• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Autocorrectie. Ik haat je...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Oké. Hoe kan ik.zo weinig afvallen terwijl ik gisteren bijna niks op heb en kei veel.hen bewogen?


    Dat soort dingen gaan niet in één dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Astris schreef:
    (...)

    Dat soort dingen gaan niet in één dag.

    Want ik ben al drie weken bezig met afvallen. En jawel. Zoiets kan in een dag. Is al vaker gelukt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    (...)
    Want ik ben al drie weken bezig met afvallen. En jawel. Zoiets kan in een dag. Is al vaker gelukt.


    Dat zijn gewoon kleine schommelingen, die heeft iedereen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Buddy schreef:
    Oké. Hoe kan ik.zo weinig afvallen terwijl ik gisteren bijna niks op heb en kei veel.hen bewogen?


    Pas je op? Als je zo weinig eet, gaat je lichaam je spieren gebruiken als brandstof of je gaat in starvation mode.


    Your make-up is terrible

    Astris schreef:
    (...)

    Dat zijn gewoon kleine schommelingen, die heeft iedereen.

    Niet echt. Ik val zeg maar drie weken af omdat ik onder een bepaald gewicht moet komen voor een wedstrijd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Pas je op? Als je zo weinig eet, gaat je lichaam je spieren gebruiken als brandstof of je gaat in starvation mode.

    Ik pas op. Over twee dagen ga ik gewoon normaal eten maar ik kom een beetje in tijdnood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil me vertellen hoe rot ik me voel vanbinnen maar ik ga je er niet mee lastig vallen omdat ik weet dat je niks voor me kan doen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I'm tired of all this shit


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik hoop echt dat ik een voldoende heb..


    In Benja we trust, in Bacca we must

    Nooooo. This episode of glee makes me cry and it isn't even The Quarterback


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh, ik word gek van je fucking betweterige antwoorden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Dat mensen het met jou uit kunnen houden, zeg...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij doe ik alles fout ofzo?


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Assassin schreef:
    Dat mensen het met jou uit kunnen houden, zeg...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."