• Hey ,

    Dus zoals jullie al kunnen lezen heb ik een stukje van mijn fel afgeschoren . Best pijnlijk. Dus ik wou gaan lopen , en ik wou ervoor snel mijn benen doen , dus ik pakte mijn scheermes en ik deed niets op mijn benen en ik was ze gewoon aan het scheren en ik heb mij zo gehaast , en plots zie ik dat een stuk van mijn fel tussen dat scheermesje zat en oo die plaats werd heel mijn fel wit en het bloed spat er deruit . Nuja hebben jullie ookal zoiets meegemaakt ?


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Uh, wow.
    Nee, nog nooit gehad. Misschien voortaan gewoon een goed scheermes en gel kopen, en er de tijd voor nemen :x


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ja best vaak eigenlijk, ram irritant...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Iphigenia schreef:
    Uh, wow.
    Nee, nog nooit gehad. Misschien voortaan gewoon een goed scheermes en gel kopen, en er de tijd voor nemen :x


    En nu heb ik zo een lelijke , echt grote wonde . En ik heb donderdag LO en we hebben van die jongens die op alles commentaar geven . En ik ben bang dat ze nu weer commentaar op mij zullen geven pfft haha


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Autch


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gadverdamme, dat moet flink pijn hebben gedaan. Hopelijk geneest-ie snel!

    Nee, ik gebruik ontharingscrème van Veet, alleen is het probleem dat ik daar lichtjes allergisch voor ben en mijn huid heel rood kan worden als ik het een beetje te lang laat zitten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lushella schreef:
    (...)

    En nu heb ik zo een lelijke , echt grote wonde . En ik heb donderdag LO en we hebben van die jongens die op alles commentaar geven . En ik ben bang dat ze nu weer commentaar op mij zullen geven pfft haha


    Niks van aantrekken, dat die jongens eerst naar zichzelf kijken en dan pas naar een ander. Ik vind het rot als mensen domme commentaar op alles en iedereen geven, da's nergens voor nodig.

    Zelf heb ik zoiets nooit meegemaakt en zoals Iphigenia zegt, probeer een moment te vinden dat je er rustig de tijd voor kan nemen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 23:12 ]


    16 - 09 - '17

    UGH, mijn eerste reactie was: AAAUW! Ik heb mezelf alleen wel eens gesneden met scheren.

    Pabitel schreef:
    (...)

    Niks van aantrekken, dat die jongens eerst naar zichzelf kijken en dan pas naar een ander. Ik vind het rot als mensen domme commentaar op alles en iedereen geven, da's nergens voor nodig.

    Zelf heb ik zoiets nooit meegemaakt en zoals Iphigenia zegt, probeer een moment te vinden dat je er rustig de tijd voor kan nemen.




    Haha dankje , maar wij hebben nogal een kleine school , en als die jongens iets tegen je hebben heeft 1/2 van de school iets tegen jou en 1/5 van de stad heeft dan iets tegen jou , omdat onze school nogal een roddelschool is en alles gaat via via door


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Wat een zielige jongens als ze daardoor iets tegen je hebben, bah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Wat een zielige jongens als ze daardoor iets tegen je hebben, bah.


    Dit is mijn toffe school :) :D


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Kun je er niet gewoon een pleister overheen plakken en zeggen dat je je hebt geschaafd aan de stoel/tafelpoot? En anders is misschien een lange gymbroek een optie? Zeg dan gewoon dat je korte in de was zit. Die jongens moeten niet zo zeuren. Veel strekte ermee!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, hoe krijg je zoiets voor elkaar? Lijkt me niet erg makkelijk en heel erg pijnlijk. Wat ben ik blij dat ik dat nog nooit heb gehad tijdens het scheren. Ben ik daar beneden bezig en scheer ik opeens een stuk huid eraf, autch :"D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 8:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pijnlijk. Maar over die jongens heb je hun benen wel eens gezien. Waarschijnlijk ziet de helft eruit als apen en de andere helft nog wel iets erger.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ewww, klinkt erg naar. Dit is precies de reden dan ik geen scheermesjes gebruik.
    Zoals Scribe al zei: pleister erop en zeggen daj je je hebt geschaafd o.i.d. Als je een kat hebt kan je ook zeggen dat die je heeft gekrabd.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ouch :c

    Heb het ook eens gehad. Had een halve mentale breakdown gehad en dacht; weet je wat, ik neem een ontspannende douche. Eenmaal daar dacht ik dat het een goed idee was om in die gestreste toestand ook mijn benen te doen.
    Nou, dat was het dus niet. Bloedde ook behoorlijk. De littekentjes zitten er nog steeds. Learnt my lesson, though.


    The fire keeps us warm.