• Ik wil even vermelden dat dit eigenlijk de eerste RPG is die ik ooit beheer, maar tevens ook de eerste RPG is die ik werkelijk ga spelen. Misschien niet een heel slim idee om als onervaren iemand een RPG te starten, maar ik vind het fijn om een eigen verhaallijn te bedenken.
    Dit betekent wel dat ik nog veel moet leren, dus hou daar alsjeblieft rekening mee. Hulp is altijd welkom!


    Tien paarden, tien erfgenamen uit verschillende werelddelen.
    Samen kunnen zij het IJslands vuur weer laten branden.




    Aan de rand van IJsland ligt een kleine ranch (Eldur) al eeuwenlang verscholen tussen de kloven. Niet veel mensen weten van het bestaan af – logisch, want de ranch is enkel te bezichtigen door de erfgenamen van het IJslandse vuur. Het is aan tien jongeren – allemaal tussen de vijftien en vierentwintig jaar oud – de taak om het IJslandse vuur weer te laten branden.
    Dit kunnen ze echter niet zomaar: samenwerking, vertrouwen en intelligentie is hierbij van groot belang.

    Verdere informatie:
    * Tussen 1990 en 2000 is elk jaar één pasgeboren baby uitgeroepen tot erfgenaam van het IJslands vuur. Op veertienjarige leeftijd werden de erfgenamen allemaal naar ranch Eldur gebracht, gelegen in het kleine plaatsje Hella. Daar kregen ze ieder een paard aangewezen – een stukje van het IJslands vuur, bedoeld om levende te houden. Zonder alle tien de paarden kan het IJslands vuur nooit meer ontstoken worden.
    *Elke honderd jaar dooft het IJslands vuur. Als dit vuur niet binnen tien jaar wordt ontstoken, zal de wereld onder macht komen te staan van de slechte partij (de Slamet).
    * Er is één menselijke volwassene die af weet van ranch Eldur en het IJslands vuur. Dit is Eldur zelf, een onsterfelijke man die de jeugdigen naar de ranch brengt. Wat mij betreft komt hij verder in de RPG niet meer voor.
    Voor de rest weet de Slamet van het bestaan van Ranch Eldur en het IJslands vuur. Zij willen het liefst de macht over de wereld hebben. De Slamet is een volk wat zeer veel lijkt op de mens: ze kunnen denken, voelen en hebben emoties, maar het grootste deel van hun ziel smeekt om macht.
    *Het IJslands vuur kan worden ontstoken door met alle erfgenamen en paarden richting nationaal park Skaftafell te trekken. Daar zal onder de stralen van waterval Svartifoss een blauwe gloed te zien zijn. Door met alle erfgenamen door de gloed heen te stappen, zal het vuur gaan branden.
    De magie die de paarden een eeuwig leven schonk, zal worden afgenomen, aangezien dat de ‘puzzelstukken’ van het vuur waren.
    De erfgenamen zullen een nieuw bestaan bij de waterval opbouwen en onsterfelijkheid zal hun worden geschonken – zodat zij over honderd jaar de nieuwe erfgenamen van het IJslands vuur in de gaten kunnen houden.
    *De reis naar Skaftafell zal niet zonder slag of stoot gaan: er zijn gemuteerde poolvossen en papegaaiduikers aanwezig die het ontsteken van het IJslands vuur zullen proberen tegen te houden (onder gezag van de Slamet), ze zullen niet altijd eten of een slaapplaats ter beschikking hebben en verzin nog maar meer problemen.
    *Ieder erfgenaam heeft één wapen (dolken etc. GEEN VUURWAPENS!) wat aan hem verbonden is. Ook dit is een 'puzzelstukje' van het IJslands vuur. Raakt de erfgenaam het kwijt, zal het IJslands vuur nooit ontstoken kunnen worden.
    *Wat mij betreft kan de Slamet ook worden gespeeld als mensen daar behoefte aan hebben, maar de RPG zelf draait vooral om de erfgenamen. Bij oog-in-oog scenes is het bijvoorbeeld wel handig dat de Slamet ook wordt gespeeld. Ook kan het bijvoorbeeld zo zijn dat de Slamet een erfgenaam ontvoert. Nou ja, verzin maar raak. (:
    *Mocht het nog niet duidelijk zijn: voor iedere leeftijd is maar één rol aanwezig!
    *Ervaring met paarden is niet nodig.



    * Houdt je rollen realistisch. Niemand is perfect, ook de erfgenamen niet.
    * Aantal jongens en meisjes ongeveer gelijk houden.
    * Zo’n 200 of meer woorden per post zou aardig zijn.
    * Algemeen Beschaafd Nederlands praten.
    * Niemand buiten sluiten.
    * Voor vragen, suggesties of tips sta ik altijd open!
    * Als je een rol wil reserveren, mag dat (: Zeg dan even welke leeftijd en welk geslacht als het om een erfgenaam gaat.

    Invullijstje erfgenaam van het IJslands vuur:
    Naam:
    Leeftijd (niet jonger dan 15, niet ouder dan 24):
    Uiterlijk:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Wapen:
    Extra:

    Paard
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Invullijstje de Slemat:
    Naam:
    Leeftijd (mag alle leeftijden):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Rollen

    Erfgenamen
    Erfgenaam één: - Aled Dragon Evans || 15 || Hippogrief || Vinur, hengst || 1,1
    Erfgenaam twee: - Gereserveerd || 16 || The_Glue ||
    Erfgenaam drie: - Gereserveerd || 17 || Ninuture ||
    Erfgenaam vier: -
    Erfgenaam vijf: - Gereserveerd || 19 || Fyrgebraec ||
    Erfgenaam zes: - Gereserveerd || 20 || Revolutionary ||
    Erfgenaam zeven: - Gereserveerd || 21 || Constellation ||
    Erfgenaam acht: -
    Erfgenaam negen: - Gereserveerd || 23 || HaldirOfLorien ||
    Erfgenaam tien: - Sander Sebastiaan Delahaye || 24 || Blodsvept || Rochanon, hengst || 1,2

    De Slemar
    - Gereserveerd || Cissy
    -
    -
    -
    -

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 17:08 ]



    Erfgenaam van het IJslandse vuur

    Naam Aled Dragon Evans
    Leeftijd 15

    Uiterlijk
    Aled is ongeveer 1m64 lang. Hij heeft bruin, warrig haar en blauwe ogen. Hij heeft een jong gezicht en een tengere lichaamsbouw, waardoor hij er heel breekbaar uit ziet.

    Nationaliteit Aled komt uit een klein dorpje in Australië.

    Karakter
    Aled is een bescheiden, aardige jongen die het lastig vindt om zijn mond te houden. Als hij iets denkt, zegt hij het vaak meteen. Soms is dat heel onhandig, maar soms werkt het ook voordelig: zo zal hij altijd zijn eerlijke mening vertellen.
    Niet iedereen luistert echter naar zijn ideeën, omdat hij de jongste en de nieuwste erfgenaam is.
    Slechte eigenschappen van Aled zijn dat hij soms heel brutaal kan zijn tegen meerderen. Daarentegen is hij wel heel trouw.

    Wapen Aled heeft een dolk met een leren handvat. In het leer zijn enkele robijnen en aquamarijnen ingelegd. Hij is er niet heel blij mee, omdat hij veel beter met pijl en boog overweg kan dan met een dolk.
    Extra Aled haat het dat hij soms ‘Draakje’ wordt genoemd. Hij snapt dan ook echt niet dat zijn ouders zo’n stomme naam hebben uitgekozen.


    ________________________________________________________________________________________________________________



    Naam Vinur
    Leeftijd 5
    Geslacht Hengst

    Karakter
    Vinur is een ontdeugende, kleine hengst. Hij wil heel graag hard gaan en is niet snel tevreden met stap. Hem in de hand houden is een hele kunst, maar dat maakt hem ook een goede leermeester.
    Vinur is – ondanks dat hij een hengst is – netjes opgevoed. Hij zal nooit zomaar flippen bij een merrie.

    Uiterlijk
    Vinur heeft een muisgrijze vacht en een donkergrijs hoofd en benen. Zijn manen zijn half zwart, half blond.
    Op zijn linkerkoot zit een litteken, wat hij te danken heeft aan een stom accident toen hij twee was.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 13:53 ]

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 9:12 ]

    Niet alles klopt helemaal qua leeftijden, zie ik zojuist.
    Dit pas ik morgen aan, omdat ik nu op mijn mobiel zit en dat typt lastig.

    Edit: AANGEPAST! Nu klopt het als het goed is. (:

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 9:12 ]

    Zou ik een meisje mogen hebben? Die dan 19 is?


    take me back to the basics and the simple life

    Mag ik een meid van 16?
    K weet niet veel van paarden, maar goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ou ook graag een meisje willen

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 20:13 ]


    Let's Escape To Neverland

    Is allemaal goed! (:

    @901FreeAtLast: Dat je niks van paarden weet, maakt helemaal niks uit. Het verhaal draait vooral om de erfgenamen en hun reis, en hoewel de paarden wel een belangrijk deel er van zijn, is ervaring niet echt vereist. Verzorgen en rijden kan iedereen wel beschrijven met wat googelwerk - het hoeft immers niet heel gedetailleerd beschreven te worden.

    @xMarshmMellohw: Hoe oud moet het meisje zijn?

    Hippogrief schreef:
    @xMarshmMellohw: Hoe oud moet het meisje zijn?


    Ik denk 17


    Let's Escape To Neverland

    xMarshMellohw schreef:
    (...)

    Ik denk 17


    Staat genoteerd! Leuk dat je mee wil doen!

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 21:01 ]

    Mag ik een meisje van 19?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik wil wel een 24-jarig "oudje" van het mannelijke geslacht :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 11:14 ]


    Stenenlikker

    Ik FC overigens Sasha Pieterse, Troian Bellisario. En kan haar leeftijd achttien worden ipv zestien?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 12:52 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een vrouwelijke Slamet? :Y)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 11:57 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Q U I N N C Y       H A Y L E Y       M I K A E L S O N
    ''Whatever, do you what you want, I don't care.''









    • Naam
    Quinn — Amerikaans — Intelligent.
    Hayley — Amerikaans — Held.
    Mikaelson — Amerikaans — Familie naam.

    Quincy wordt altijd Quinn genoemt, gezien ze Quincy zo tuttig vindt klinken.


    • Leeftijd
    Ze is achttien jaar oud.


    ''I'm scared and I'm brave, or somewhere between the two. I'm beautifully strong, and tragically confused. Yeah I'm that girl, that's just like you.''

    • Nationaliteit
    Zelf is Quinn in Spanje geboren, Barcelona om precies te zijn, maar haar ouders zijn Amerikaans. Volgens de wetten is zij dus Spaans, maar met een Amerikaanse achtergrond. Haar hele leven woonde ze in Philadelphia.


    • Uiterlijk
    [FC: Troian Bellisario] De jongedame heeft niet een heel opvallend uiterlijk. Haar haren zijn lang en hebben een bruine kleur. Ze hebben niet zo veel slagen erin, maar hiervoor gebruikt ze zo nu en dan wat wax om het meer te krijgen. De lokken komen tot haar zij en zijn ook redelijk dik, dit geeft Quinn dik vijftien minuten om het uit te kammen. Om te zorgen dat er minder snel klitten in komen doet ze het vaak in een hoge staart of een rommelige knot. Quinns huid heeft een licht getinte kleur van het vaak in de zon zitten. De huid is egaal want ze zorgt wel dat ze geen acne of gerstekorrels heeft. Als ze een puistje heeft verbergt ze die met make-up, want Quinn weet dat als zij die uitknijpt er een klein litteken komt. Op haar gezicht komt vaak foundation en rouge. En op haar zacht roze lippen komt vaak gewoon neutrale balsem.
    Quinns ogen hebben een bruine kleur en dan echt bruin. De donkere kijkers dragen veel geheimen met zich mee en worden omringd door donkere wimpers. Deze maakt ze groter met mascara. En vaak ook nog wat eyeliner. Zo nu en dan draagt ze wat oogschaduw, maar het liefste niet. Haar lengte is gewoon neutraal. 1 meter en 68 centimeter om precies te zijn. Haar kleding stijl is verschillend, maar ze doet wel altijd haar best om er goed uit te zien. Hoe slecht je je ook voelt, je moet er goed uit blijven zien. Dus ook als Quinn ziek is doet ze wat make-up op en doet ze wat aan haar haren.
    Zo nu en dan draagt Quinn ook een bril gezien haar ogen niet altijd eventjes goed zijn.

    • Innerlijk

    — Intelligent • Quinn beschikt over gezonde hersenen en is een erg intelligent iemand. Vaak zoekt ze over al een redenering achter en denkt vaak ook erg goed na voordat ze wat zegt.
    — Sarcastisch •
    — Leidinggevend •
    — Snel geërgerd •
    — Beschermend •
    — Eigenwijs •
    — Sportief •
    — Snel jaloers •


    ''They asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down ‘happy’. They told me I didn’t understand the assignment, and I told them they didn’t understand life.''

    • Wapen
    Op wonderbaarlijke wijze kan Quinn heel erg goed met de pijl en boog overweg.

    • Extra
    x



    C A T O


    • Naam
    Cato — Latijn — Wijze


    • Leeftijd
    Hij is zes jaar.


    • Geslacht
    Mannelijk, oftewel een hengst.


    • Uiterlijk

    • Innerlijk

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 12:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een vrouwelijke erfgenaam? ^^

    paardenclaimxD

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 13:52 ]