• Hebben jullie ook wel eens dat je heel veel inspiratie hebt voor een (nieuwe) story, maar geen zin hebt om te schrijven? Of dat je niet goed weet hoe je precies moet beginnen? Wat doen jullie dan in dat soort gevallen?

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 16:13 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nou, niks. Als ik geen zin heb doe ik niets :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Toch typen, en nog meer typen. En als het dan niks wordt, dan zet ik snel neer wat het idee is en sla ik het op in word met een paar steekwoorden.


    Music is the new sex

    Dan schrijf ik mijn idee even op voor een andere keer als ik wel zin heb. (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ja heb ik eigenlijk best wel vaak :$

    ik schrijf toch maar op wat ik in mijn hoofd heb, anders ben ik het later kwijt en heb ik spijt en dat ik het niet opgeschreven heb. en soms verwerk ik die stukken dan in een al bestaande storie.

    Meestal niks, of ik probeer het gewoon (:
    Maar als ik geen begin kan verzinnen dan doe ik gewoon niks en dan komt t vanzelf (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nensiix schreef:
    Ja heb ik eigenlijk best wel vaak :$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jaa ;D
    is kei irri ö
    want áltijd wint mijn luiheid(cat)
    en heb ik geen verhaaltje...*trekt pruil lipje*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Eigenlijk heel vaak maar dan doe ik ze gewoon niet,,


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    hmm. Ik zou gewoon beginnen met schrijven,op een moment dat je niks te doen hebt ofzo...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RvPersie schreef:
    Jaa ;D
    is kei irri ö
    want áltijd wint mijn luiheid(cat)
    en heb ik geen verhaaltje...*trekt pruil lipje*

    Bij mij ook, haha.:Y)


    effort never betrays you

    Haha, dat heb ik ook heel vaak. Maar meestal vind ik het niet de moeite waard om te schrijven omdat ik toch al weet dat ik het niet lang kan volhouden. Daarom schrijf ik nu alleen nog maar SA's. (': Ik schrijf trouwens ook alleen SA's als ik écht goede ideeën heb en weet hoe ik het moet aanpakken, anders niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als ik geen zin heb schrijf ik niet, maar mijn inspiratie is de volgende dag wel weer mooi weg xd


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dat heb ik dee laatste tijd heel erg vaak. :/ Meestal schrijf ik dan gewoon niet. :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik maak honderdduizend beginnetjes en gooi ze later weg omdat ik alweer een nieuw idee heb -.-


    "Music was there for me when you weren't."