• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Voor alles wat niets met de RPG te maken heeft ^^.


    Even the death deserves a song.

    Raad eens wie dit topic claimt? MEEEE


    wat was dit ookalweer

    Lol ugh acgt augustus mri


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn topics.



    Violaaaate.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 17:29 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Mijn topics.



    Violaaaate.
    die is super cute hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hello hihih!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Hellooo, ik ga even mijn rol afmaken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    en wie gaat er nog iets leuks doen komende week
    ikzelf ga ehm zaterdag verjaardag van broer en vriendje zien
    zondag luieren. maandag palm parkies in breda woensdag hier palm parkies en donderdag ziekenhuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga naar dinsdag Maastricht om daar naar twee Gothic winkels te gaan, zodat ik weer nieuwe kleding heb, en ik ga morgen mijn bril ophalen c:


    Hoe kan iemand toch zo knap zijn. Sorry, bandobsessed.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Preciado schreef:
    Ik ga naar dinsdag Maastricht om daar naar twee Gothic winkels te gaan, zodat ik weer nieuwe kleding heb, en ik ga morgen mijn bril ophalen c:


    Hoe kan iemand toch zo knap zijn. Sorry, bandobsessed.
    nice, wa voor bril????


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NiallerBoo schreef:
    (...)nice, wa voor bril????


    Een zwarte Ray-Ban ^-^.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 18:31 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hm, ik ga zaterdag naar Amsterdam. Mijn vriendin was er nog geweest en er was een uitverkoop bij de Abercrombie en de Forever 21 <3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Heya


    Bowties were never Cooler

    Ik betwijfel of iemand Austin kent ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hi ^^


    El Diablo.

    Ik ken hem!!!


    Bowties were never Cooler