• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Muziek klinkt zoveel beter als je oortjes goed werken, de "dopjes" er niet vanaf zijn en je ze niet in een rare positie moet houden om langs beide kanten iets te horen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik kan gewoon horen hoe de receptoren in mijn hersens kortsluiting maken. x_x


    Your make-up is terrible

    Zo veel te doen dit weekend, maar het moet wel. Anders kom ik in de knoop met mijn FCE examen en voor de groepsopdrachten moet ik op tijd klaar zijn, want anders wordt het een bende. En dan nog mevrouw mailen en dan die ene andere vrouw, ik stel de mail al zo lang uit. Het is echt gênant gewoon. Gewoon doen. Het is nog maar even en dan toetsweek en dan vakantie. Pfisjwkxnkai.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik háát dit. Had het dan eerder aangegeven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Houd jullie kutkoppen dicht verdomme, ik wil slapen. Ik haat van dit soort kutfeesten met asociale dronken mensen die niet stil kunnen zijn.
    En zo heb in beide dingen geen zin meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laat en te veel eten moet je NIET doen als je een slechte slaper bent. Bah, ik eet nooit meer McDonald's, zelfs niet als ons restaurant zo'n prijs van beste restaurant van Europa of zo heeft gekregen zoals nu. Gadverdamme.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil zo graag slapen, ik kan echt wel huilen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zie je nou echt niet dat ik me gewoon ronduit verschrikkelijk voel? Ik kán gewoon niet meer. Ik wil zo graag huilen, maar het lukt me maar niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hongerrrr. :'D Waarom krijg ik áltijd honger en/of moet ik naar de wc als ik wil slapen? Ugh.
    Oh en volgens mij is er net tot twee keer aan toe een vleermuis tegen de raam aangevlogen.. Het was in ieder geval geen vogel and I'm sure of it. Nice.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lala, lala - lala lala, lala, lala, lala la-haalaaa. Stom liedje, uit mijn hoofd jij! Laat mij eens slapen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bed my friend, it's nice to finally see you again.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zin in maandag!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Serieus? Mij wakker moeten maken omdat je honger hebt?! -.-


    wat was dit ookalweer

    Eindelijk, de verf is van me vingers na een week!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ... Alweer zo vroeg wakker gemaakt door jou en die pokkehond? -,-" Als het zo doorgaat stuur ik je samen met die hond naar China waar ze eten van je kunnen maken - dan heb ik in ieder geval geen last meer van je :W.


    Don't walk. Run, you sheep, run.