Gaikotsu schreef:
(...)
No problem!
Ik heb het gevoel helemaal de weg kwijt te zijn. Ik voel me zo niet lekker, ik weet niet waar ik moet beginnen. Had ik maar wat afleiding, wist ik het maar.
Wat heb ik er toch een haat aan als mensen hun 'problemen' ronduit vertellen tegen Jan en Alleman, en hun wel aandacht en hulp en alles krijgen, terwijl degenen die het echt nodig hebben langzaam verkwijnen. Ugh. Haat.
Don't want to be rude maar... ik ken je gevoel wel... van die aandachtstrekkers I get it... vervelende mensen inderdaad... alleen als je zelf met problemen zit moet je er niet onder bezwijken... soms is het goed om het eens tegen iemand te vertellen.. en dan heb ik het over een goede vriend/vriendin... zijn de problemen serieuzer en heb je echt echt hulp nodig is het niet verkeerd om eens naar een volwassene te stappen... ik was voorheen ook niet goed in het vertellen van wat me dwars zat... ik bezweek er ook onder... tot ik naar iemand toe stapte en ik me verhaal deed.. ik kreeg een psycholoog en de problemen werden opgelost...
Een tip is om naar een vertrouwenspersoon te zoeken... de meeste scholen hebben ze tegenwoordig wel, Ik hoop dat alles snel goed komt voor je
mijn inbox staat ook altijd open als je misschien iets bij mij kwijt wilt
Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...