• hey,

    ik heb geprobeerd om mijn username te veranderen in Nami of Nari.
    Ik eerst opgezocht of de naam niet bekend is, was het niet en ik verander mijn username en ik krijg de melding dat het bezet is...
    Ik vind het niet meer leuk, elke andere naam wat ik wil is bezet, terwijl de users minimaal een jaar niet meer online zijn geweest.
    Ik wil die personen niet aanvallen maar ik vind het niet leuk meer...

    weet iemand er raad mee?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 22:01 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    deze slaat nergens op:
    vriendinnen kwamen aan van pak dan kitsune, ik gecheckt, hij bestaat niet, alleen als oude username. ik wil veranderen en hij bestaat opeens...

    sorry maar nu begin ik me te ergeren


    Je kan een oude username van iemand anders niet zelf nemen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    (...)

    Je kan een oude username van iemand anders niet zelf nemen (:


    Sinds wanneer is dat?
    en ik loop al een tijd mee ( al staat op mijn account 2 jaar...)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    Sinds wanneer is dat?
    en ik loop al een tijd mee ( al staat op mijn account 2 jaar...)


    Altijd al hoor


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LoveLost schreef:
    (...)

    Sinds wanneer is dat?
    en ik loop al een tijd mee ( al staat op mijn account 2 jaar...)

    ik weet nog dat, dat ingevoerd werd omdat mensen zich ergerde aan het feit, dat als ze een leuke username hadden gevonden en even een ander namen, ze hem niet meer terug konden nemen, omdat deze dan alweer door een andere genomen was.
    en ik denk wel dat iedereen er wel eens last van heeft, dat een username al bezet is. Ik zelf ook. al ben ik wel blij met de maatregel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    ik weet nog dat, dat ingevoerd werd omdat mensen zich ergerde aan het feit, dat als ze een leuke username hadden gevonden en even een ander namen, ze hem niet meer terug konden nemen, omdat deze dan alweer door een andere genomen was.
    en ik denk wel dat iedereen er wel eens last van heeft, dat een username al bezet is. Ik zelf ook. al ben ik wel blij met de maatregel.


    Dat is niet ingevoerd geweest, dat gaat gewoon niet :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    (...)

    Dat is niet ingevoerd geweest, dat gaat gewoon niet :'D

    nou, ik kan het me toch echt herinneren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    nou, ik kan het me toch echt herinneren.


    Het enige dat bij mijn weten rond usernames veranderd is, is dat gedoe met de hoofdletter i en kleine L.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harcourt schreef:
    (...)

    Het enige dat bij mijn weten rond usernames veranderd is, is dat gedoe met de hoofdletter i en kleine L.

    Ik heb het ook niet over gister. want dat is echt dik 4, a 5 jaar terug gebeurd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik word hier echt moe van...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Styles schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet over gister. want dat is echt dik 4, a 5 jaar terug gebeurd.


    Dat is toch altijd zo geweest :'D
    Omdat in het systeem anders eenzelfde usernaam meerdere keren zou voorkomen, is dat nooit mogelijk geweest.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je moet het gewoon niet bij de zoekmachine invullen – maar in je URL balk, dan zie je direct of hij bezet is ja/nee.


    Harcourt schreef:
    (...)

    Dat is toch altijd zo geweest :'D
    Omdat in het systeem anders eenzelfde usernaam meerdere keren zou voorkomen, is dat nooit mogelijk geweest.

    dan geloof je me niet.. ja sorry, ik heb geen zin om hier een discussie over te gaan voeren.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harcourt schreef:
    (...)

    Dat is niet ingevoerd geweest, dat gaat gewoon niet :'D


    Het is wel ingevoerd geweest, heb daar overlaatst een oud topic rond gezien.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Het is wel ingevoerd geweest, heb daar overlaatst een oud topic rond gezien.

    ja, deze


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Paracosm schreef:
    Je moet het gewoon niet bij de zoekmachine invullen – maar in je URL balk, dan zie je direct of hij bezet is ja/nee.


    ik kreeg sws tot nu een melding dat het al bezet is


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."