• Want ik heb gisteren dit ding gebakken en als je zin hebt in iets heel, heel zoets is dit perfect voor jou.


    Het is een soort chocoladecake die ik weleens eerder had gemaakt, maar dit keer heb ik er gesmolten chocolade overheen gesmeerd als een soort glazuur en hem op een geordende manier bedolven onder Kitkats en M&M's. Ik vind zelf dat het resultaat erg geslaagd is. :Y)
    Ik heb zelfs een excuus voor taart gevonden! Mijn vierjarige Q-verjaardag was namelijk exact twee weken geleden vandaag. 7 juni ben ik het volkomen vergeten, dus nu kan ik net doen alsof dit gewoon een manier is om dat jubileum laat te vieren. Bij deze nodig ik dus heel Q uit voor een stukje chocolade-M&M-Kitkat taart.

    Heb jij ook ooit iets gebakken en honderden papiertjes van reepjes Kitkat moeten halen om het te versieren? En was jij je er de laatste keer dat je account jarig was van bewust wat voor dag het was of kwam je er net als ik twee weken later pas achter? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ow god:9~


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd met je vier jarige bestaan!!!! *O* Ik kwam er ook later achter. Je taart ziet er lekker uit. (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 12:38 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    That loooooks goood! Mijn moeder heeft ook wel eens zo'n taart gemaakt en die was echt heerlijk! Mijn Q jubileum is volgens mij op 17 oktober, vierde jaar denk ik dan, maar dat weet ik niet zeker, haha. Vorige keer is het volgens mij straal aan me voorbij gegaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je had het resultaat gisteren al aan me laten zien. Doe je nog een stukje op de post? :Y)

    En gefeliciteerd met je jubileum! :3 whoopwhoop! 4 Jaar is een lange tijd!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat ziet er veel te lekker uit!
    In mei had ik mijn tweejarig jubileum (op dit account dan), maar dat kwam ik ook pas later achter :')

    DiNozzo schreef:
    Je had het resultaat gisteren al aan me laten zien. Doe je nog een stukje op de post? :Y)

    En gefeliciteerd met je jubileum! :3 whoopwhoop! 4 Jaar is een lange tijd!


    Zal ik doen. Ik weet niet precies hoeveel postzegels erop moeten, maar ik verzin wel wat. :3

    En ja, vier jaar is inderdaad lang. Maar goed, iedere keer dat ik me een oude Q'er begin te voelen hoef ik alleen naar jouw zes jaar te kijken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sciuto schreef:
    Gefeliciteerd met je vier jarige bestaan!!!! *O* Ik kwam er ook later achter. Je taart ziet er lekker uit. (:

    Everdeen schreef:
    That loooooks goood! Mijn moeder heeft ook wel eens zo'n taart gemaakt en die was echt heerlijk! Mijn Q jubileum is volgens mij op 17 oktober, vierde jaar denk ik dan, maar dat weet ik niet zeker, haha. Vorige keer is het volgens mij straal aan me voorbij gegaan.

    Eichen schreef:
    Dat ziet er veel te lekker uit!
    In mei had ik mijn tweejarig jubileum (op dit account dan), maar dat kwam ik ook pas later achter :')


    Dan ben ik dus in ieder geval niet de enige, dat is duidelijk. Neem een stukje taart. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oooh, die ziet er lekker uit!

    Ik vergeet het ook altijd. ;'D Ik ben er al 6 of 7 jaar en ik heb het nog nooit gevierd omdat ik er altijd te laat achter kom.


    Your make-up is terrible

    Dat is zooo lekker en niet gezond ;o

    Ik weet altijd heel goed wanneer er weer een bijzondere datum aan komt :Y)

    Square schreef:
    (...)

    Zal ik doen. Ik weet niet precies hoeveel postzegels erop moeten, maar ik verzin wel wat. :3

    En ja, vier jaar is inderdaad lang. Maar goed, iedere keer dat ik me een oude Q'er begin te voelen hoef ik alleen naar jouw zes jaar te kijken. :Y)


    Valt op internet wel te vinden. Kijk hoe zwaar het stukje taart is en dan kun je wel aflezen hoeveel postzegels er nodig zijn. ^^

    ... Ik voel me oud. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! En ik wil graag een stukje, chocola is echt zo geweldig lekker. :Y) Ziet er lekker uit ook, jammer dat het niet zo goed voor je is. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ohh, door jou krijg ik helemaal zin in het maken van een taart ^^!
    Gefeliciteerd met je Q-verjaardag haha


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Happy Q-birthday :Y)

    Now, give me the cake :9~


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Krull schreef:
    Dat is zooo lekker en niet gezond ;o

    Ik weet altijd heel goed wanneer er weer een bijzondere datum aan komt :Y)

    Yayde schreef:
    Gefeliciteerd! En ik wil graag een stukje, chocola is echt zo geweldig lekker. :Y) Ziet er lekker uit ook, jammer dat het niet zo goed voor je is. (;


    Tja, er zitten groene M&M's op. Telt dat niet als groente? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Valt op internet wel te vinden. Kijk hoe zwaar het stukje taart is en dan kun je wel aflezen hoeveel postzegels er nodig zijn. ^^

    ... Ik voel me oud. :C


    Dat ben je ook! In ieder geval in Q-tijd. Je bent zeventien en zit hier al ruim zes jaar, dus dan heb je dit account al meer dan een derde van je leven. Denk daar maar eens over na. (krul)




    Lazet schreef:
    Ohh, door jou krijg ik helemaal zin in het maken van een taart ^^!
    Gefeliciteerd met je Q-verjaardag haha


    Gewoon doen! Er kan nooit te veel taart in de wereld zijn. :9~

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 13:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan