• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hèhè, eindelijk eens terug op mijn vertrouwde laptopje! En woensdag ben ik alweer op ontslag. Time goes fast ...

    En ik heb een A-attest gekregen zonder examen te moeten doen! Me is happy.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I just had the best two days/nights/whatever of my life (=


    kindness is never a burden.

    R.I.P. beste schoenen die ik ooit gehad heb. ;c Jullie waren geweldig en verdienen je rust.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    R.I.P. beste schoenen die ik ooit gehad heb. ;c Jullie waren geweldig en verdienen je rust.


    N'awwh :C
    Wat voor schoenen waren het?


    26 - 02 - '16

    Blitzcrank schreef:
    (...)

    N'awwh :C
    Wat voor schoenen waren het?


    Neppe roze Dr. Martens. Ze zaten geweldig en liepen geweldig. Maar ik had ze al 5 jaar, het roze liet helemaal los en de zool begon los te zitten. Vandaag liet de zool helemaal los. ;c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Neppe roze Dr. Martens. Ze zaten geweldig en liepen geweldig. Maar ik had ze al 5 jaar, het roze liet helemaal los en de zool begon los te zitten. Vandaag liet de zool helemaal los. ;c


    Da's wel jammer :c


    26 - 02 - '16

    Wauw, volgens mij zijn Nederlanders echt wel vriendelijker en socialer dan Belgen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Paracosm schreef:
    (...)



    OT: Mijn ruuuuug D:

    Ziet er goed uuuiiiittt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vind je het gek dat ik zo reageer als jij tegen mijn knie aan trapt. ;c


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    C0BAIN schreef:
    Wauw, volgens mij zijn Nederlanders echt wel vriendelijker en socialer dan Belgen.

    Eh, nou –– dat valt ook wel weer mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Juist, net op t moment dat ik raad nodig heb van m'n beste vriendin, negeert ze me :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I feel betrayed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    C0BAIN schreef:
    Wauw, volgens mij zijn Nederlanders echt wel vriendelijker en socialer dan Belgen.

    Oh wauw, dat is echt voor het eerst dat ik dat 'gehoord' heb. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Take it or leave it


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Offing schreef:
    I feel betrayed.