• Hey, ik vroeg me af of jullie weleens gespijbeld hebben... :'D Ik ben het misschien van plan als een van mijn idolen hierheen komen, maar ik heb niet echt veel ervaring, lol. Ik heb best veel schrik om gepakken te worden enzo, dus was ik eens benieuwd naar jullie spijbelverhalen ;S.
    - Hoe?
    - Waarom?
    - En hebben ze je ontdekt?
    - Zoja, welke straf heb je gekregen?
    Thanks
    :9~

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:11 ]


    1.25

    - Hoe?Mijn ouders me ziek laten melden
    - Waarom?1x omdat ik een weekend weg ging, een keer omdat ik met mijn vader een dagje met de motor door belgie ging touren en voglende week vrijdag ga ik spijbelen omdat ik dan naar Parijs ga!!
    - En hebben ze je ontdekt? Nope
    - Zoja, welke straf heb je gekregen?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:16 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het één keer gedaan, om een werkstuk dat nog af moest af te kunnen maken, ik ben toen opgeschreven (-> nakomen) maar mijn moeder heeft mijn absentiekaart ervoor getekend.
    - Ja, ik moet me schamen om in 6VWO zitten en nog maar één keer gespijbeld te hebben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een keer. Aan het einde van het jaar, ik wilde naar de efteling met een stel vrienden die ik al bijna een half jaar niet meer had gezien.
    Mijn ouders hebben me toen ziek gemeld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    In de eerste en tweede niet, totdat ik er in derde ineens achter kwam dat het bij ons op school wel érg makkelijk ging, omdat ze het toch nooit doorhadden.
    Ik ging gewoon naar huis als ik er geen zin meer in had. Maar ik deed het gewoon voor mezelf, niet om stoer te doen bij anderen ofzo.

    Op mijn nieuwe school is het nu gewoon toegestaan te spijbelen, dus ja, komt vast nog wel een keer.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:15 ]