• Ik vind dat er een screenshot topic moet komen. Bij deze dus :Y) Gamende quizletters, post hier screenshots van leuke of interessante dingen die jullie tegenkomen terwijl jullie aan het gamen zijn. Of post gewoon een screenshot uit het spel wat jullie nu aan het spelen zijn, je skyrim personage, je sim, je pretpark in rollercoaster tycoon. Show me dem pictures!

    Ik heb nog een oude screenshot uit een XCOM letsplay-verhaal van me wat ik ook op quizlet heb staan


    Mijn team

    Verder hou ik me op dit moment bezig met Rome total war



    Ik ben ook weer even thomas was alone aan het spelen maar daar kan ik geen screenshots van nemen (is op PS vita)

    Ik wil binnenkort ook weer beginnen met Skyrim :C

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 22:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Bakery Story haha, op mijn iPhone. (krul)

    Piddle schreef:
    BOOP. Ik ben weer Fallout New Vegas gaan spelen : D met een nieuw character. En ik haat Deathclaws



    Just look at this shotgun lady : D





    Holy shit waarom zie ik dat nu pas. Iemand die FO:NV speelt! WOOOOO


    quidquid excusatio prandium pro

    The Last of Us!




    quidquid excusatio prandium pro

    Dit is Deesh-Mek. Deesh-Mek is een Argonian in Skyrim. Argonians zijn niet zo populair in Skyrim, zeker onder de Forsworn. De Forsworn hebben Deesh-Mek aangevallen tijdens zijn tocht door Skyrim en hem voor dood achtergelaten, slechts met dank aan de Hist heeft hij het overleefd. Helaas voor de Forsworn is Deesh-Mek een lid van de Dark Brotherhood in Cyrodil. het feit dat hij niet meer had dan een stel sokken en een groene appel heeft zijn wraak niet tegengehouden. Hij kon zich al vrij snel hullen in de warme kleding van de Forsworn


    Ook de andere Forsworn hadden pech, inclusief deze Briar-heart, die door Deesh-Mek snel werd ontdaan van zijn hart.


    Binnen de grot lag ook een dode bandiet. Deesh-Mek plunderde het pantser van de dode rover. Het was niet veel steviger dan dat van een Forsworn, maar een stuk minder opvallend en voelde veel comfortabeler aan. Gehuld in dit tenue stapte hij weer naar buiten.


    Skyrim is toch wel een mooi land.


    Behoorlijk mooi


    En dat is maar goed ook want zijn kleding van de Brotherhood is weg, net als zijn brief, kaart en uitrusting. Deesh-Mek zal moeten reizen en een manier zien te vinden om in contact te komen met de lokale Dark Brotherhood. Hij heeft echter geen flauw idee van welke richting hij op moet dus Deesh-Mek zal eerst maar naar Solitude gaan, de hoofdstad. En misschien, heel misschien, zo denkt hij bij zichzelf, zal hij ook een kleine omweg maken en de toeristische route nemen om te genieten van Skyrim


    quidquid excusatio prandium pro

    MT.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mijntopics

    Ik vind Tera Rising een awesome spel. Vooral met de nieuwe Reaper class (zie 2e spoiler).
    Afbeeldingen zijn aanklikbaar (:

    Sorcerer is een erg leuke class om te spelen, heel makkelijk ook voor als je niemand hebt die je helpt.


    Dit is de nieuwe class die je unlockt met een level 40 character op dezelfde server. Je begint op level 50 en met een handleiding wordt je naar level 58 getraind, daarna moet je zelf questen. De skill animations van deze zijn echt super.
    Deze kan ook gebruikt worden om alles in je eentje te doen.


    Na een lange reis is Deesh-Mek gearriveerd in Morthal. Daar heeft hij beloofd om een moord te onderzoeken voor de Jarl. Tijdens zijn onderzoek stuit hij op de geest van een klein meisje, dat hem belooft hem informatie te geven als hij s'nachts met haar speelt. Om de tijd die resteert tot de nacht valt te doden gaat Deesh-Mek op rondtocht door de omgeving. Hij besluit naar het oosten te reizen om de moerassen van Hjaalmarch te ontwijken: Moerassen heeft hij genoeg gezien in zijn thuisland. Hij raakt echter al snel verwikkeld in een sneeuwstorm. Gelukkig stuit hij op een mijn en bijbehorend kamp met een warm kampvuur


    Bliksemflitsen zijn het enige wat nog door de hevige sneeuw breken, gevolgd door galmende donderslagen


    Het kampvuur tussen de tenten kan hem niet verwarmen in deze hevige storm. Gelukkig staan er ook een tweetal huizen, die toebehoren aan de eigenaar van de mijn. Met zijn toestemming schuilt Deesh-Mek daar.
    Niet wetend hoe lang de hevige sneeuw zal aanhouden vervolgd Deesh-Mek zijn reis zodra hij weer opgewarmd is. Binnen enkele minuten trekt het gevoel weer weg uit zijn handen en tenen. Wanhopig gaat Deesh-Mek op zoek naar een plek om te schuilen en stuit daarbij op het kamp van een stel Stormcloaks. Ze zijn onbeschoft en onvriendelijk, maar Deesh-Mek weet een plaats bij het vuur te bemachtigen in ruil voor een stel buitgemaakte zwaarden.



    Wanneer de sneeuwstorm eindelijk afsterft vertrekt Deesh-Mek weer snel, terug naar het Westen. Misschien is het toch verstandiger om op zoek te gaan naar de moerassen. Daar is ook eten te vinden.


    Niet ver van zijn vangst stuit Deesh-Mek op een relikwie uit een oorlog van eeuwen terug: De resten van een Oblivion Gate, poorten waardoor eens de Daedra vanuit Oblivion Tamriel binnenvielen. Ook nu, 200 jaar later, zijn de poorten nog even indrukwekkend als toen ze nog werkzaam waren.


    Deesh-Mek blijft een tijdje voor de poort staan en probeert zich voor te stellen wat voor wezens door deze poorten kwamen. Hij heeft gelezen over deze tijd, een wanhopige tijd waarin vele dachten dat het einde van de wereld was aangebroken. Tevens de laatste dagen van de Keizers van Cyrodil. Lang voor de Thalmor en Stormcloaks.


    quidquid excusatio prandium pro

    Gollum!


    quidquid excusatio prandium pro

    Hm, ik begin misschien eindelijk toch de lol van minecraft een beetje in te zien. Ik ben een huisje aan het bouwen in de zee. Alleen van hout en een beetje steen, heb nog geen flauw idee hoe ik aan al die andere dingen zoals ijzer kom.

    Uitzicht:




    De binnenkant van mijn huisje:



    De voorkant:



    Moet nog een tweede verdieping bouwen en misschien zelfs meer


    quidquid excusatio prandium pro