• hey,

    ik heb geprobeerd om mijn username te veranderen in Nami of Nari.
    Ik eerst opgezocht of de naam niet bekend is, was het niet en ik verander mijn username en ik krijg de melding dat het bezet is...
    Ik vind het niet meer leuk, elke andere naam wat ik wil is bezet, terwijl de users minimaal een jaar niet meer online zijn geweest.
    Ik wil die personen niet aanvallen maar ik vind het niet leuk meer...

    weet iemand er raad mee?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:01 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Styles schreef:
    (...)
    ja, deze


    Aaaah, ik was er juist naar op zoek gegaan en had hem eindelijk gevonden, ah. Nja, deze indeed, dus.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LoveLost schreef:
    (...)

    ik kreeg sws tot nu een melding dat het al bezet is


    Dan is iemand je net voor geweest – maar als je je beoogde naam in de URL balk typt (in plaats van je eigen naam), dan moet je direct op een profiel uitkomen (wanneer de naam bezet is).


    Amidala schreef:
    (...)

    Aaaah, ik was er juist naar op zoek gegaan en had hem eindelijk gevonden, ah. Nja, deze indeed, dus.

    Hahaha, ja sorry. Was er toch echt zeker van en moest gewoon even mijn gelijk bewijzen. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Paracosm schreef:
    (...)

    Dan is iemand je net voor geweest – maar als je je beoogde naam in de URL balk typt (in plaats van je eigen naam), dan moet je direct op een profiel uitkomen (wanneer de naam bezet is).


    Niet altijd. Stel dat er iemand Love heet en iemand anders heet LoveYou, kom je uit op de zoekmachine.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Niet altijd. Stel dat er iemand Love heet en iemand anders heet LoveYou, kom je uit op de zoekmachine.


    Jaaa inderdaad – vandaar dat het het beste is om de URL balk te gebruiken in plaats van de zoekmachine, dan heb je zekerheid.


    Amidala schreef:
    (...)

    Niet altijd. Stel dat er iemand Love heet en iemand anders heet LoveYou, kom je uit op de zoekmachine.

    Ik kwam uit op het profiel van love. :'D

    OT: Dat probleem heeft iedereen, en toch zijn er genoeg mensen die elke twee weken of elke maand een nieuwe naam vinden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    maar waarom al die moeite doen als je hem ook meteen kan invullen bij wijzigen. Is die bezet geeft die dat vanzelf aan en anders heb je lekker je gekozen username. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Paracosm schreef:
    (...)

    Jaaa inderdaad – vandaar dat het het beste is om de URL balk te gebruiken in plaats van de zoekmachine, dan heb je zekerheid.


    Ja, I know. Ik ben moe en moest lastig doen, sorry ^^ Maar ik gebruik ook altijd de zoekmachine, da's veel handiger.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Val schreef:
    (...)
    Ik kwam uit op het profiel van love. :'D

    OT: Dat probleem heeft iedereen, en toch zijn er genoeg mensen die elke twee weken of elke maand een nieuwe naam vinden.
    Ik vind elke maand een nieuwe maar Harcourt heeft wel gelijk als ze zegt dat het al lang niet meer kan. Al 5 jaar niet meer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    (...)Ik vind elke maand een nieuwe maar Harcourt heeft wel gelijk als ze zegt dat het al lang niet meer kan. Al 5 jaar niet meer.



    dan heb ik ergens wat gemist...
    ik ga verder met de zoektocht...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mascot schreef:
    (...)Ik vind elke maand een nieuwe maar Harcourt heeft wel gelijk als ze zegt dat het al lang niet meer kan. Al 5 jaar niet meer.


    Ik heb altijd veel te veel overschot, uh. Ik heb er zeker nog tien staan, al vind ik Amidala nu wel heel leuk, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als een username, die ik heel graag wil, al bezet is - doe ik die meestal in een andere taal - ghehe :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Als een username, die ik heel graag wil, al bezet is - doe ik die meestal in een andere taal - ghehe :].


    Morgen: BOEM – iedereen gebruikt dit geniale idee en Quizlet wordt overspoeld met buitenlandse usernames.


    Gaikotsu schreef:
    Als een username, die ik heel graag wil, al bezet is - doe ik die meestal in een andere taal - ghehe :].


    ik was al bezig met japans...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heb ik ook zo vaak. Helaas niks aan te doen en je zult het maar moeten accepteren. Gewoon verder zoeken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!