• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Offing schreef:
    (...)
    Eh, nou –– dat valt ook wel weer mee.


    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Oh wauw, dat is echt voor het eerst dat ik dat 'gehoord' heb. :'D

    Je zou gauw van gedachten veranderen als je die asociale knorrepotten bij ons hebt gezien. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nederland is een kutland vind ik. Ik wil hier weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, ik snap dat kanker een vreselijke ziekte is en dat je mensen tijdens zo'n moeilijke periode moet steunen. En ik snap ook dat je dan af en toe "kankervoordeeltjes" krijgt en dat je daar wel recht op hebt. Maar alsjeblieft, overdrijven is ook een vak. Hoe wil je nou in 's hemelsnaam beweren dat het leuk is om op je hele Facebook-wall alleen maar "we zijn er voor je"-reacties te hebben? C'mon.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 18:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I DID IT! I FUCKING DID IT!

    Ik heb Xerneas in Pokemon X gevangen. (De pokemon die op de voorkant van het hoesje staat)
    Ik ben een blije meid!


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    I DID IT! I FUCKING DID IT!

    Ik heb Xerneas in Pokemon X gevangen. (De pokemon die op de voorkant van het hoesje staat)
    Ik ben een blije meid!

    Woohooo, geweldig! Ik weet hoe bevredigend het kan zijn als je eindelijk je doel haalt in een spel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fijn dat je het dus nog achter m'n rug om doet, echt – fijn.


    C0BAIN schreef:
    (...)
    Je zou gauw van gedachten veranderen als je die asociale knorrepotten bij ons hebt gezien. :')

    Haha, nou, ik denk dat het meer aan de karakter ligt en niet aan de verschillende plaatsen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 19:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geeft gewoon toe dat je iets met hem hebt en blijf niet lullen over "het is niet officieel". Je kreeg al met hem, toen je nog met een ander had. Iedereen weet het, geef het gewoon eerlijk toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nu ik nog over een week.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Damn. Stel idioten hier. Houd nou 's op met die toeters en bellen! Ja, Nederland heeft gewonnen - big deal. 'T schaadt m'n inspiratie - die ik weer eens heb in de zoveel tijd. D:<

    - Ugh, godverre. Dit is echt fucking irritant.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 20:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je stond alweer op +10, maar je bent direct weer omlaag geschoten naar –20.
    Damn.


    Dafuq.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 21:18 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Heel m'n humeur naar de klote – kan net zo goed stoppen.


    Wat houd ik toch van die muziek! Het was kort, maar het helemaal waard ;D Geweldige zaterdag!!


    Hamartia

    Wel zeer moe na deze week... Bed here I come!


    Hamartia