• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb gewoon twee rekenmachines nodig bij wisD... Hopelijk mag dat op de toets, want anders heb ik een klein probleempje...


    Stenenlikker

    En toen barstte je in tranen (van vreugde) uit omdat het nu bijna zeker is dat ik tóch overga! Hoe de fuck heb ik een 7,1 gehaald voor economie en hoe kan ik ooit in hemelsnaam een 6,3 halen voor geschiedenis? Nu noch alleen wachten op Spaans en Duits..

    Misschien moet je niet meteen van dingen uitgaan als die niet duidelijk zijn en het gewoon vrágen.


    help

    Assassin schreef:
    Dat mensen het met jou uit kunnen houden, zeg...


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wil je een beugel word het niet vergoed :(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ugh, je zegt er niet eens wat over, irritatie factortje.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Oh, oke dan. Het is alweer bijna half vijf en raad eens wie er vandaag weer geen zak heeft gedaan. (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mendosa schreef:
    Oh, oke dan. Het is alweer bijna half vijf en raad eens wie er vandaag weer geen zak heeft gedaan. (krul)


    *high five*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    *high five*


    *high five*

    Morgen wordt het anders, ik beloof het. :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    En dan was er weer eens knetterende ruzie..


    In Benja we trust, in Bacca we must

    Haha, zelfs mijn kat komt met cadeautjes aanzetten op m'n zus d'r verjaardag.


    26 - 02 - '16

    Nietjes in mijn sokken, nietjes in mijn haar, negen uur thermometers opnieuw verpakt, maar dan ben je wel een euro of zestig rijker.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 17:54 ]


    i put the fun in funeral

    Mendosa schreef:
    (...)

    *high five*

    Morgen wordt het anders, ik beloof het. :Y)


    No it won't. (alien)

    OT; i want to wrihihihite. D:


    help

    Just wake me up when it's all over


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Sometimes, I want to go back in time and punch myself in the face.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.