• Het WK voor het vrouwenvoetbal is in aantocht in Amerika. De vierentwintige Catherine 'Cat' Miller is de selectie doorgekomen als eerste doelvrouw bij het Nederlandse vrouwenelftal. Cat is geboren in Phoenix, Arizona in Amerika maar sinds haar vijftiende is ze met haar familie geëmigreerd naar Nederland waar komt te spelen bij het vrouwenteam van Ajax. Ze is is zeventien wanneer haar wordt opgemerkt door Newcastle United en verlaat de Nederland voor de Engelse Premier League. Nu vele jaren later is ze doelvrouw bij het vrouwenteam bij de Engelse club en staat ze als eerste doelvrouw op de lijst voor het vrouwenteam van Nederland. Maar na een blessure die ze vlak voor het WK oploopt wordt ze van de eerste plaats geschrapt en op de bank neergezet. Samen met haar teamspelers kan ze niet wachten om de Amerikaanse voetbalstadion's te betreden en die waardevolle beker te veroveren. Het wordt een groot avontuur voor de Oranje Leeuwinnen wanneer ze erachter komen dat alle spelers van het mannenelftal van Nederland al hun wedstrijden bijwonen wat alles nog meer spannender maakt.

    Rollen
    • Teamspelers van Cat (23x) incl wissels.
    • Keepers (2x)
    • Verdedigers (3x)
    • Middenvelder (2x)
    • Aanvaller (1x)
    • Bondscoach
    • Overige rollen
    i]ex vriendjes, supporters, technische staff etc.[/i

    Invullen
    • Rol:
    • Naam:
    • Achternaam:
    • Uiterlijk:
    • Leeftijd:
    • Karakter: Niet iedereen is even lief, niet iedereen is een bitch, wees origineel.
    • Rugnummer: 23 is bezet
    • Positie:
    • Voetbalclub:
    • Voetballer: Hoeft niet perse. Tim Krul is bezet.
    • Extra:

    Ik begin hier pas mee als ik alle rollen heb, en als mijn andere verhaal (een short story) is afgelopen.
    Ik kies de beste niet de eerste.


    (X)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 12:52 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik zou wel een abo willen nemen als hij er is!

    MrsSheen schreef:
    Ik zou wel een abo willen nemen als hij er is!


    Dag mag altijd. Hij staat al online alleen begin ik er nog niet aan. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Oeh, ik ga een rol maken :3


    El Diablo.

    Normaal ben ik niet zo met voetbal kwa mannen, maar dit vind ik wel leuk om eens story te zien met alleen maar vrouwen.

    Ik twijfel.
    Ik heb niet veelt tijd.


    Tell me about it, stud.

    Bloodbrother schreef:
    Ik twijfel.
    Ik heb niet veelt tijd.


    Ik heb alle tijd. Ik begin er nog niet aan namelijk.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus


    Rol: Middenvelder en tevens vriendin van hoofdpersoon Catherine
    Naam: Lea
    Achternaam: Beeksman
    Uiterlijk: Lea ziet er vele malen ouder uit dan ze daadwerkelijk is. Ze heeft vrijwel altijd een serieuze uitdrukking op haar gezicht, terwijl ze lang niet zo serieus is als ze eruit ziet. Ze heeft een korte lengte maar lijkt totaal niet klein, eerder lang, door haar slanke en bijna magere postuur. Lea is iemand die een makkelijke kledingstijl aanhoud. Alleen bij feestjes en gala's zal je haar zien op hakken, ze heeft namelijk het liefst haar gympen aan met een joggingpak. Lea heeft een bleke huid en goudblond haar wat stijl tot golvend is. Ze heeft haar haren altijd los hangen, behalve bij voetbaltrainingen. Haar lippen zijn donkerrood en lijken vaak nog roder door haar bleke huid. Ze heeft een lichte kleur ogen en draagt wel wat make-up maar weinig. Lea draagt veel zilveren sieraden van verschillende goede merken.
    Leeftijd: 23 jaar
    Karakter: Lea is een harde werker die slecht tegen haar verlies kan. Ze is vriendelijk, lief en erg behulpzaam buiten het veld maar kan erg brutaal en soms gemeen zijn in haar rol als voetbalster. Lea voetbalt smerig, volgens sommigen, maar daarmee heeft ze al heel wat doelpunten voor elkaar weten te krijgen. Lea is een lieve en trouwe vriendin die met vrijwel alles te vertrouwen valt. Ze maakt ze vaak zorgen om anderen en wilt dat iedereen vrolijk is. Ze kan soms een beetje asociaal overkomen doordat ze precies doet wat ze wilt, maar dat heeft Lea altijd al gehad. Lea is iemand die de kat uit de boom kijkt en niet snel mensen toelaat in haar vriendenkring om mensen zomaar vertrouwd. Lea is iemand waarop je ten alle tijden kan steunen. Ze zal altijd haar mening geven maar houdt daarbij wel altijd rekening met de gevoelens van anderen. Familie is belangrijk voor Lea, dat is het altijd al geweest. Lea is een doorzetter en een lieve meid, die over het algemeen heel leuk en lief is maar op het veld soms wat asociaal. Ze weet wat ze wilt en wat ze niet wilt en doet alleen dingen waar ze honderd procent achter staat.
    Rugnummer: 16
    Positie: Middenvelder, verdedigende middenvelder.
    Voetbalclub: FC Porto
    Voetballer: Jordy Clasie
    Extra: Lea is geboren in Haarlem en is een groot fan van oud bekende voetballers. Ze heeft vele tattoeages en vind tattoeages vrijwel altijd een toevoeging aan het lichaam. Lea verlaat een club niet voor geld en vertrekt alleen naar een andere club als ze daar een goed gevoel bij heeft. Ze heeft een tijd lang naast Cristiano Ronaldo gewoond waardoor de buurt waarin ze woonde erg populair werd omdat er twee beroemde sporters woonde. Lea is gek op honden en kijkt in haar vrije tijd graag naar films met het genre komedie. Lea's hele familie woont in Rotterdam ook al is ze geboren in Haarlem.


    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 18:24 ]

    Ik vul morgen of overmorgen een verdediger en aanvaller in. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried




    • Rol: Ik verveel me dus vol ik mijn eigen rol in. Lekker handig.
    • Naam: Catherine maar door vrienden wordt ze vaak Cat genoemd.
    • Achternaam: Miller.
    • Uiterlijk: Cat is 1.85 cm lang. Ze heeft een slank postuur en sterke bovenarmen. Met haar porseleinen gezicht en haar heldere groen grijze ogen valt ze vaak op tussen andere mensen en haar lange chocolade bruine haren. Als ze lacht heeft ze altijd kuiltjes in haar wangen en alleen als ze moet trainen of een wedstrijd moet spelen heeft ze haar haren vast, anders hangt het altijd over haar schouders. Ze heeft een tattoo op haar heup met een kleine afgebeelde leeuw sinds ze in Nederland is aangekomen. Ze heeft een middelmatig litteken op haar onderbuik toen ze in het ziekenhuis lag na een blindedarm ontsteking en ze heeft liever niet dat iedereen het continue ziet. Ze heeft een sixpack maar gelukkig niet zo strak als de meeste mannen, ze houd haar lichaam altijd goed getraind.
    Marie Avgeropoulo
    • Leeftijd: 24. Cat is geboren in de koude wintermaand December 1990.
    • Karakter: Voordat ze naar Nederland kwam was ze enorm onzeker over haar zelf. Maar dat veranderde snel wanneer een scout van Ajax haar zag tijdens een amateur wedstrijd. Sinds ze vanaf haar vijftiende bij Ajax kwam - eerst als wissel - daarna als vaste doelvrouw werd Cat meer positief over haarzelf. Ze werd socialer met haar teamleden en ze ging veel meer uit. Cat liep af en toe te hard van stapel op sommige dagen maar dan zegt haar familie er wat van en denkt ze ook meer aan haarzelf. Cat is nu erg positief ingesteld en weet wat ze wilt en wanneer ze het wilt; en op dit moment is dat die beker winnen en met z'n allen mee naar huis nemen. Cat heeft bijna altijd een ochtend humeur en ze bevat ook droge humor hoewel haar spelers er soms moe van worden.
    • Rugnummer: Cat heeft rugnummer 1 bij Newcastle United en 23 bij het Nederlandse vrouwenelftal.
    • Positie: Keeper.
    • Voetbalclub: Vanaf haar vijftiende tot zeventiende bij Ajax voor vrouwen, daarna bij Newcastle United waar ze nu nog steeds speelt.
    • Voetballer: Tim Krul.
    • Extra: In de weekeinden komt Cat vaak naar Nederland om haar familie op te zoeken en haar trouwe Duitse Herder - Timo - weer te zien. Helaas kon ze hem niet meenemen naar Newcastle omdat ze daar weinig tijd voor hem heeft. Ze een oudere broer en twee oudere zussen. James, Christine en Charlotte. Met alle drie heeft ze een enorme sterke band en steunen ze haar enorm in haar voetbal carrière. Haar vader Chris is door haar een voetbal fan geworden, eerst vond hij het altijd belachelijk en vond hij American Football altijd belangrijker en haar moeder Helen begint er ook meer verstand van te krijgen. Haar moeder wou haar jongste dochter eerst laten dansen als ballerina, omdat Helen dat ook altijd deed en daarvoor haar moeder. Maar Cat vond het te sloom en te saai. Voetbal vond ze als kleuter altijd het allerleukst en daarna kwam het keepen. Met haar grootouders heeft ze ook nog veel contact die nog in Amerika wonen en sommige wedstrijden van het vrouwen team gaan bijwonen. Cat heeft sinds haar Ajax tijden geen vriendje meer gehad, en daar heeft ze nu eigenlijk ook helemaal geen tijd voor. Ze is nog jong en denkt altijd dat huisje, boompje, beesje later nog wel kan komen terwijl haar broer en zussen allemaal al een vaste relatie hebben, is Cat's enigste relatie haar voetbal carrière.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aravis schreef:
    Ik vul morgen of overmorgen een verdediger en aanvaller in. (:


    Is goed!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    • Rol: Aanvaller
    • Naam: Ruth
    • Achternaam: Baker
    • Uiterlijk: Natalie Portman.
    Ruth heeft kastanjebruin haar en hetzelfde kleur ogen. Over ogen gesproken, deze zijn vrij groot en ook onmiddellijk hetgeen dat opvalt als je haar voor het eerst ziet. Ruth is 1.79 meter groot, wat niet uitzonderlijk groot is, maar ook niet klein. Ze draagt zeer graag make-up: Dure mascara, lichtroze of felrode lippenstift en een gezicht vol fon de tain, zijn haar handelsmerk. Sierraden draagt ze niet veel: Wat dat betreft houdt ze het bij een ketting of oorringen. Ze heeft ook een tatoeage op haar rug met een draak, haar favoriete fantasy-wezen.
    • Leeftijd: 25
    • Karakter: Ruth heeft een vrij complex karakter. Langs de ene kant is ze erg bezorgd om de meest nutteloze dingen en langs de andere kant zou ze haar moeder nog achter haar rug uitmaken voor 'teef'. Ze kan met momenten héél hatelijk zijn. Als iemand bijvoorbeeld kritiek geeft op haar, heeft ze de vreselijke neiging luidop te beginnen lachen. Dit soort dingen gebeuren ze vooral als ze al niet gediend is met het een of ander, maar haar stemming wisselt soms van het ene op het andere moment. Dit leidt tot het feit dat ze het niet altijd even goed kan vinden met iedereen, maar haar goede kant compenseert dat. Ze is dan wel vaak overbezorgd, ze helpt ook heel graag mensen en wil het beste met ze, al laat ze dat niet altijd blijken. Mensen zien dit vaak niet door haar mondigheid, maar diep in haar hart wil ze het beste voor heel veel mensen. Mensen die haar kennen, zien dat ook in.
    • Rugnummer: 14
    • Positie: Spits
    • Voetbalclub: Arsenal LFC
    • Voetballer: Robin van Persie.
    • Extra: Ruth is geboren in het noorden van Nederland: Friesland. En om helemaal correct te zijn: Groningen. Toen ze op haar achttiende bij Arsenal begon te voetballen, is ze echter verhuisd naar Engeland. Geselecteerd worden voor het Nederlands vrouwenvoetbal was een droom die werkelijkheid werd: Hier had ze altijd al van gedroomd.
    Ruths zus, Ellen, heeft ook een tijdje gevoetbald bij Arsenal, maar is na haar afgelopen contract gestopt wegens een blessure en vanwege het feit dat ze dat niet meer wilde riskeren.

    Verder is Ruth door haar kleine lengte zeer snel en ze kan goed de bal behouden. Een nadeel is dat ze soms te snel wil scoren en er daardoor soms ver naast schiet. Ze heeft hierdoor veel kansen en heeft hierdoor ook al een behoorlijk aantal doelpunten op haar naam staan, maar haar schoten zijn niet altijd precisiewerk, waardoor ze, zoals eerder gezegd, ook een boel kansen mist.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 20:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    - dubbelpost

    [ bericht aangepast op 19 juli 2014 - 22:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:

    • Rol: Aanvaller
    • Naam: Ruth
    • Achternaam: Baker
    • Uiterlijk: Beschrijving volgt.
    • Leeftijd: 25
    • Karakter: komt nog
    • Rugnummer: 14
    • Positie: Spits
    • Voetbalclub: Arsenal LFC
    • Voetballer: Geen flauw idee wat je hiermee bedoeld, ik kon het niet vinden in de beschrijving en ik veronderstel dat het geen ja/nee-vraag is. ^^
    • Extra: komt misschien


    Het is een optie voor welke voetballer je wilt. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    (...)

    Het is een optie voor welke voetballer je wilt. :3


    Dat snap ik, maar ik snap niet goed wat de bedoeling is van die mannelijke voetballer dan. Of hoort er bij elke vrouwlijke voetballer ook een mannelijke?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    • Rol:


          Aanvaller en goede vriendin van Cat.

    • Naam:
          Isabel.

    • Achternaam:
          Jorden.

    • Uiterlijk:
    Kaya Scodelario.
          Isabel heeft lange bruine haren die tijdens een wedstrijd in een strakke paardenstaart zit. Ze heeft lichtgroene ogen die omringt worden door gitzwarte wimpers waar meestal een laagje mascara op rust. In tegenstelling tot veel andere meisjes, werkt Isabel haar wenkbrauwen niet bij en naast haar mascara draagt ze verder geen make-up. Ze heeft een egale huid die soms erg wit kan zijn. Isabel bloost snel waardoor haar lichte huid dan nog erger naar voren komt.
          Isabel is erg sterk hoewel ze er niet zo uit ziet. Ze is 1.75 – wat niet groot is voor een voetballer maar ze is erg snel wat dat dan weer compenseert. Ook heeft ze verscheidene littekens en blauwe plekken over haar lichaam door het voetballen.

    • Leeftijd:
          Isabel is 22.

    • Karakter: Niet iedereen is even lief, niet iedereen is een bitch, wees origineel.
          Veel mensen denken dat Isabel, op het eerste gezicht, een onschuldig meisje is. Maar als ze haar beter leren kennen nemen ze dat wel terug. Hoewel Isabel er ook erg onschuldig uitziet, met haar grote ogen en het smalle

    gezichtje, is ze een erg brutaal meisje dat altijd wel haar woordje klaar heeft.
          Isabel heeft een eigen mening en daar komt ze dan ook voor uit – iets wat veel mensen waarderen. Ondanks dat ze zo'n eigen mening heeft let ze wel op haar woorden. Isabel is niet iemand die het leuk vindt om anderen mentaal pijn te doen maar zodra ze je niet mag kan dat veranderen. Ze zal je dan wel pijn doen maar meer fysiek. Ze is niet bang om met iemand te vechten hoewel ze er niet goed in is. Hierdoor is ze vroeger vaak van school getrapt.
          Isabel is een erg sociaal meisje dat veel praat waardoor gesprekken met vreemden niet zo snel ongemakkelijk worden. Ze kan dan ook je oren van je hoofd af praten. Dit zorgt af en toe voor wat botsingen tussen haar en bepaalde mensen. Ze heeft vaak ook niet door wanneer mensen haar zat zijn of weg van haar willen.
          Hoewel Isabel erg sociaal is heeft ze soms ook haar eigen momenten nodig. Dan leest of schrijft ze het liefst – ze is namelijk erg creatief. Isabel heeft liever niet dat mensen haar schrijfwerk lezen aangezien ze enorm onzeker is op dat vlak. Maar een paar mensen hebben ooit haar schrijfwerk gelezen en

    wanneer ze haar complimenteerde wimpelde Isabel het snel af. Ze is erg bescheiden en down-to-earth. Toch is ze – naast haar schrijfvlak, erg zelfverzekerd en zal ze de meeste complimentjes aannemen met blozende wangen.

    • Rugnummer:
          17.

    • Positie:
          Linksbuiten.

    • Voetbalclub:
          FC Barcelona.

    • Voetballer:
          Jasper Cillessen.

    • Extra:
          –

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 14:02 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "