• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Paracosm schreef:
    (...)

    Klik hier maar eens op –– de regering is echt gek geworden :<

    OT –– Jummie, eerst ijs en dan ook nog eens taart. Dit is zo niet goed voor m'n zomerfiguur, maar ach.


    Lol WAT? .. greedy pigs, goed zorgen voor je nieuwe generaties doe je zo . nl :') achja alles over voor geld naar den haag $_$ :S


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Paracosm schreef:
    (...)

    Klik hier maar eens op –– de regering is echt gek geworden :<

    OT –– Jummie, eerst ijs en dan ook nog eens taart. Dit is zo niet goed voor m'n zomerfiguur, maar ach.

    Dit gaat toch niet in voor de studente die al studeren, toch?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je komt enkel tv kijken hier als film kijk. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    'Speel niet de bass over me!'
    Sommige spelfouten zijn echt grappig. :W


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    'Speel niet de bass over me!'
    Sommige spelfouten zijn echt grappig. :W

    Of hoe rocksterren ruziën. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aauuuhw


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    COBAI schreef:
    (...)
    Of hoe rocksterren ruziën. ^^


    Dat kan ook nog ja. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik moet naar de nieuwe x-men.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Meid ik mag jou niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh. Ik ben daar ook zo goed in. ):


    •*• Lululu •*•

    They freaking killed Piggy. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ben zo boos aaaah. ):


    26 - 02 - '16

    Waarom kan ik niet gewoon van kind naar volwassene zonder die kut puberteit ertussendoor?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oké ik heb zo gehad met onze liefdes act. Eerst vraag je wat er is en als ik dan niet gelijk reageer ga je kort af doen? Nee heel fijn. Nu kan je het wel vergeten dat ik überhaupt is zeg van wat ik vind of wat er aan de hand is.
    Ik weet dat ik niet de makkelijkste ben en ik zomaar van humeur kan veranderen maar ga niet eerst bezorgd vragen wat er is als je daarna weer kort af tegen me gaat doen. Dit helpt me nou niet bepaald verder! En als ik dit met je ga bespreken ga je weer verdrietig kijken waardoor ik medelijden met je krijg en ik mezelf als slecht ga bestempelen. Misschien reageer ik overdreven maar toch heb ik toch een beetje het recht om een beetje over te zeik te zijn. Of niet dan? Urgh ik word soms zo gek van jou, van ons twee. Maar veel plezier vanavond. Ik ga lekker slapen dadelijk en dan kijk ik morgen weer wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Body, we talked about this. Ongesteld zijn doen we in de stopweek, niet doordeweeks en helemaal niet nu met uitzicht op morgen D:

    Myle schreef:
    (...)

    Ohja, ook nog wel in de maand dat ik 19 wordt dan.

    Fuck de regering, fuck Nederland. Bom erop, op heel het politieke teringzooitje

    Als je al begonnen bent met je studie en je stufi voor die studie vóór leerjaar 2015-2016, behoor je niet tot het leenstelsel en heb je er dus geen last van. Tenminste, dat hoor ik overal.


    From these ashes, I will rise