• Er kwam net op het nieuws dat er zaterdag een expo van de Titanic opent in Brussel tot eind september. Ik ben al van kinds been af ontzettend geobsedeerd door de Titanic, dus ik zit hier letterlijk te wiebelen op mijn stoel. Jammer genoeg heb ik nu examens en kan ik dus nog niet gaan, maar sowieso ga ik in de grote vakantie er naar toe.

    Ik had al eerder gehoord dat er eentje was in Amsterdam. Is er iemand geweest en was het de moeite?

    Hihi dit maakt echt mijn dag goed. Wie is er nog meer fan van de Titanic? En wie gaat er ook naar toe?

    (meh ik kan precies niet meer typen door de examens)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meh bummer. : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik haatte de film (cat) Maar niet alles wat er verder achter steekt. Ik heb ook een paar interessante documentaires gezien op Nat Geographic, maar ik ga er niet heen en ik heb er zeker geen obsessie mee :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja, ik zag die docu's ook. De mini-serie vond ik persoonlijk leuker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ja, ik zag die docu's ook. De mini-serie vond ik persoonlijk leuker.
    Geen idee de film was veel te dweperig naar mijn smaak :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ah Titanic vond ik echt zo mooi en zielig.
    En ik keek de film een dag voor ik op de boot naar Groot-Brittanië ging, dus dat was nou ook weer niet het beste idee ever :')


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Mascot schreef:
    (...)Geen idee de film was veel te dweperig naar mijn smaak :Y)
    Er zit ook wel een romatiekverhaal in, maar het zijn 4 afleveringen uit het standpunt van verschillende mensen. De ene aflevering volg je iemand uit eerste klas, tweede klas, stewards etc. Dus je krijgt van alles een beter zicht, maar daar ging het hem ook voornamelijk over de ramp.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pedrad schreef:
    Ik heb de film niet eens gezien, oops.
    Veel plezier alvast in ieder geval!


    26 - 02 - '16

    TITANIC. Adjfdsqjfkdqsf. Daar moet ik naartoe.
    Ik houd van die film. Vroeger speelden ze 'm altijd in het begin van de zomervakantie, maar nu is dat verplaatst en ik weet niet meer wanneer :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben bij de Expo in Amsterdam geweest. Er was echt heel veel informatie, heel veel wist ik nog niet eens.
    Aan het begin krijg je een 'boardingpass' met een naam en informatie van een passagier erop. Aan het einde van de Expo kon ik kijken op een muur met allemaal namen of mijn passagier het overleefd had. Ik weet niet of dat in Brussel ook zo gaat zijn, maar je leeft wel heel erg mee. Ook kon je een stuk van het schip aanraken, dat was echt heel bijzonder.

    Ik raad je echt aan om te gaan!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga sowieso gaan. Ik wou gewoon weten of het een aangename ervaring was. (:
    In het nieuws zag het er toch al heel magisch uit (of hoe ik het ook moet nemen). Ik heb er echt zin in en hoop om zo snel mogelijk na mn examens te kunnen gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hm, nee, het is niet bepaald een film voor mij -- ik vond er namelijk niet veel aan.
    Daarom zou ik ook niet zo snel naar die expo willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je mag ook niet naar de film kijken. De film is iets extra's, maar ik ben niet geïnteresseerd in de expo omwille van de film, maar door het verhaal. Ik heb er al een boek over gelezen, docu's over gezien, etc. Het verhaal wekt gewoon enorm mijn interesse.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vond de film wel leuk, en ik kijk hem elk jaar minstens twee keer. Het begin is veel te zoetsappig naar mijn smaak, maar als de melding binnenkomt dat de Titanic aan het zinken is, wordt het erg interessant en tevens een tikkeltje grappig.
    Maar Amsterdam en Brussel liggen beiden erg ver weg, dus ik kan de expo niet bijwonen. ):


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Ik vond de film wel leuk, en ik kijk hem elk jaar minstens twee keer. Het begin is veel te zoetsappig naar mijn smaak, maar als de melding binnenkomt dat de Titanic aan het zinken is, wordt het erg interessant en tevens een tikkeltje grappig.
    Maar Amsterdam en Brussel liggen beiden erg ver weg, dus ik kan de expo niet bijwonen. ):


    Bij mij is het juist omgekeerd: Het begin vind ik super, het einde ook, maar het deel waarin er gemeld wordt dat de Titanic zinkt en iedereen bang is, vind ik veel te melo-dramatisch.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Avarosa schreef:
    Je mag ook niet naar de film kijken. De film is iets extra's, maar ik ben niet geïnteresseerd in de expo omwille van de film, maar door het verhaal. Ik heb er al een boek over gelezen, docu's over gezien, etc. Het verhaal wekt gewoon enorm mijn interesse.

    Dat is ieders smaak, denk ik zo. Ik vind het gehele verhaal gewoon niet iets wat mij aantrekt, te sentimenteel naar mijn opinie, maar voor jou kan dat anders zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.