• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blitzcrank schreef:
    Ik kan me zo boos maken om de reacties op de Quiz die momenteel op de eerste plek staat. Bah. Sommige mensen zijn echt hypocriete kutzooi omdat ze zich simpelweg niet kunnen inleven in anderen. Godverdomme, wat kan ik me hier boos om maken.


    Ik ben het helemaal met je eens. Gadverdamme.

    Morgen voor de 3e keer autotheorie examen maken. Ik ben zó nerveus!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snap echt niet dat je tegen Jan en Alleman kan vertellen dat je zichzelf snijdt. Alsof het een soort stoerdoenerij is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Ik snap echt niet dat je tegen Jan en Alleman kan vertellen dat je zichzelf snijdt. Alsof het een soort stoerdoenerij is.

    Wat is niet snap is dat men Emo's associeert met snijden. Pff ik ben Emo en snijd niet eens --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Wat ik niet snap is dat men Emo's associeert met snijden. Pff ik ben Emo en snijd niet eens --'


    Dat snap ik dus ook niet.


    26 - 02 - '16

    M'n cupcakes zijn gelukt – even m'n eigen Masterchef momentje (:


    ^ Fotoooo :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    (...)
    Wat is niet snap is dat men Emo's associeert met snijden. Pff ik ben Emo en snijd niet eens --'

    Hm, niet iedereen doet dat. En ik denk niet dat je dat hoeft te vergelijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pff hallo lichaam heb net gegeten hoor dus doe niet of je flauw wilt gaan vallen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    ^ Fotoooo :3




    OT: Mijn ruuuuug D:


    Frustratie


    I dress to kill, but tastefully

    Paracosm schreef:
    (...)



    OT: Mijn ruuuuug D:


    Ineens krijg ik zin in cupcakes xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Paracosm schreef:
    (...)



    OT: Mijn ruuuuug D:


    Die zijn echt heel erg schattig :3
    Ze doen me een beetje denken aan van die kaboutercakejes :')


    26 - 02 - '16

    Ik moet orde hebben D: Waarom word ik hier zo gek van? :c

    Ik ben echt blij dat je er weer bent. Ik miste je echt enorm gisteren.


    26 - 02 - '16