• Ja, zoals sommigen van jullie misschien nog weten ben ik woensdag naar Parijs gegaan met mijn mama en daar had ik Skittles gekocht. Dat is een soort van fruitsnoepje, voor de mensen die het niet weten. Dus ik heel zuinig daarop zijn, want ze verkopen die niet/amper in België en ik wou er ook wat bewaren voor als mijn zus terugkwam van kamp volgende week dinsdag. Gisterenavond had ik ze weg gelegd onder een stapeltje handdoeken, voor als iemand daar misschien wel eens van zou willen gaan eten. Sta ik deze ochtend op en wil ik een boek gaan pakken uit de bib, zie ik daar ineens mijn zakje Skittles liggen. Leeg. Dat had die domme, irritante broer van me weer gedaan natuurlijk, want mijn mama lust ze niet en voor de rest is hier niemand anders in huis. Ik voelde me echt zoals Ross in die aflevering van Friends 'My sandwich'. Ik dacht echt in mijn eigen: 'My Skittles? MY Skittles? MY SKITTLES? (cat)'. En natuurlijk toen hij thuis kwam van zijn werk daarnet voor zijn middagpauze en ik hem daarmee confronteer ontkent hij alles, zat hij te doen alsof hij niet wist wat Skittles waren. Echt godverdomme, ik zou hem zo hard kunnen slaan.

    Ps: Voor de mensen die me overdreven vinden, dit is niet de eerste keer dat hij me zoiets flikt. Ik kan mijn broer echt oprecht niet uitstaan. (cat)


    All was well.

    Haha, die aflevering van Friends ken ik. 8D En verder, ik vind Skittles heel lekker, maar ik kan ze kopen wanneer ik wil, gewoon bij Kruidvat hoor 8D Maar wel kut voor je x(


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Haha, die aflevering van Friends ken ik. 8D En verder, ik vind Skittles heel lekker, maar ik kan ze kopen wanneer ik wil, gewoon bij Kruidvat hoor 8D Maar wel kut voor je x(

    Geen kruidvat in de buurt, het zou me trouwens verbazen als ik ze daar zou vinden, want ik heb ze nog nooit daar gezien. D:


    All was well.

    Gringotts schreef:
    (...)
    Geen kruidvat in de buurt, het zou me trouwens verbazen als ik ze daar zou vinden, want ik heb ze nog nooit daar gezien. D:


    Oo, dat is raar. :0 Dat is ook wel de enige winkel waar ik ze heb gezien. ^^


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Moet ik ze opsturen van Holland:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bij ons verkopen ze ze op school! Maar anders moet je ze een keer op internet bestellen, even denken, waar kan je ze bij ons ook kopen. Eh, volgens mij gewoon in de supermakt.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    FreeHouseElf schreef:
    Bij ons verkopen ze ze op school! Maar anders moet je ze een keer op internet bestellen, even denken, waar kan je ze bij ons ook kopen. Eh, volgens mij gewoon in de supermakt.


    Bij ons ook, maar ik hou niet van Skittles. M&M's zijn lekkerder.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Chocolicious schreef:
    Haha, die aflevering van Friends ken ik. 8D En verder, ik vind Skittles heel lekker, maar ik kan ze kopen wanneer ik wil, gewoon bij Kruidvat hoor 8D Maar wel kut voor je x(

    Je kan ze in het kruitvat kopen of in de snoepautomaten aan het station. (:


    Get outta my head!

    mijn broer doet dat ook altijd. gisteren nog, er lag nog één plak cake op het aanrecht speciaal voor mij. ik loop er naar toe, weg cake. hij had nog een kruimel cake op zijn lip zitten dus ik wist dat hij het had gedaan. ik haat hem op zulk soort momenten.

    p.s. ik kan skittles gewoon bij de albert heijn kopen, in zulke extra grote zakken.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 13:06 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Broers zijn kut, end of story :'D

    (Sorry to hear about your skittles, we will always remember them..

    .. ik klink sarcastisch, maar zo is het dus niet bedoelt o.o)

    .. Briers zijn gewoon stom :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hè? Kun je die bij jullie niet gewoon in de supermarkt halen dan? O_O


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!