• Ik zoek leuke stories, als je wilt kan je hier je story of een story van iemand anders neer zetten.

    Ik lees geen: (behalve als je een heel goed verhaal hebt)
    -One direction
    -Justin Bieber
    -Boybands
    -Andere bekende personen

    Ik hou van:
    -Dystopian
    -Fantasy
    -Divergent
    -THG
    -Twilight


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Ik weet niet of je van de Hobbit houdt, maar er zijn steeds meer niet Hobbit liefhebbers die een poging doen en het lezen [wat ik nóg toffer vind dan de gewone fans], dus misschien dat je het erop wilt wagen - gezien je wel van Fantasy houdt. (:



    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...


    Every villain is a hero in his own mind.

    It's okay to not be okay











    Even when the sky is falling down
    Even when the earth is crumbling 'round my feet

    Even when we try to say goodbye

    And if the earth ends up crumbling down to it's knees, baby
    We just gotta get out
    We just gotta get out
    [/left]

    Starring:
    Hayley Parker (17)
    Luke Hemmings (17)
    Calum Hood (18)
    Michael Clifford (18)
    Aston Irwin (19)




    het is een story met 5SOS. Maar ze zijn niet beroemd, het is niet het standaard soort fanfic.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik heb een soort vervolg op Spotgaai/Mockingjay met de kleindochter van Snow in de hoofdrol. Het is zoveel mogelijk in de stijl van de boeken geschreven (ik-persoon tegenwoordige tijd en het zal bestaan uit drie delen, net zoals de boeken). Het eerste deel heet The Fire en heeft nu twaalf hoofdstukken plus een proloog:
    Klik

    Verder lees ik voornamelijk Jily (James Potter en Lily Evans) stories, dus als je daarvan houdt heb ik nog wel wat lees tips c;


    Happy Birthday my Potter!

    Wait, nevermind. Je leest VAJZ natuurlijk al :D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 19:12 ]


    For those I love, I will sacrifice




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    Soundtrack video


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    De sneeuwengel

    Een bijzonder verhaal over een meisje die kapot hoort te zijn, maar juist tot leven komt en uitbloeit tot een heldin.

    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/


    ~My Mind Is Free~

    Oké, als je dan toch een story zoekt... Ik ben bezig met The New Change - een fantasie, sciencefiction verhaal (OP). Ik zou het heel erg waarderen als je eens een kijkje zou nemen en ik heb ook nog andere story's. Maar volgens mij zul je veel werk hebben als je iedere story moet gaan bekijken... (geen idee waarom ik dat zei)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.










    Drie vuren strijden om het hoogst.
    Een zwarte flits bedwelmt
    Een kille warmte bestrijdt
    De wind verdrijft door twee.


    || Geschreven door Unsullied en Faelain.
    || Cara wordt geschreven door Unsullied
    || Kayda wordt geschreven door Faelain
    ||Quiz


    So comes snow after fire, and even dragons have their endings.
    -J.R.R. Tolkien, The Hobbit











    http://www.quizlet.nl/stories/138204/snow-comes-after-fire--the-hobbit/


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."





    Was ik dan zo anders? Waren de woorden die ik uitsprak verkeerd? De tranen die ik lat met teveel? De glimlach die op mijn gezicht zat te duidelijk fake?

    Ik weet niet wat ik anders was. Maar steeds zagen ze een reden, een reden om een mes in mijn hart te steken en me te laten doodbloeden. En keus had ik niet, altijd zouden ze me wel weer vinden en ik zal altijd weer toegeven.

    De glimlach die mensen zagen, die altijd vriendelijk wou zijn. Veranderde in tranen die je niet kon negeren. Ze lieten de pijn zien die in mijn hart gesloten zat en vrij wou komen. Vrij wou komen en hulp wou krijgen van anderen, maar wat ik niet wist is dat die anderen me niet zouden kunnen helpen. Ik zou niet geholpen kunnen worden. Ik ben ánders. Anders en mensen konden dat niet veranderen.

    x Waargebeurd.
    x In dagboekvorm geschreven.
    x Don't like? Don't read.

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?

    The loneliness of knowing reality



    Wat moet je doen als alles in je leven een leugen blijkt te zijn?
    Als je niet eens een mens blijkt te zijn...
    Welcome to Deerhaven.








    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.