• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cantabile schreef:
    Body, we talked about this. Ongesteld zijn doen we in de stopweek, niet doordeweeks en helemaal niet nu met uitzicht op morgen D:
    (...)
    Als je al begonnen bent met je studie en je stufi voor die studie vóór leerjaar 2015-2016, behoor je niet tot het leenstelsel en heb je er dus geen last van. Tenminste, dat hoor ik overal.


    Ik hoop het maar voor die regering.
    Ze willen toch zo graag dat mensen naar school gaan? Nou, ze verkloten het zo echt wel hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De hele week gaat alles al zo verkeerd, als me piercing nu ook nog eens gaat ontsteken ga ik echt gillen D:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ooh. Zoveel x_x Snel aan de gang en niet lanterfanten!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, ik heb me vergist. Nu wordt het pas eng. Als je niet in mijn vriendengroep had gezeten, had ik je nu persoonlijk opgezocht om je te vragen of je wel goed bij je hoofd bent.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eindelijk is mijn profiel zoals ik het wil hebben :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Yay, is het toch nog gelukt. Ik ben er niet echt tevreden mee, but it will do for now...


    Caution first, always.

    Oh, god. 1443 woorden voor een post *O*. Ik heb goed doorgeschreven, hehhee. En dat terwijl ik helemaal geen inspiratie had..
    Goed, maar nu ga ik wel echt slapen - proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kortzichtig mensen wel niet kunnen worden vanwege een religie.


    You are beautiful, you are love.

    Dat verlangen naar iets wat niet kan zijn...
    Het maakt me gek.


    Stenenlikker

    Ik vraag me af of er nog andere winkels zijn waar ze T-shirts van Nirvana en The Rolling Stones en zo verkopen dan de H&M. Die van ons in de stad heeft er namelijk geen en de helft van de stad draagt er eentje. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    COBAI schreef:
    Ik vraag me af of er nog andere winkels zijn waar ze T-shirts van Nirvana en The Rolling Stones en zo verkopen dan de H&M. Die van ons in de stad heeft er namelijk geen en de helft van de stad draagt er eentje. :'D


    De Primark heeft ze, en ik heb ze ook eens bij the Sting gezien. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    De Primark heeft ze, en ik heb ze ook eens bij the Sting gezien. ^^

    Ik heb nog geen van beide hier gezien. :'D Wij hebben echt zo'n kutstad waar nooit iets te vinden is. Sowieso wil ik eens ergens anders gaan shoppen, maar dat wil mijn ma niet. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Videnda schreef:
    Oké, ik heb me vergist. Nu wordt het pas eng. Als je niet in mijn haar vriendengroep had gezeten, had ik je nu persoonlijk opgezocht om je te vragen of je wel goed bij je hoofd bent.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 10:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAI schreef:
    (...)
    Ik heb nog geen van beide hier gezien. :'D Wij hebben echt zo'n kutstad waar nooit iets te vinden is. Sowieso wil ik eens ergens anders gaan shoppen, maar dat wil mijn ma niet. ><


    Wij hébben niet eens een stad.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    COBAI schreef:
    (...)
    Ik heb nog geen van beide hier gezien. :'D Wij hebben echt zo'n kutstad waar nooit iets te vinden is. Sowieso wil ik eens ergens anders gaan shoppen, maar dat wil mijn ma niet. ><

    In Utrecht heb je wel zo'n winkeltje waar ze allerlei bandshirts verkopen.
    Kan je het anders niet op internet bestellen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.