• Ik heb net een trailer gemaakt voor een story die ik waarschijnlijk nog lang niet online ga zetten. Maar ik vroeg me af of jullie misschien alvast wat meningen kunnen geven? Eerlijke meningen graag. Ik had ooit een beter editing programma maar die doet het niet op mijn nieuwe laptop dus ik moet het doen met Windows movie maker. De intro is misschien iets te lang, meningen daarover zou ik ook graag willen weten.



    Hier is de cover trouwens:



    Yep, een roodharige Lily Collins in New York want ik kon het niet laten...
    Oh en One Direction bestaat niet, even voor de duidelijkheid

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 22:11 ]


    awake my soul.

    Ik vind de trailer echt goed gedaan, maar hij duurt wel redelijk lang. Ik vind ook dat je niet per se twee keer de titel en writter by .. moet vermelden, één keer is toch genoeg?

    Klinkt wel interessant trouwens, wil je me misschien waarschuwen als hij online komt?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 22:09 ]


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    Ik vind de trailer echt goed gedaan, maar hij duurt wel redelijk lang. Ik vind ook dat je niet per se twee keer de titel en writter by .. moet vermelden, één keer is toch genoeg?

    Klinkt wel interessant trouwens, wil je me misschien waarschuwen als hij online komt?


    Te lang of?? Over de titel heb ik ook gedacht, maar ik weet anders niet of ik hem op het begin of einde moet zetten. Want het einde is dan zo abrupt en het begin is anders weer vaag misschien?

    Bedankt! Zal ik doen :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 22:13 ]


    awake my soul.

    survivings schreef:
    (...)

    Te lang of?? Over de titel heb ik ook gedacht, maar ik weet anders niet of ik hem op het begin of einde moet zetten. Want het einde is dan zo abrupt en het begin is anders weer vaag misschien?

    Bedankt! Zal ik doen :')


    Ja, te lang. De dingen die er in zitten maken het duidelijker, maar meer dan drie minuten vind ik best lang.
    Misschien titel in begin en written by op het einde? Idk..

    Thanks! (:


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Ja, te lang. De dingen die er in zitten maken het duidelijker, maar meer dan drie minuten vind ik best lang.
    Misschien titel in begin en written by op het einde? Idk..

    Thanks! (:


    Hmm, dan moet ik even gaan denken waar ik kan inkorten haha.
    Dat is wel een goed idee ja. Dankjewel!


    awake my soul.

    survivings schreef:
    (...)

    Hmm, dan moet ik even gaan denken waar ik kan inkorten haha.
    Dat is wel een goed idee ja. Dankjewel!


    Het hoeft niet per se omdat ik dat vind he.
    Alsjeblieft (:


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Het hoeft niet per se omdat ik dat vind he.
    Alsjeblieft (:


    Ja, snap ik, maar ik vond hem zelf ook al best lang en ik wil natuurlijk ook niet dat andere mensen afhaken halverwege omdat het zo lang duurt.


    awake my soul.