• Ik vind dat er een screenshot topic moet komen. Bij deze dus :Y) Gamende quizletters, post hier screenshots van leuke of interessante dingen die jullie tegenkomen terwijl jullie aan het gamen zijn. Of post gewoon een screenshot uit het spel wat jullie nu aan het spelen zijn, je skyrim personage, je sim, je pretpark in rollercoaster tycoon. Show me dem pictures!

    Ik heb nog een oude screenshot uit een XCOM letsplay-verhaal van me wat ik ook op quizlet heb staan


    Mijn team

    Verder hou ik me op dit moment bezig met Rome total war



    Ik ben ook weer even thomas was alone aan het spelen maar daar kan ik geen screenshots van nemen (is op PS vita)

    Ik wil binnenkort ook weer beginnen met Skyrim :C

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 22:45 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    PianoMan schreef:-snip-
    Ik ben helemaal verslaafd aan Runes of Magic, hahah. Komt door mijn vriend(in) hahah
    Vroeg me al af waarom het me zo bekend voor kwam. Heb zelf ook heel erg lang Runes of Magic gespeeld. Heb nog steeds een account met nice stuff, maar heb er al jaren niet meer op ingelogd, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Vroeg me al af waarom het me zo bekend voor kwam. Heb zelf ook heel erg lang Runes of Magic gespeeld. Heb nog steeds een account met nice stuff, maar heb er al jaren niet meer op ingelogd, haha.


    Hahah, heb je het wel nog op de computer staan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    (...)

    Hahah, heb je het wel nog op de computer staan?
    Nee, al eeuwen niet meer, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Nee, al eeuwen niet meer, hahaha.


    Lolol, volgens mijn beste vriend lijkt het nogal op WoW xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    PianoMan schreef:
    (...)

    Lolol, volgens mijn beste vriend lijkt het nogal op WoW xd
    Doet het ook, alleen vind ik RoM leuker dan WoW :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Roma Invicta!




    ur doing it rong



    Ik wil eigenlijk ook weer eens Skyrim gaan spelen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ben nu bezig met De Sims 3 :D


    May StarClan light your path.

    Ik heb echt een zwak voor ARPGs. Diablo heeft me dan nooit echt kunnen boeien, maar Titan Quest vind ik helemaal geweldig, wss door de setting. Mythologie+egypte+Oosterse mythologie? yes please!


    Mijn huidige personage


    Niet van mij maar even de setting demonstreren


    En tijdens de Steam sale heb ik How to Survive gevonden, een ARPG/survival/zombiespel. Interessante combinatie :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    BOOP. Ik ben weer Fallout New Vegas gaan spelen : D met een nieuw character. En ik haat Deathclaws



    Just look at this shotgun lady : D



    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 0:50 ]


    The fire keeps us warm.

    Een paar van mijn beste screenshots.. xD

    STOP PLAYING YOUR DAMN FLUTE. /skyrim



    She meets the Dick. Again. /final fantasy 8



    Left for dead, enough said. xD /L4D2



    Ik heb er zo nog honderden meer, maar ik vond deze leuk.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Even iets heel anders hoor:
    Weet iemand een leuke game die je kan spelen met een 'Intel(R) HD Graphics 4000' videokaart?


    26 - 02 - '16

    Mijn nieuwe karakter op Neverwinter, Felan de Hunter Ranger. :'D


    I long for this feeling to not feel at all.

    Boop. Ik heb zitten rondkutten met die sims 4 demo en hoewel ik er alweer wat op uitgekeken ben heb ik wel deze sim die sowieso een RP character gaat worden. Meet Micky:



    Also Skyrim and the rare case of the flying mammoth:


    The fire keeps us warm.

    Piddle schreef:
    Boop. Ik heb zitten rondkutten met die sims 4 demo en hoewel ik er alweer wat op uitgekeken ben heb ik wel deze sim die sowieso een RP character gaat worden. Meet Micky:



    Also Skyrim and the rare case of the flying mammoth:




    Waar vind je die demo? En nice sim ^^


    May StarClan light your path.

    Een spel dat je op je zenuwen werkt! Amnesia



    Groter

    [ bericht aangepast op 16 aug 2014 - 20:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.