• Heey,
    Hoe kan het dat de melding, 1 nieuw prive bericht blijft staan. Terwijl ik alle pb heb gelezen en er geen nieuwe is bij gekomen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Heb je ze echt allemaal gelezen? Als je naar je PB's gaat en dan bovenin op Ongelezen berichten (ofzo) klikt, staat er dan niets meer?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn pb box is helemaal leeg. Heb maar een pb gekregen en dat was de welkoms bericht.

    Misschien eens uitloggen en opnieuw inloggen?


    16 - 09 - '17

    Hmm, kun je misschien een screenshot maken of zo? Want dat is wel vreemd. Het kan natuurlijk ook dat je in een ander tabblad zit dat nog niet herladen is sinds je die PB geopend hebt. Welkom op Quizlet trouwens. (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2014 - 12:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ook al geprobeerd. Maar hij blijft het aangeven.

    Nemeton schreef:
    Ook al geprobeerd. Maar hij blijft het aangeven.

    Ga eens naar je PB's, druk op de Scrt-toets (rechtsboven), sla deze afbeelding dan op met Paint of zo en upload 'm dan met Tinypic. Kopieer dan de code rechts waar [IMG] staat en plak deze hier. Dan kunnen wij kijken hoe het er allemaal precies uitziet en wat het probleem is. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Hmm, kun je misschien een screenshot maken of zo? Want dat is wel vreemd. Het kan natuurlijk ook dat je in een ander tabblad zit dat nog niet herladen is sinds je die PB geopend hebt. Welkom op Quizlet trouwens. (:



    Ik heb dit op de mobiel en op de laptop dus het is niet dat ik een andere tabblad open heb staan.

    En thanks (:

    Nemeton schreef:
    (...)


    Ik heb dit op de mobiel en op de laptop dus het is niet dat ik een andere tabblad open heb staan.

    En thanks (:

    Dat is wel raar. En als je op die "1 Nieuw Privé Bericht" klikt, ziet het er dan anders uit? En weet je zeker dat je niet bijvoorbeeld twee pagina's aan PB's hebt en dat die PB dan op de tweede pagina zit? Hm. Nog nooit last van gehad. :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heb je het net verwijderd, die PBs? Want dan blijft het inderdaad staan totdat je een nieuw PB hebt. ^^

    Hij gaat dan naar een lege inbox.
    En twee pagina's aan pb heb ik niet.
    En ik weet het zeker dat ik geen meerdere tabs open heb staan met Q en ook niet op de laptop want die staat uit. Daarbij heb ik dit al vanaf gister avond.

    Scenen schreef:
    Heb je het net verwijderd, die PBs? Want dan blijft het inderdaad staan totdat je een nieuw PB hebt. ^^


    Die pb had ik gisteren al verwijderd xd

    Dat is wel vreemd... misschien gewoon even een moderator contacteren?


    16 - 09 - '17

    Nemeton schreef:
    (...)

    Die pb had ik gisteren al verwijderd xd


    Maar heb je intussen al een nieuwe PB ontvangen?

    Nemeton schreef:
    Hij gaat dan naar een lege inbox.
    En twee pagina's aan pb heb ik niet.
    En ik weet het zeker dat ik geen meerdere tabs open heb staan met Q en ook niet op de laptop want die staat uit. Daarbij heb ik dit al vanaf gister avond.

    Ik ga je even een PB sturen en die moet je dan openmaken (en niet verwijderen), verdwijnt het dan?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scenen schreef:
    (...)

    Maar heb je intussen al een nieuwe PB ontvangen?

    Voor dat C0BAIN me een bericht heeft gestuurt niet.

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Ik ga je even een PB sturen en die moet je dan openmaken (en niet verwijderen), verdwijnt het dan?




    hij blijft staan zoals je kunt zien.