• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Natuurlijk word ik niet ziek, ik heb gewoon geen medicijnen meer en nu voel ik me wiebelig. Verdomd spul ook. Buh, ik dacht dat ik nog wat had.


    Your make-up is terrible

    Fijn weer om buiten in te moeten werken dit :'') laatste weekje zit dr op en als afscheids cadeau heb ik nu last van m'n rug en ben ziek Nét voor het familie/vrienden weekend..
    én dan nog zo'n fijn bericht.
    That's just Great :Y)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zoooo lusteloos.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb alles behalve zin in stage vanavond.
    Maar ja, ik moet wel.


    Ik ben gemeen xoxo

    Moet ik het verontrustend vinden dat ik vanavond ' even ' bij de overburen op moet gaan passen aangezien ze van elf tot twaalf weg zijn? Wat zijn die in godsnaam van plan >____>.


    ^wil het niet spoilen ofzo maar hmm,

    Seks x'D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    ^wil het niet spoilen ofzo maar hmm,

    Seks x'D


    Hoe kan ik die mensen vanavond nog normaal aankijken D:

    OT –– Altijd fijn om een ijsje te krijgen ^^


    Yes, geen stage morgen en vrijdag!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het leenstelsel is er doorheen –– studenten moeten voortaan alles zelf gaan betalen.

    Goed bezig, regering. Goed bezig.
    :W


    Paracosm schreef:
    Het leenstelsel is er doorheen –– studenten moeten voortaan alles zelf gaan betalen.

    Goed bezig, regering. Goed bezig.
    :W


    Wait whut? Dus als ik 18 ben kan ik geen studiefinancieringen krijgen!?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik begin nu toch best bang van je te worden. Dring je niet zo op en laat me gewoon met rust.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Myle schreef:
    (...)

    Wait whut? Dus als ik 18 ben kan ik geen studiefinancieringen krijgen!?


    Klik hier maar eens op –– de regering is echt gek geworden :<

    OT –– Jummie, eerst ijs en dan ook nog eens taart. Dit is zo niet goed voor m'n zomerfiguur, maar ach.


    Paracosm schreef:
    (...)

    Klik hier maar eens op –– de regering is echt gek geworden :<

    OT –– Jummie, eerst ijs en dan ook nog eens taart. Dit is zo niet goed voor m'n zomerfiguur, maar ach.


    Ohja, ook nog wel in de maand dat ik 19 wordt dan.

    Fuck de regering, fuck Nederland. Bom erop, op heel het politieke teringzooitje

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 19:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaah, is het normaal dat mijn mannetje van Temple Run op de rond ligt in plaats van dat hij loopt? :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Iedereen is weg en ik zit op de sims mijn huis na te bouwen. Waar gaat mijn leven toch heen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov