• Hey, ik vroeg me af of jullie weleens gespijbeld hebben... :'D Ik ben het misschien van plan als een van mijn idolen hierheen komen, maar ik heb niet echt veel ervaring, lol. Ik heb best veel schrik om gepakken te worden enzo, dus was ik eens benieuwd naar jullie spijbelverhalen ;S.
    - Hoe?
    - Waarom?
    - En hebben ze je ontdekt?
    - Zoja, welke straf heb je gekregen?
    Thanks
    :9~

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:11 ]


    1.25

    - Hoe?Mijn ouders me ziek laten melden
    - Waarom?1x omdat ik een weekend weg ging, een keer omdat ik met mijn vader een dagje met de motor door belgie ging touren en voglende week vrijdag ga ik spijbelen omdat ik dan naar Parijs ga!!
    - En hebben ze je ontdekt? Nope
    - Zoja, welke straf heb je gekregen?

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:16 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het één keer gedaan, om een werkstuk dat nog af moest af te kunnen maken, ik ben toen opgeschreven (-> nakomen) maar mijn moeder heeft mijn absentiekaart ervoor getekend.
    - Ja, ik moet me schamen om in 6VWO zitten en nog maar één keer gespijbeld te hebben.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Een keer. Aan het einde van het jaar, ik wilde naar de efteling met een stel vrienden die ik al bijna een half jaar niet meer had gezien.
    Mijn ouders hebben me toen ziek gemeld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    In de eerste en tweede niet, totdat ik er in derde ineens achter kwam dat het bij ons op school wel érg makkelijk ging, omdat ze het toch nooit doorhadden.
    Ik ging gewoon naar huis als ik er geen zin meer in had. Maar ik deed het gewoon voor mezelf, niet om stoer te doen bij anderen ofzo.

    Op mijn nieuwe school is het nu gewoon toegestaan te spijbelen, dus ja, komt vast nog wel een keer.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 19:15 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hoe? doen alsof je ziek ben
    waarom omdat ik geen leuke klas heb en had en me gewoon beroert voelde
    ben niet ontdenkt en geen straf. al iets van 10 keer dat was in de eerste.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoe; gewoon niet gaan, laatste uren skippen, ouders ziek laten melden, zeggen dat je zogenaamd ziek bent.
    Waarom; niet weten of er uitval is, andere dingen te doen, concerten en privéredenen.
    Hebben ze je ontdekt; Ja, meerdere keren, maar niet altijd.
    Welke straf heb je gekregen; uurtje nakomen, maar dat deed ik in een tussenuur dus dat was voor mij perfect :W
    Moest wel een keer een hele dag nakomen, van 8 tot 4, terwijl de rest vrij was, maar ik mocht toen om 12 uur al gaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons gaat dat nauwelijks, buiten als je ouders je ziek melden. Dus nee, ik heb het nog nooit gedaan. Buiten me een beetje zieker voorgedaan dan ik echt was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    - Hoe?: Gewoon niet gaan, ziek naar huis zijn, telefoontje faken, briefjes faken. Oh, en met de hele klas afspreken dat je gewoon niet gaat, (joehoe) -heeft ervaring-
    - Waarom?: Omdat dat kan, en omdat ik dan soms een SO of PW mis.. :Y)
    - En hebben ze je ontdekt?: Nee, ze controleren dat toch nooit op mijn school.

    - Gewoon weggaan :Y). Je kan ook een vals absentiebriefje inleveren.
    - Geen zin meer in school.
    - Nee, onze docenten zijn niet zo alert x'd
    - Niet dus, maar bij ons wordt er een brief naar huis gestuurd als je gesnapt. Dan moet je eerder op school zijn of corveeen.


    i put the fun in funeral

    - Hoe? Via de hoofdingang
    - Waarom? Omdat ik en mijn vriendin naar een winkeltje wilden
    - En hebben ze je ontdekt? Jammer genoeg wel,we moesten de laatste schooldag terug komen.
    - Zoja, welke straf heb je gekregen? We moesten opzoek naar de agenda van een oude leerling. Leuke straf vergeleken met wat de andere deden (Ze moesten kauwgom schrapen van de grond)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hoe: Wegblijven.
    Waarom: Om te winkelen, omdat ik geen zin heb naar school te gaan.
    Hebben ze je ontdekt: Op de middelbare school niet (schrijf absentieuren bij de schoolkrant op) nu maakt 't weinig uit. Ik ga morgen een hoorcollege skippen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo vaak. Vooral vorig jaar, toen ik na de eerste paar maanden al wist datik niet over ging.

    Hoe? Ziekmelden of niet op komen dagen.
    Waarom? Omdat ik het kansloos vond.
    En hebben ze je ontdekt? Vast wel, maar ze snapten het ook dat ik niet meer mn best deed.
    Geen straf :'D


    To infinity and beyond •

    Nog nooit. :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ONE DIRECTION<3
    Ik ga woensdag dan ook maar spijbelen.


    Food.

    ja 1 keer.

    Hoe:papa lieff aangekeken en me ziekk laten melden.\
    Waarom:Omdat ik net lekker in bed lag en geen zin had.
    En hebbenze je ontdekt:nee
    E nee geen straf.