• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuwe telefoon, whoopwhoop :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt blij met m'n vriendd <33
    Cuteeeheid :P


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    En nu mezelf zo ver zien te krijgen om nog even te leren... Ik heb geen zin meeeeeeeeeer.


    Stenenlikker

    Ik wil vanavond niet naar de informatieavond van m'n nieuwe school ;(
    Maar okii, t moet maar


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Wauw, jij heb echt geen leven ofwel?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap leraren niet..

    Om t jaar nog ff af te sluiten organiseerde m'n mentor een BBQ
    Ik wist niet zeker of ik zou komen omdat ik ook een informatieavond van m'n nieuwe school op dezelfde avond heb
    Dus ik mailde haar daarover ik zei iets van; M'n nieuwe school heeft een informatie avond en de BBQ is er dan ook
    Op t blaadje dat we hebben gekregen staat; 17:30
    Dat is half 6 toch?
    Toen zei ze; Het is om half 5.......wat jij wil....

    Whut the fck beteken die puntjes? Ik vind t eng lololo


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    Ik snap leraren niet..

    Om t jaar nog ff af te sluiten organiseerde m'n mentor een BBQ
    Ik wist niet zeker of ik zou komen omdat ik ook een informatieavond van m'n nieuwe school op dezelfde avond heb
    Dus ik mailde haar daarover ik zei iets van; M'n nieuwe school heeft een informatie avond en de BBQ is er dan ook
    Op t blaadje dat we hebben gekregen staat; 17:30
    Dat is half 6 toch?
    Toen zei ze; Het is om half 5.......wat jij wil....

    Whut the fck beteken die puntjes? Ik vind t eng lololo


    Dr zijn wel meer mensen die met tigduizend puntjes typen. En vaak bedoelen die mensen het niet eens slecht. Ik snap ook niet waarom ze het doen, maar je hoeft je vast geen zorgen te maken dat ze boos op je is of zoiets. ;)

    OT: You're niceee! c: And now I want iceee (cream)! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fooooooood. (krul)

    - Nee, gaat niet zeiken over sterke drank. Neem dat maar lekker zelf mee.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SmeerKeessie schreef:
    Ik snap leraren niet..

    Om t jaar nog ff af te sluiten organiseerde m'n mentor een BBQ
    Ik wist niet zeker of ik zou komen omdat ik ook een informatieavond van m'n nieuwe school op dezelfde avond heb
    Dus ik mailde haar daarover ik zei iets van; M'n nieuwe school heeft een informatie avond en de BBQ is er dan ook
    Op t blaadje dat we hebben gekregen staat; 17:30
    Dat is half 6 toch?
    Toen zei ze; Het is om half 5.......wat jij wil....

    Whut the fck beteken die puntjes? Ik vind t eng lololo

    Dat....... is..... heel.... vreemd... inderdaad............


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ooooh als ik met geld kon praten, gezellig, stel je voor. Dan ging ik weer in militaire dienst als kletsmajoor... Dat is dan 105 euries in twee dagen.


    i put the fun in funeral

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Dr zijn wel meer mensen die met tigduizend puntjes typen. En vaak bedoelen die mensen het niet eens slecht. Ik snap ook niet waarom ze het doen, maar je hoeft je vast geen zorgen te maken dat ze boos op je is of zoiets. ;)

    OT: You're niceee! c: And now I want iceee (cream)! c:


    Oooooooooooh, oke oke nouja ik zie wel hoe het straks uitpakt xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    AIterego schreef:
    (...)
    Dat....... is..... heel.... vreemd... inderdaad............


    LOL xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik vind je irritant.


    26 - 02 - '16

    Weer een schone laptop. ;3 Alleen balen dat die Dells altijd zo lastig uit elkaar te halen zijn, er is altijd wel iets.


    Your make-up is terrible

    Ik ben blij als ik uit Nederland ben, ik ben klaar met dit KUTLAND!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 17:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.