
    Doet de foto van Ruth het nu wel? Bij mij deed de vorige het namelijk wel, dus ik weet niet of hij het bij jou nu doet. (: In elk geval, de FC is Natalie Portman.


    Ja hij doet het nu wel. Top!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mebarak schreef:
    Heb je nog iets specifieks nodig?


    Ik heb sowieso nog twee keepers nodig en de bondscoach. Ik moet nog even door andere rollen loeren wat ik nog meer nodig heb.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Super! (:
    En Asa is nu ook af. Als ik nog iets moet aanpassen, zeg je het maar. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vanavond stuur ik een rol in, ik ga namelijk zo van huis en kan dus niet invullen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aravis schreef:
    Super! (:
    En Asa is nu ook af. Als ik nog iets moet aanpassen, zeg je het maar. (:


    Dat doe ik zeker. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cumberman schreef:
    Vanavond stuur ik een rol in, ik ga namelijk zo van huis en kan dus niet invullen.


    Is goed.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 19:11 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik hoop dat ze een beetje goed is (:

    Rol: Aanvaller NL Elftal
    Naam: Vera Liv
    Achternaam: Möller
    Uiterlijk: Vera is het product van een Finse moeder en een Duitse vader waardoor ze een typisch Noord Europees meisje is. Vera heeft bruin blonde haren en is zo’n 1,70 m. Ze is dus niet heel lang van stuk en was thuis altijd de ukkepuk tussen de lange mensen. Vera is stevig gebouwd en is gespierd. Ze is ook vaak te vinden in de sportschool – buiten de trainingen bij Olympique om. Vera heeft een vol gezicht en is een beetje girl-next-door.
    Qua kleding is Vera simpel. Ze houdt niet van gedoe dus geen jurkje en rokjes voor haar. Echt stylisch kan je haar niet noemen. Een spijkerbroek, gympen en een leuk shirt is genoeg voor haar. Ze geeft niet veel om kleding.



    Tobin Heath
    Leeftijd: Vera is op het moment 24 jaar; 05-01-1990
    Karakter: Het woord doorzetter is voor Vera gemaakt. Ze is een pitbull op het gebied van werk. Als ze ergens haar zinnen op heeft gezet, haalt niemand haar hier meer vanaf. Dit zorgt ervoor dat Vera veel succes ervaart – waar ze enorm hard voor werkt – maar het heeft ook een behoorlijke keerzijde. Het gebeurd namelijk vaak dat Vera echt te veel hooi op haar vork neemt en dan oververmoeid raakt of haar ideeën totaal mislukken. Toch zal dit haar nooit tegenhouden. Als iets één keer niet lukt, of twee, drie, vier keer zal ze altijd doorgaan tot het wel lukt. Al duurt dit dagenlang, Vera wilt dat alles in haar leven lukt. Falen accepteert ze niet. Niet van zichzelf, maar ook niet van anderen. Dit veroorzaakt vaak irritaties bij Vera. Als in het voetbal iets mislukt bij anderen – slechte pass, achter de man gespeeld, buitenspel etc. – zal Vera haar mond echt wel opentrekken en niet al te vriendelijk zeggen wat er verbeterd moet worden. Vera streeft naar perfectie. Winnen is niet genoeg. Perfectie is genoeg en met verliezen, maar een goed spel nemen we geen genoegen. Vera heeft zichzelf dan ook tot aanvoerster van het team gebombardeerd en zal haar mede spelers altijd vertellen wat er verbeterd moet worden. Naar zichzelf is ze ook kritisch. Als de één keer scoort is het niet genoeg. Alle kansen moet Vera in het net schieten, anders ziet ze het als een ongeslaagde wedstrijd. Dit alles maakt Vera misschien een moeilijke speelster – ze verwacht namelijk honderd procent inzet van iedereen. Als je dit niet kan leveren, heb je voor Vera geen meerwaarde aan het team – maar het maakt Vera wel een van de beste spelers in het Damesvoetbal. Het altijd streven naar verbetering werpt namelijk flink zijn vruchten af.
    Privé is Vera echter minder goed bezig. Ze is een spontaan meisje, maar erg oppervlakkig naar nieuwe mensen toe. Ze laat maar weinig mensen toe in haar leven, waardoor het lastig is om echt hoogte van haar te krijgen. Vera is goed in emoties opzij zetten en altijd vrolijk te zijn. Nooit zal iemand echt zien hoe ze zich voelt – behalve op het voetbalveld. Haar laatste vriendje was dan ook vijf jaar geleden, iets wat een behoorlijk gevoelig punt is bij Vera. Ze vindt het lastig om zichzelf vrij te geven aan mensen en vermijdt het onderwerp jongens dan ook maar al te graag, maar de grootste oorzaak van Vera’s single leven is dat ze een enorme carrière tijger is, waardoor haar privé leven op afstand op een tweede plek staat.
    Vera’s grootste frustratie is onsportief spel. Ze haat het als haar medespeelsters – of zijzelf – onnodige overtredingen maken. Als je een kaart krijgt in de wedstrijd zal Vera na afloop echt niet met je praten. Ze zal woedend zijn. Vera is namelijk een eerlijke speelster. Winnen met overtredingen voelt voor haar als verliezen. Ze ziet niet in waarom mensen overtredingen maken en keurt het dan ook ontzettend af.
    Met andere woorden: Vera is goed in haar werk, maar privé is ze enorm moeilijk om mee te leven.
    Rugnummer: 15
    Positie: Aanvaller
    Voetbalclub:Op het moment speelt Vera bij Olympique Lyonnais, een van de meest gevierde damesclubs ter wereld. Vera begon op haar zesde met voetbal en speelde tot haar vijftiende altijd in jongensteams omdat er simpelweg geen goede meidenteams waren. Dit zorgde ervoor dat Vera een krachtige speelster is geworden. Ze speelt altijd door, geblesseerd of niet. Ze speelt voor een team en daarvoor stelt ze zichzelf in dienst. Ze laat zichzelf nooit vallen en gaat altijd voor de bal. Eigenlijk baalt Vera er nog steeds van dat ze niet bij de jongens kon blijven spelen. Ze had altijd een geweldige omgang met de jongens uit haar teams en met meiden heeft ze dit toch veel minder. Nadat Vera werd gescout is ze vertrokken naar Saestrum waarmee ze in 2005 en 2006 landskampioen werd. In 2007 – op zeventien jarige leeftijd – begon Vera’s internationale carrière in Duitsland. Gezien het feit dat ze ook Duitse roots heeft was ze gevraagd om in hun nationaal elftal te spelen. In 2007 maakte ze dan ook haar debuut in het nationale team van Duitsland als aanvalster. Op de Olympische Spelen werd het team derde, waardoor Vera één van de weinige dames is met een Olympische ervaring en een medaille. Toch kijkt ze niet met liefde terug naar het toernooi want er geldt maar één ding: Winnen! In 2007 switchte Vera van club en speelde ze twee jaar in Frankfurt, waarna ze in 2009 vertrok naar Olympique Lyonnais. Bij de Franse club voelt Vera zich echt op haar plaats. Inmiddels speelt ze er vijf jaar en is ze eigenlijk wel uit op een nieuwe uitdaging. Het Amerikaanse voetbal roept, maar stiekem wilt Vera weer terug naar Duitsland om daar de Bundesliga te spelen – wat voor haar de mooiste voetbalcompetitie ter wereld te –. Tot 2013 speelde Vera voor Duitsland op internationale toernooien, maar toen Nederland haar ook benaderde besloot ze één keer een toernooi met de Nederlanders te spelen. Toch zal Vera na het WK in Amerika besluiten om terug te keren naar haar geliefde Duitsland om daar meer titels mee te halen. Ze voelt zich tussen de Duitse meiden toch meer thuis dan tussen de Hollanders. Het is trouwens niet voor het eerst dat Vera op een WK speelt. In 2007 won ze met de Duitsers al de titel en werd ze topscoorder van het toernooi.
    Voetballer: Daley Blind
    Extra: Naast haar voetbalcarrière studeert Vera ook internationaal recht aan de universiteit in Berlijn. Ze zit op het moment in haar derde jaar van haar bachelor en is echt gedreven om haar studie cum laude af te ronden.
    Zoals al eerder genoemd heeft Vera een Finse moeder en een Duitse vader, maar ze is gewoon in Amsterdam geboren. Vera was het zesde kind van het gezin en daarbij ook het enige meisje. Ze is opgegroeid in een nest vol oudere broers wat ervoor zorgt dat Vera een pittige tante is en zich meer als een man gedraagt dan andere vrouwen. Ze heeft niets met getut en make-up. Ze vindt dat allemaal gedoe en onpraktisch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    - Nvm.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 13:27 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik denk dat ik zelf nog een keeper in ga vullen omdat ik me verveel. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Is Alexandra trouwens goed?


    El Diablo.