• Voor een goede vriendin van me, zoek ik memes van haar fandoms.

    Ik ben van plan om een Tardis te maken met kleine vakjes erin en met wat memes erin en erop.

    Dit zijn haar fandoms:

    -Supernatural
    - Agents of shield
    -Starcrossed
    -Arrow
    - Vampire dairies
    - Teen Wolf
    - Game of Trones
    -Twilight
    -Mortal Instruments
    - Fallen
    Anime:
    Shugo Shuno
    Mermaid Melody
    Vampire Knight

    Post je favoriete meme/plaatje/whatever :D

    Alvast heel erg bedankt voor het helpen ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TMI:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ken de meeste dingen daarvan niet dus ik wist niet of ze klopten :')
    Maar in ieder geval kan je gewoon op google afbeeldingen kijken? Daar staat vrij veel volgens mij.....


    wat was dit ookalweer

    Jovantos schreef:
    TMI:



    mooi!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Armastus schreef:
    Ik ken de meeste dingen daarvan niet dus ik wist niet of ze klopten :')
    Maar in ieder geval kan je gewoon op google afbeeldingen kijken? Daar staat vrij veel volgens mij.....


    Daar met ik allang mee bezig maar voor het zelfde geld, kennen mensen hier wat betere dan wat op google staat ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."



    wat was dit ookalweer


    It's high noon.

    Armastus schreef:





    die eerste is hilarisch! maar die tweede kan ik niet zien.... :(

    nvm plakken en kopieren


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Teen wolf.




    Game of Thrones.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Game of Thrones.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Beetje HP dr in maar goed:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Coombs schreef:
    Teen wolf.




    Game of Thrones.




    Hahaha die eerste van teenwolf xXD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik heb niet echt plaatjes, maar bij Teen Wolf heb je al hun dramatische geschreeuw en het hele "I am the alpha!" gedoe. Stiles met zijn baseball bat is ook erg bekend. Binnen het Supernatural fandom heb je zoveel inside jokes dat ik ze niet eens allemaal kan opnoemen, maar, nou ja, hier toch wat plaatjes. Het valt niet erg goed uit te leggen, eigenlijk, maar deze dingen zijn heel beroemd binnen het fandom. Er zitten een paar gifs tussen en die kun je natuurlijk niet echt opplakken, maar goed. (krul)






    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb niet echt plaatjes, maar bij Teen Wolf heb je al hun dramatische geschreeuw en het hele "I am the alpha!" gedoe. Stiles met zijn baseball bat is ook erg bekend. Binnen het Supernatural fandom heb je zoveel inside jokes dat ik ze niet eens allemaal kan opnoemen, maar, nou ja, hier toch wat plaatjes. Het valt niet erg goed uit te leggen, eigenlijk, maar deze dingen zijn heel beroemd binnen het fandom. Er zitten een paar gifs tussen en die kun je natuurlijk niet echt opplakken, maar goed. (krul)







    ja van supernatural ken ik helaas de inside jokes niet allemaal

    maar bedankt voor deze


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet niet of je meer serieuze plaatjes wilt, of de grappige? :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    The monsters running wild inside of me. I'm faded