• Het WK voor het vrouwenvoetbal is in aantocht in Amerika. De vierentwintige Catherine 'Cat' Miller is de selectie doorgekomen als eerste doelvrouw bij het Nederlandse vrouwenelftal. Cat is geboren in Phoenix, Arizona in Amerika maar sinds haar vijftiende is ze met haar familie geëmigreerd naar Nederland waar komt te spelen bij het vrouwenteam van Ajax. Ze is is zeventien wanneer haar wordt opgemerkt door Newcastle United en verlaat de Nederland voor de Engelse Premier League. Nu vele jaren later is ze doelvrouw bij het vrouwenteam bij de Engelse club en staat ze als eerste doelvrouw op de lijst voor het vrouwenteam van Nederland. Maar na een blessure die ze vlak voor het WK oploopt wordt ze van de eerste plaats geschrapt en op de bank neergezet. Samen met haar teamspelers kan ze niet wachten om de Amerikaanse voetbalstadion's te betreden en die waardevolle beker te veroveren. Het wordt een groot avontuur voor de Oranje Leeuwinnen wanneer ze erachter komen dat alle spelers van het mannenelftal van Nederland al hun wedstrijden bijwonen wat alles nog meer spannender maakt.

    Rollen
    • Teamspelers van Cat (23x) incl wissels.
    • Keepers (2x)
    • Verdedigers (3x)
    • Middenvelder (2x)
    • Aanvaller (1x)
    • Bondscoach
    • Overige rollen
    i]ex vriendjes, supporters, technische staff etc.[/i

    Invullen
    • Rol:
    • Naam:
    • Achternaam:
    • Uiterlijk:
    • Leeftijd:
    • Karakter: Niet iedereen is even lief, niet iedereen is een bitch, wees origineel.
    • Rugnummer: 23 is bezet
    • Positie:
    • Voetbalclub:
    • Voetballer: Hoeft niet perse. Tim Krul is bezet.
    • Extra:

    Ik begin hier pas mee als ik alle rollen heb, en als mijn andere verhaal (een short story) is afgelopen.
    Ik kies de beste niet de eerste.


    (X)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 12:52 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb mijn rol even aangepast.
    Als je nog iets wil weten, laat het me weten!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    • Rol: Verdediger
    • Naam: Anna
    • Achternaam: Franken
    • Uiterlijk: Anna heeft middelang blond/bruin haar. ze heeft bruine ogen. ze is best klein voor haar leeftijd want ze is maar 1.68. Op het voetbalveld draagt ze haar haar altijd in een strakke staart maar in haar vrije tijd heeft ze haar haar meestal los of in een vlecht. Ze houd van zichzelf optutten maar ze vind het ook geen probleem om de hele dag in een joggingbroek op de bank te hangen. Ze is over het algemeen niet heel erg gespierd maar heeft wel genoeg kracht in haar benen. Ze draagt over het algemeen niet heel veel make up behalve voor een feest. ze houd van experimenteren met kleding en make up,maar zal zo nooit de deur uitgaan behlave als ze iets echt heel leuk vind. Ze wil op een dag ook nog eens een tattoo laten zetten
    • Leeftijd: 22
    • Karakter: Anna is erg spontaan en houd van verandering, daarom heeft ze ook al bij veel verschillende clubs gespeeld. Ze is opzich een lieve meid maar kan af en toe een beetje kattig uit de hoek komen. Op het veld Speelt ze redelijk agressief maar als iemand haar al een klein tikje geeft ligt ze meteen op de grond en schreeuwt om een vrije trap. Als ze die dan niet krijgt flipt ze vaak helemaal tegen de scheids en tegen de andere partij. Dit zorgt vaker voor irritaties bij haar medespelers. Buiten het veld is ze wel een hele lieve meid die weet wat ze wil. Ze is niet helemaal zeker over haarzelf maar zal dat nooit laten merken, je zal haar bijvoorbeeld nooit horen zeuren over dat ze te dik is of dat ze niet knap genoeg is. Ze is altijd open voor nieuwe mensen en krijgt daardoor snel vrienden maar als ze merkt dat e die vrienden toch niet zo leuk vind laat ze ze snel weer vallen. Ze houd ongelofelijk veel van winnen maar is ook tevreden met een tweede plaats, als ze maar goed gespeeld hebben vind ze het goed. Dit kan soms wel in het nadeel werken omdat anderen soms denken dat het haar niks uit maakt als ze verliezen maar dat klopt niet ze zal altijd zo goed mogelijk spelen en helemaal voor de win gaan. en ookal laat ze het niet altijd merken, ze houd ongelofelijk veel van haar medespelers.
    Keira knightley


    • Rugnummer: 3
    • Positie: Links back
    • Voetbalclub: Borussia Dortmund.
    • Voetballer: Stefan de Vrij
    • Extra: -


    Ik hoop dat dit goed is? of moet ik er nog iets aan veranderen?


    Happy Hungergames and may the odds be ever in your favor!

    Je mag de positie ook nog veranderen dat maakt me over het algemeen niet zoveel uit... of heb je al genoeg spelers?


    Happy Hungergames and may the odds be ever in your favor!

    Barlliams schreef:
    Ik heb mijn rol even aangepast.
    Als je nog iets wil weten, laat het me weten!


    Haha wat grappig dit. Mebarak had Robin als voetballer, maar die was al bezet dus koos ze Dirk. Ik maak even een lijstje met welke spelers al bezet zijn anders krijg ik het straks weer lol.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    xFeyenoordx schreef:
    Je mag de positie ook nog veranderen dat maakt me over het algemeen niet zoveel uit... of heb je al genoeg spelers?


    Om eerlijk te zijn heb ik nu wel genoeg.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Yush! (: Twee van mij drie rollen, dat maakt me echt blij. (: Oh! Drie. (: Sorry, ik had op Asa gezocht in plaats van Asha, haha.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 23:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    Yush! (: Twee van mij drie rollen, dat maakt me echt blij. (: Oh! Drie. (: Sorry, ik had op Asa gezocht in plaats van Asha, haha.


    Haha you're welcome.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    De naam van mijn personage, Mariska Landweg op pagina vier, is veranderd naar Nina Landweg. Naamsverandering op verzoek schrijfster. (=

    Suits schreef:
    De naam van mijn personage, Mariska Landweg op pagina vier, is veranderd naar Nina Landweg. Naamsverandering op verzoek schrijfster. (=


    Thanks. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heb je nog iets van een ex-vriend van de hoofdpersoon nodig? Anders wil ik die rol ook wel verzinnen? (:

    Suits schreef:
    Heb je nog iets van een ex-vriend van de hoofdpersoon nodig? Anders wil ik die rol ook wel verzinnen? (:


    Ja dat mag wel. Misschien dat ik er wel iets mee doe. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    Ja dat mag wel. Misschien dat ik er wel iets mee doe. :3

    Ja precies. Je kan het altijd gebruiken.




    Rol: Ex-vriend hoofdpersoon
    Naam: Max. Max is zijn voornaam daarbij heeft hij ook nog een doopnaam die Thomas luid.
    Achternaam: Steendijk
    Uiterlijk: Max is een lange jongeman met een normaal postuur. Hij is beslist niet slank en heeft brede schouders. Hij is niet gespierd, en doet ook weinig om dat voor elkaar te krijgen. Max geeft bijzonder weinig om zijn uiterlijk; hij wilt er gewoon ontspannen bij lopen, zonder teveel gedoe. Max heeft een blanke huid die bij de zwakste zonnestralen al lichtbruin wordt. Heeft zwartgrijs haar wat vaak in een warrig model zit, hij zorgt er wel altijd voor dat zijn haar niet te lang wordt want het groeit enorm snel. Max draagt vaak een lichtblauwe spijkerbroek, witte gympen met een T-shirt of dun vest. Hij houdt van horloges maar voor de rest is hij geen veelgebruiker van accessoires. Hij draagt enkel en alleen de kleren die hij lekker vind zitten. Hij heeft donkere bruingrijze ogen.
    Leeftijd: 29 jaar. Geboren op 22 december.
    Karakter: Max is spontane jongen die gerust op iemand afstapt, ook al is het een vreemde. Hij is zelfverzekerd en heeft altijd wel een weerwoord. Hij zegt precies wat hij denkt en geeft zijn mening vrijwel altijd, ongeacht of dat van hem gevraagd wordt of niet. Max is standvastig en wilt altijd zijn gelijk hebben, maakt niet uit over welk onderwerp er gediscussieerd wordt. Max zorgt erg gemakkelijk voor dat iemand zich ontspannen voelt in zijn bijzijn. Hij is iemand die graag advies aan anderen geeft. Max is een chaotische jongen die vaak van alles laat slingeren waardoor het in zijn hoofd ook vaak een puinhoop is. Hij is een binnenvetter, waardoor hij soms wat agressief en bot uit de hoek kan komen en in één keer kan ontploffen als het ware. In een relatie is Max betrouwbaar en lief maar wel een tikkeltje saai. Er valt niet veel met hem te ondernemen omdat Max vrijwel alleen muziek een leuk iets vind.
    Extra: Max en Catherine kennen elkaar al heel lang. Hun relatie begon als vrienden en sloot nogal pijnlijk af. Catherine was degene die het had uitgemaakt nadat ze beide vonden dat zij te weinig tijd voor hem had, hier was Max erg kwaad over, omdat hij liever had gezien dat Catherine haar carrière voor hem zou opgeven.




    Michael Raymond-James

    Aaaah Michael Raymond James. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Het eerste hoofdstuk staat inmiddels online. Ik moet er wel even inkomen. You're welcome.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    • Rol: Fysiotherapeute van het team & de steun en toeverlaat van de speelsters.
    • Naam: Laura Lynn. (bijnaam: Double L) ofwel; LL
    • Achternaam: Simons.
    • Uiterlijk: Laura Lynn heeft lange bruine haren. Die maakt ze soms stijl, maar van zichzelf heeft ze een beetje slag. Als ze moet werken, zitten ze vast in een losse staart of in een rommelknotje. Ze heeft diepgroene ogen, en lange wimpers. Haar make-up houdt ze het lieft naturel. Een beetje mascara, eyeliner, lipgloss & een ieniemienie beetje foundation. Verder is ze 1.70 m lang, is ze atletisch gevormd omdat ze zelf ook aan voetbal doet & haar kledingstijl is casual.
    • Leeftijd: Laura Lynn is 23 jaar.
    • Karakter: Als je LL nog niet zo goed kent, is ze best verlegen. Maar kennen jullie elkaar goed en voelt ze zich comfortabel bij je, dan is ze heel erg hyper! Hoewel ze erg verlegen is, is ze toch best snel op haar tenen getrapt. Ze kan ook niet goed tegen kritiek, dat trekt ze zich heel erg aan. Zoals eerder gezegd, Laura Lynn voetbalt zelf ook. Ze zat een paar geleden ook bij de selectie van een professionele club, maar door een ernstige blessure moest ze ophouden met voetballen. Nu is ze zo goed als herstelt, maar kan ze niet meer op hoog niveau voetballen. Daarom zit ze bij een amateurclub. Maar daar hoort ze eigenlijk niet. Ze heeft nog steeds op het niveau van een profclub. Elke dag als ze trainingen van het elftal bijwoont, hoopt ze dat ze nog een kans krijgt bij het elftal.
    • Rugnummer: Bij de amateurclub heeft ze nummer 12.
    • Positie: Ze is aanvaller.
    • Voetbalclub: AJAAAAAAAAAX
    • Voetballer: Joël Veltman.
    • Extra: Laura Lynn is Limburgs! Veel mensen vinden haar accent leuk, en het werkt ook soms bij jongens.


    Cute as a button, every single one of you !