• Ja voor de mensen die wel willen weten hoe heel de Twilight Saga loopt zonder de boeken eerst te hebben gelezen ofzo. Of als je even met andere fans wilt praten over Breaking Dawn ofzo, dan kun je dat hier doen en niet perongelijk in een ander topic.
    Dus wil je dat soort dingen niet weten, dan moet je hier niet kijken!







    Ik hb ze allemaal uit en ik plaatst hier ff als eerste 3 spoilers:
    - Alice gaat weg in Breaking Dawn
    - Renesmee komt voor in Breaking Dawn
    - Jacob is geen weerwolf maar aan shapeshifter.
    Dus weet jij er ook meer, plaats ze dan hier. En niet perongelijk in een ander topic.


    -

    Nu ga ik heel geintreseerd voort vragen.

    Alice gaat weg? Ö
    Waarom? :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Daaroom :')

    Alice schreef:
    Nu ga ik heel geintreseerd voort vragen.

    Alice gaat weg? Ö
    Waarom? :Y)

    Euhm, zover ik het goed gelezen heb gaat ze weg om hulp te halen tegen de Volturi en wil ze Jasper niet in gevaar brengen dus neemt ze die mee. Maar op het eind is ze terug^^


    -

    en renesmee word ingeprint met jacob,

    en wat is jacob ??uitleg?


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik vind het echt zo stom dat Jacob zich inprint met Renesmee. Ik vind Jacob zo'n lul, en dan gebeurt dat!
    Pfft.

    - Bella is een voortreffelijke jonge vampier. Ze kan zich uitstekend beheersen heeft ook een 'gave'. :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JloveTH schreef:
    en renesmee word ingeprint met jacob,

    en wat is jacob ??uitleg?


    Apparently zijn weerwolven toch wat de legendes altijd vertelden, mensen die met volle maan in wolven veranderen en dan helemaal gek worden en mensen aanvallen en hen door te bijten ook weerwolf maken =)
    Maar dat is Jacob dus niet; hij verandert van vorm als hij wil (shapeshifter) en is dus niet agressief tegenover mensen enzo =)
    Dit wordt verteld door de Volturi geloof ik...

    Haha ingeprint, klinkt wel grappig btw =D
    Ik heb alle boeken in het Engels gelezen, dus ken ik alleen "imprinting"... inprinten klinkt zo grappig =)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Wat vindt iedereen van Breaking Dawn trouwens? (A)
    Oja, spoiler: happy end! (flower)


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    ik heb breaking dawn allang gelezen :P En mensen die hem in het NL willen lezen moeten lekker nog wachten tot 2010! xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    HeartSilence schreef:
    ik heb breaking dawn allang gelezen :P En mensen die hem in het NL willen lezen moeten lekker nog wachten tot 2010! xD


    ik moet wachten tot 2010. Ik kan hem wel in het engels gaan lezen, maar dan maak ik mn eigen verneukte versie ervan omdat mijn engels gewoon zuigt XD


    Stop holding me under and let me breathe.