• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ohja, mijn broertje had mijn Ipod snoertje meegenomen en nu kan ik geen muziek meer op mn iPod zetten (cat)
    En bedankt, net nu ik graag weer wat nieuwe muziek erop wil zetten.


    Stenenlikker

    Ik wil een andere pil. Deze maakt alle klachten die ik had, zes miljoen keer zo erg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gaat lekker hier :c


    26 - 02 - '16

    Een schrijver schrijft, omdat hij het leuk vindt om te schrijven.
    Maar wat als dat er niet meer is?
    Waar schrijf je dan nog voor?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Een schrijver schrijft, omdat hij het leuk vindt om te schrijven.
    Maar wat als dat er niet meer is?
    Waar schrijf je dan nog voor?

    1. Voor het geld
    2. Omdat iemand wil dat hij schrijft
    3. Niet
    (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een nieuw woord uitgevonden denk ik. Reply-block. Als je niet weet wat je moet antwoorden op een berichtje. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb echt zo'n 'I don't wanna live on this planet anymore'-gevoel. Ugh. Ik wil iets. Weg. Uit de sleur. Ik hoop dat echt te vinden als ik volgend jaar naar Japan ga. Ik kijk er echt naar uit om weg van alles wat en iedereen die ik ken te gaan en ergens opnieuw te beginnen. Op de één of andere manier heb ik dat heel erg nodig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    Een schrijver schrijft, omdat hij het leuk vindt om te schrijven.
    Maar wat als dat er niet meer is?
    Waar schrijf je dan nog voor?


    In mijn geval? Voor de mensen en werelden die anders stilstaan. Jij hebt ze geschapen, dus het is niet eerlijk om ze zo lang op je te laten wachten.
    Ja, ik heb behoorlijk vreemde gedachten op dat gebied, ik weet het.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    In mijn geval? Voor de mensen en werelden die anders stilstaan. Jij hebt ze geschapen, dus het is niet eerlijk om ze zo lang op je te laten wachten.
    Ja, ik heb behoorlijk vreemde gedachten op dat gebied, ik weet het.


    Interessante theorie, maar als een wereld stilstaat dan maakt het toch eigenlijk niets uit? Je kunt ieder moment verder en zelfs al zou je stoppen, dan merken de mensen en de wereld er toch niets van, omdat de tijd stilstaat ener niets gebeurd. Of hoe zie jij je dat voor je? :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsubomi schreef:
    (...)

    In mijn geval? Voor de mensen en werelden die anders stilstaan. Jij hebt ze geschapen, dus het is niet eerlijk om ze zo lang op je te laten wachten.
    Ja, ik heb behoorlijk vreemde gedachten op dat gebied, ik weet het.


    Hmm, ik ben juist van mening dat hij eigenlijk verdergaat. Dan wel niet waar jij bent gebleven, maar wel ergens. Voor of na hetgene wat jij aan het schrijven bent. Soms krijg je daar dingen van mee, schrijf je ze op, maar sommige dingen kom je nooit te weten.
    Oké, nu ik dit typ, geloof ik het niet weer helemaal, maar toch denk ik wel dat dit zo zou kunnen zijn.

    Dit is eigenlijk een heel interessant iets om over te discussiëren :')

    [ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 23:23 ]


    Stenenlikker

    I'm here without you baby, but you're still with me in my dreams..


    26 - 02 - '16

    Ohmygoodd.
    Ik weet nou niet hoe ik me moet voelen: creeped out or feeling glad that I'm sitting inside. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    0 stemmen?! For real? Wtf.


    26 - 02 - '16

    En dat moet logica zijn? Juist....


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het is wel duidelijk op welke plek ik sta voor jou.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered