• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me echt KUT!!!(huil)

    And nobody cares... :,-'c

    Please, please, don't leave me.


    26 - 02 - '16

    Langs de ene kant is het slechter dan ik verwachtte, en langs de andere kant hoop ik gewoon dat ik in augustus overal door geraak.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ugh gast, wat moet ik nou met jou? Je wil me niet, maar je wil me ook niet laten gaan. You're annoying.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind dit eigenlijk best irritant van je.


    help

    Je maakt een grapje, toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik mis m'n lieffie nu al ;(
    I wish I could be with you, lay next to you, kiss you
    Damn, I hate the distance :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Heel mooi dat de melding ontvangen is, maar doe er dan ook iets aan in plaats van het enkel te verplaatsen. ;x


    26 - 02 - '16

    I want to break something.


    help

    C0BAIN schreef:
    Wauw, volgens mij zijn Nederlanders echt wel vriendelijker en socialer dan Belgen.


    Daar kan ik vanalles op gaan zeggen na een Awesome weekend Graspop in Belgie maar dat kan je niet op afkomst baseren of iemand dat is :'D ze hebben mij het tegenovergestelde laten zien iig :Y) mensen zijn awesome ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Blitzcrank schreef:
    Heel mooi dat de melding ontvangen is, maar doe er dan ook iets aan in plaats van het enkel te verplaatsen. ;x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb hier zin in (:

    SmeerKeessie schreef:
    Ik mis m'n lieffie nu al ;(
    I wish I could be with you, lay next to you, kiss you
    Damn, I hate the distance :/


    Hmm, door jou denk ik nu aan dit liedje:


    26 - 02 - '16

    Morgen ga ik de leukste film ooit zien <3 al weet ik dat nog niet zeker, want ik moet 'm nog gaan zien.. :')

    Ik haat het wanneer ik iets voor mensen doe en dat ze maar zeiken dat ik het niet goed doe of dat ik t maar moet veranderen
    Doe t dan lekker zelf en kom me niet om hulp vragen -.-


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.