• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Neee! 90 minuten vertraging! Vlieg door stom vliegtuig!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 17:39 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Surprised... but in a very good way! This makes me more than happy (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 17:49 ]


    Hamartia

    Godverdomme doe eens normaal man.


    26 - 02 - '16

    Vuil tyfus ding, verbind!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wauw. Ik mag je wel anoniem allerlei complimenten geven, maar vervolgens gooi je me wel van Facebook. (cat)


    26 - 02 - '16


    26 - 02 - '16

    Ik word hier zo ongelofelijk pissig van.

    Eichen schreef:
    Ik word hier zo ongelofelijk pissig van.


    26 - 02 - '16

    En natuurlijk wordt ik weer aangevallen op niets af... Niet waar ik op hoopte :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    En natuurlijk wordt ik weer aangevallen op niets af... Niet waar ik op hoopte :\


    Jij zit niet fout hoor, jij plaatste alleen maar het bericht en gaf er je mening over. De Telegraaf zat fout, want die maakt ophef over niks.


    26 - 02 - '16

    Hoe bedoel je spammen? Damn.
    Ik heb het gevoel een tijdje weg te gaan, weg te willen, van iedereen hier.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Makaveli schreef:
    Hoe bedoel je spammen? Damn.
    Ik heb het gevoel een tijdje weg te gaan, weg te willen, van iedereen hier.
    Er is een reden waarom ik hier weer minder actief op ben :'D Sommige mensen irriteren me zo erg en er gebeurd toch geen ruk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan echt oprotten. Hoeveel ik ook van je hou, je bent te ver gegaan.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Dauth schreef:
    (...)Er is een reden waarom ik hier weer minder actief op ben :'D Sommige mensen irriteren me zo erg en er gebeurd toch geen ruk.

    Agree. Maar ik heb het vanwege een andere reden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Makaveli schreef:
    Hoe bedoel je spammen? Damn.
    Ik heb het gevoel een tijdje weg te gaan, weg te willen, van iedereen hier.


    Je bent niet de enige die dat wil.


    26 - 02 - '16