• Ik vind dat er een screenshot topic moet komen. Bij deze dus :Y) Gamende quizletters, post hier screenshots van leuke of interessante dingen die jullie tegenkomen terwijl jullie aan het gamen zijn. Of post gewoon een screenshot uit het spel wat jullie nu aan het spelen zijn, je skyrim personage, je sim, je pretpark in rollercoaster tycoon. Show me dem pictures!

    Ik heb nog een oude screenshot uit een XCOM letsplay-verhaal van me wat ik ook op quizlet heb staan


    Mijn team

    Verder hou ik me op dit moment bezig met Rome total war



    Ik ben ook weer even thomas was alone aan het spelen maar daar kan ik geen screenshots van nemen (is op PS vita)

    Ik wil binnenkort ook weer beginnen met Skyrim :C

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 22:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Jaaa vier was zo leuk : D Ik vroeg me na 3 al af hoe het in godsnaam nog gekker kon. I was not disappointed.


    The fire keeps us warm.


    Slechte foto, maar dit is het park dat ik nu heb ik Rollercoaster Tycoon 2:Y)


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:


    Slechte foto, maar dit is het park dat ik nu heb ik Rollercoaster Tycoon 2:Y)


    Awesome :Y) Heb je hem van GOG vandaan? Of op CD?


    quidquid excusatio prandium pro

    Damn, ik kan geen screenshots maken met W 8.1, in elk geval, al die stuff werkt niet dat ik probeer --'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 22:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Awesome :Y) Heb je hem van GOG vandaan? Of op CD?


    Ik heb hem op een hele oude (zes jaar of zo?) CD, vroeger speelde ik dit namenlijk altijd ^^


    May StarClan light your path.

    PianoMan schreef:
    Damn, ik kan geen screenshots maken met W 8.1, in elk geval, al die stuff werkt niet dat ik probeer --'


    Ik heb mijn windows 8 nog niet naar 8.1 geupdate, maar werkt die Printscreen-toets op je toetsenbord ook niet meer dan?
    Misschien zou je ook screenshots kunnen nemen met knipprogramma? (moet je wel ff zoeken, maar hij staat volgensmij zowieso wel op iedere pc)


    May StarClan light your path.

    Het is opgelost hehe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    Het is opgelost hehe


    Okay, mooizo ^^


    May StarClan light your path.

    :')




    ah, lame. Ze doen 't niet met Gyazo. Geen zin om ze te uploaden.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 22:35 ]


    I live for the applause, you will die for it.


    outlast: whistleblower DLC =D
    fucking eng. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Poef;

    Beetje lopen



    Meet Tadhg, de druide (:



    En dan even de krachten showen, hahah




    Ik ben helemaal verslaafd aan Runes of Magic, hahah. Komt door mijn vriend(in) hahah

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 23:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    Damn, ik kan geen screenshots maken met W 8.1, in elk geval, al die stuff werkt niet dat ik probeer --'


    Print screen knop slaat meestal wel screenshots op (sowieso als je dropbox hebt) Fraps is ook een optie


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Print screen knop slaat meestal wel screenshots op (sowieso als je dropbox hebt) Fraps is ook een optie


    Ik heb geen dropbox, doe ik niet aan hahah. Maar het probleem is al opgelost


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rivaille schreef:
    :')




    ah, lame. Ze doen 't niet met Gyazo. Geen zin om ze te uploaden.


    FTFY! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dit herinnert me dan ik verder moet na de toetsweek met de uitbreiding van rct1


    "Your life. Your choice. Think about what you want."