• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Paracosm schreef:
    We hebben zo veel meegemaakt, maar ik weet niet of het verstandig is je opnieuw binnen te laten. . . Helemaal niet na een jaar radiostiltle. . .
    Confused.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    No problem!

    Ik heb het gevoel helemaal de weg kwijt te zijn. Ik voel me zo niet lekker, ik weet niet waar ik moet beginnen. Had ik maar wat afleiding, wist ik het maar.
          Wat heb ik er toch een haat aan als mensen hun 'problemen' ronduit vertellen tegen Jan en Alleman, en hun wel aandacht en hulp en alles krijgen, terwijl degenen die het echt nodig hebben langzaam verkwijnen. Ugh. Haat.


    Don't want to be rude maar... ik ken je gevoel wel... van die aandachtstrekkers I get it... vervelende mensen inderdaad... alleen als je zelf met problemen zit moet je er niet onder bezwijken... soms is het goed om het eens tegen iemand te vertellen.. en dan heb ik het over een goede vriend/vriendin... zijn de problemen serieuzer en heb je echt echt hulp nodig is het niet verkeerd om eens naar een volwassene te stappen... ik was voorheen ook niet goed in het vertellen van wat me dwars zat... ik bezweek er ook onder... tot ik naar iemand toe stapte en ik me verhaal deed.. ik kreeg een psycholoog en de problemen werden opgelost...
    Een tip is om naar een vertrouwenspersoon te zoeken... de meeste scholen hebben ze tegenwoordig wel, Ik hoop dat alles snel goed komt voor je :) mijn inbox staat ook altijd open als je misschien iets bij mij kwijt wilt :)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik erger me dood aan eerstejaars die het nodig vinden op Facebook te zeggen dat ze een A-attest hebben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wil iemand die spin komen vermoorden bij me, please!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog 1 woord van jou kant en ik verwijder gewoon mijn facebook en ga iedereen compleet negeren de komende twee maanden.(cat)
    Ik ben het zat, ik ben jullie zat en ik sta op punt om te ontploffen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PianoMan schreef:
    Wil iemand die spin komen vermoorden bij me, please!?



    Okii brb, ik pak m'n zwaard even


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn broertje kwam me lastig vallen, terwijl ik nog sliep. Ik weet alleen echt niet of ik dat gedroomd heb of dat het echt gebeurd is O_O


    Stenenlikker

    Door die foto's van Mitch komen de tranen weer, oh shit. Het mag dan wel twee jaar geleden zijn maar nog steeds even erg.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Leuk dat je offline gaat zonder wat gezegd te hebben.


    26 - 02 - '16

    Beugels. Nooit aan beginnen.


    I dress to kill, but tastefully

    Echt leuk dit, nu ben ik een freaking haversoort --'
    Er moet echt een waarschuwingsknop komen bij de naamsverandering, ik ben echt pissed nu


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    dus hirsutisme


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mensen vinden me gek/raar als ik zeg dat ik geen zin heb in m'n diploma uitreiking loooool


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Earendil schreef:
    Beugels. Nooit aan beginnen.


    Had ik dit maar eerder gelezen :')

    OT: Vanacht zo verschrikkelijk slecht geslapen. Ik heb niets tegen onweer, maar wel als het om drie uur 's nachts en heel erg luid is.

    Mijn dag is weer helemaal goed door je kaartje, wat ben je toch een geweldig mens (:


    26 - 02 - '16