• Dan denk je een orgineel en leuk verhaal te verzinnen en eens iets anders dan die one direction story's. En dan krijg je geen abo 's op een iets anders ik vind het echt vervelend . Ik snap niet hoe sommige mensen aan zo veel abo 's komen wat is hun truc ? Ik vind het echt vervelend ik heb een nieuwe story Murder in Northwich geen abo 's gewoon . Dan denk ik in mijn eigen doe ik het niet goed , is het verhaal slecht ik snap het niet . Aub help iemand mij , het lijkt alsof niemand het wat het boeit mijn story 's zeg dan teminste als het niet goed is .

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik zou de inleiding van je verhaal eens goed aanpassen. Veel zinnen beginnen met "ik" en ik vind hem niet echt aantrekkelijk.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    gewoon ze maken en pas in het verhaal pas ik gebruiken of hoe bedoel je ?

    Ik moet wel zeggen mijn is ook niet van het beste ben er altijd niet zo goed in geweest maar ik kan er ook niet veel aan doen

    Misschien vinden mensen je verhaal gewoon niet leuk.


    ars moriendi

    PippinToek schreef:
    Ik moet wel zeggen mijn is ook niet van het beste ben er altijd niet zo goed in geweest maar ik kan er ook niet veel aan doen

    Oefening baart kunst. ;3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    dat is waar

    Ik had 10 abo's toen ik een promotietopic aanmaakte en van mij is het ook niet 1D related. Maak een mooi, verzorgd topic aan. Zorg voor wat promotiemateriaal en pen alles mooi en verzorgd neer en als je verhaallijn echt goed is, zul je wel abo's krijgen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    dankjewel , ik heb jullie advies opgevolgd en heb mijn inleiding nog eens goed veranderd . Ik ga ook nog wat reclame maken

    Pas wel op met reclame, want zo mag je maar in 5 topic je verhaal posten binnen 1 uur.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oke bedankt (:

    Avarosa schreef:
    Pas wel op met reclame, want zo mag je maar in 5 topic je verhaal posten binnen 1 uur.


    Iets minder zelfs, maar vijf topics per acht uur. ^^
    En verder kun je inderdaad je verhaal promoten in topics en blogs, en het in de spotlight zetten als je credits hebt, maar in mijn ervaring is het belangrijkste toch altijd gewoon dat je geduld hebt. Je krijgt vanzelf steeds meer abo's als je maar door blijft schrijven en regelmatig een hoofdstuk post. Er zijn echt maar een handvol stories op Q die meteen na het activeren van de proloog al tientallen abo's hebben, en in dat geval zijn het meestal stories van schrijvers of schrijfsters die al vanwege andere verhalen bekend zijn. Geef het wat tijd. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oke bedankt voor de tip

    Tip: kijk naar je interpunctie en taalgebruik. Ik heb je verhaal net bekeken en ik vind het niet fijn lezen. Als ik jou was zou ik de leestekens zonder spatie ervoor gebruiken en ik zou proberen de zinnen wat vloeiender in elkaar over te laten lopen. Dat leest een stuk fijner en maakt de storie gelijk een stuk aantrekkelijker, waardoor je meer abo's zult krijgen.


    Hamartia

    Saudades schreef:
    Tip: kijk naar je interpunctie en taalgebruik. Ik heb je verhaal net bekeken en ik vind het niet fijn lezen. Als ik jou was zou ik de leestekens zonder spatie ervoor gebruiken en ik zou proberen de zinnen wat vloeiender in elkaar over te laten lopen. Dat leest een stuk fijner en maakt de storie gelijk een stuk aantrekkelijker, waardoor je meer abo's zult krijgen.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oke zal er proberen op te letten btw ben net klaar met een nieuw stukje als je wil mag je eens keuren