• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Ik was niet de laatste, maar er was nog geen nieuw topic

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 6:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I can't wait.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so tired of everything.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm losing it!!!:S


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En we zijn officieel L2! =D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Omfg. Kunnen mensen niet meer lezen tegenwoordig? Ik zet duidelijk leesbaar neer dat ik kritiek per pb wil en dan nog zijn er van die idioten die hun kritiek gewoon in reacties neerzetten. Ik word hier godverdomme zo gefrustreerd van.


    26 - 02 - '16

    Al die foto's van mensen die zijn geslaagd, maakt me toch wel triest van binnen.
    Normaal lach ik erover dat ik vorig jaar ben gezakt voor de havo, maar als ik die foto's zo zie, krijg ik een heel ander gevoel van binnen.
    Een gevoel van: 'Kim.. Waarom heb je niet gewoon je best gedaan voor je examens? Dan had je dit schooljaar al aan CMD kunnen beginnen.'
    Maar nee hoor, ik heb het vorig jaar mooi verpest... Misschien kon ik het ook gewoon niet aan en ik wist ik dat vorig jaar al vanaf het begin van het schooljaar.
    Ik voel me zo slecht daardoor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik twijfel of ik naar de kapper zou gaan..
    Ik bedoel, lang bruin haar tot je kont is toch ook niet mooi aangezien t zo futloos is
    Hmmmmmmmmmm

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 20:20 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Laat je mond niet praten als je ogen er niet bij waren.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Justin Bieber op een foto in een Drop Dead shirt zien liet me verslikken in mijn koffie. Mijn dag is helemaal gemaakt door dit, holy shit.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.



    This just made my day xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Raaaaaaah, ik kan er echt niet meer tegen.
    Te veel tegenslag in de afgelopen 48 uur en ik denk echt dat ik eronderdoor ga.
    Ik ben zo gestresseerd dat ik zelfs geen snelbinder meer vast kan maken...
    Heel mijn vinger ligt nu open.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    We hebben zo veel meegemaakt, maar ik weet niet of het verstandig is je opnieuw binnen te laten. . . Helemaal niet na een jaar radiostiltle. . .
    Confused.


    Jezus, dus om fan te zijn van 5SOS moet je gelijk ook een fan zijn van al die shitty boybandjes? Hell no.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Lol.


    26 - 02 - '16

    Zo hatelijk als je neus verstopt zit en niet via je neus kan ademen


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.