• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom doe je de laatste tijd zo vreemd? Je drukt me alleen maar weg – Ik blijf niet wachten totdat het beter gaat.


    Ik wil ook naar Pinkpop, sigh...


    You make me smile, a lot..

    Elke keer als ik het nummer 'Don't Cry' hoor van Guns N' Roses moet ik aan jou denken..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kon ik maar in boeken leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh, waarom moet het nou weer zo gaan?


    Your make-up is terrible

    Damn, what a movie. .


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dag dag, Quizlet! Tot vrijdag of tot als er ergens wifi is in Engeland! Ik ga je missen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dag dag, Quizlet! Tot vrijdag of tot als er ergens wifi is in Engeland! Ik ga je missen!


    Have fun! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou, NS, rot op met je vertraging. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I'm here without you baby
    but your still on my lonely mind
    I think about you baby
    and I dream about you all the time


    26 - 02 - '16

    Ik zou willen dat er eens iemand om zou draaien, zijn blik op mij zou laten vallen, terug zou lopen, en vragen of ik erbij zou willen horen.


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Mijn haar is de tweede dag altijd futloos. Waarom? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    "Ik aandachtstekort? Hoe kom je erbij?" Misschien het feit dat je in een tijgerpak rondloopt... *eyeroll* *lol*

    Mijn spelling is niet on-point vandaag.*sigh*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat mijn vriendinnen niet dichtbij wonen betekend niet dat ik geen vrienden heb. Sterker nog, ik heb de beste vrienden/vriendinnen die ik maar wensen kan en ik zie al elke week minimaal een keer. Soms wel dagen achter elkaar, zolang dat iedereen aan elkaar irriteert. Maar dan maakt niet uit. Ik heb vrienden die als familie zijn want dat is het. Wij zijn allemaal een grote familie en dat is gisteren maar weer gebleken. Ik hou van ze. Heel erg veel.


    "Ignite, my love. Ignite."