• hey,

    ik heb geprobeerd om mijn username te veranderen in Nami of Nari.
    Ik eerst opgezocht of de naam niet bekend is, was het niet en ik verander mijn username en ik krijg de melding dat het bezet is...
    Ik vind het niet meer leuk, elke andere naam wat ik wil is bezet, terwijl de users minimaal een jaar niet meer online zijn geweest.
    Ik wil die personen niet aanvallen maar ik vind het niet leuk meer...

    weet iemand er raad mee?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:01 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat pech, naam weg (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    jaaaa het is me tocht gelukt!! :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Paracosm schreef:
    (...)

    Morgen: BOEM – iedereen gebruikt dit geniale idee en Quizlet wordt overspoeld met buitenlandse usernames.

    Hahaha, shit. Daar gaat m'n idee :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klik
    Ik ben wel blij dat je niet NAMl genomen hebt, want anders zat ik achter je met een stok denk ik. :'D

    En inderdaad vroeger kon je wel elkaars naam stelen, maar dat heeft maar een paar maanden geduurd denk ik. Dat is ook de reden waarom mijn eerste username niet in mijn lijstje staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Klik
    Ik ben wel blij dat je niet NAMl genomen hebt, want anders zat ik achter je met een stok denk ik. :'D

    En inderdaad vroeger kon je wel elkaars naam stelen, maar dat heeft maar een paar maanden geduurd denk ik. Dat is ook de reden waarom mijn eerste username niet in mijn lijstje staat.



    hahahaha ow shit...

    klopt die tijd heb ik nog meegemaakt. Ik was niet bij het begin van Q maar een jaar later ofzo


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Missandei schreef:
    Klik
    Ik ben wel blij dat je niet NAMl genomen hebt, want anders zat ik achter je met een stok denk ik. :'D

    En inderdaad vroeger kon je wel elkaars naam stelen, maar dat heeft maar een paar maanden geduurd denk ik. Dat is ook de reden waarom mijn eerste username niet in mijn lijstje staat.


    Wat was je eerste username?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nanatjx
    Ik denk dat dat de periode was dat iedereen nog een usernaam had met zijn naam in. Ahja is toch ook alweer 7 jaar geleden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Missandei schreef:
    Nanatjx
    Ik denk dat dat de periode was dat iedereen nog een usernaam had met zijn naam in. Ahja is toch ook alweer 7 jaar geleden.


    Wie heet er hier nog Nana, dan? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meh, dunno. Niemand heeft die ooit genomen denk ik, maar omdat je die toen nog kon veranderen is het zogezegd nooit van mij geweest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dit ook heel vervelend, want zelfs de namen die het meest origineel lijken zijn dan al bezet, en dan ook vaak door users die zichzelf op inactief hebben gezet. Ik wilde zelf Navi of SoulEater heten, maar daarvan zeggen ze dat die gebruikt is, maar toch kan ik ze niet vinden?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 14:46 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Yokubo schreef:
    jaaaa het is me tocht gelukt!! :D


    Gefeliciteerd :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb nooit problemen met usernames. Was echt verbaasd toen ik Remain en Belong willekeurig invoerde en ik ze gewoon had (cat).


    i put the fun in funeral

    Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat je geen usernames kan gebruiken die al wel gebruikt zijn maar nu niet meer gebruikt worden. Als iemand anders zijn naam veranderd en hem dan wil terugnemen maar het kan niet is dat jammer, maar 'opgestaan, plaats vergaan' zullen we maar zeggen. Op deze manier gaat er een moment komen dat niet nog weet hoe hij/zij moet weten omdat alles al een keer gebruikt is...


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Maka schreef:
    Ik vind dit ook heel vervelend, want zelfs de namen die het meest origineel lijken zijn dan al bezet, en dan ook vaak door users die zichzelf op inactief hebben gezet. Ik wilde zelf Navi of SoulEater heten, maar daarvan zeggen ze dat die gebruikt is, maar toch kan ik ze niet vinden?


    Dit is Navi geweest en dit SoulEater.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AngelForce schreef:
    Persoonlijk vind ik het erg vervelend dat je geen usernames kan gebruiken die al wel gebruikt zijn maar nu niet meer gebruikt worden. Als iemand anders zijn naam veranderd en hem dan wil terugnemen maar het kan niet is dat jammer, maar 'opgestaan, plaats vergaan' zullen we maar zeggen. Op deze manier gaat er een moment komen dat niet nog weet hoe hij/zij moet weten omdat alles al een keer gebruikt is...


    Er zijn nog genoeg namen op overschot. Een taal is uitgebreid. En als je dan met zoveel verschillende talen zit, moet dat wel goed komen.
    Het heeft trouwens ooit gekunnen, maar probeer al die namen als mods maar eens bij te houden, ik zou echt medelijden met ze hebben. No thanks.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried