• Rieh nuk ej la ej seitartsurf, ehcsirofue netnenmom ne slesnipsnesreh tjiwt.
    Sud tiz ej stei srawd? Beh ej nemelborp? Si ej ejsji tein rekkel? Fo loev ej ej nooweg oz dnettezton jilb ne liw ej tad tem ed tser nav Letziuq neled?
    Fjirhcs reih sella nav ej fa.

    ~

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leave me thefuck alone. Jesus christ.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap het niet meer. Het ene moment kan ik me zo hard aan je ergeren en het andere moment ben je het beste in de hele wereld...


    Take me to wonderland

    I've walked alone, hoping
    Just barely coping
    Getting it on
    Getting it wrong
    It's hard to talk
    To see what's deep inside
    It's hard to tell the truth
    When you've always lied


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus, slaap ik eindelijk – moet ik toch nog even m'n zusje op gaan halen, zou binnen een half uur terug zijn. Jammer dat ze heel het dorp af hadden gesloten omdat een paar van die rot jongeren niet normaal konden doen op een festival. Uiteindelijk twee uur bezig geweest en 'n auto de hens in zien gaan.
    Nu kom ik natuurlijk niet meer in slaap.


    Hahahaha! Ik zit nu zo'n oud verhaal van mij terug te lezen en man, wat is dat een slecht verhaal. Hahahahaha :'DD


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik wil de gele dag binnen blijven. Tegen de hooikoorts. Hopelijk doen mijn ouders er wat mee...

    Kyojin schreef:
    (...)

    Hmm, ik ben juist van mening dat hij eigenlijk verdergaat. Dan wel niet waar jij bent gebleven, maar wel ergens. Voor of na hetgene wat jij aan het schrijven bent. Soms krijg je daar dingen van mee, schrijf je ze op, maar sommige dingen kom je nooit te weten.
    Oké, nu ik dit typ, geloof ik het niet weer helemaal, maar toch denk ik wel dat dit zo zou kunnen zijn.

    Dit is eigenlijk een heel interessant iets om over te discussiëren :')


    Zo kun je het eigenlijk ook wel bekijken. Maar in dat geval zou ik nog de druk voelen om verder te schrijven, omdat je anders de belangrijke dingen mist die er gebeuren.
    Misschien is dat wel een betere manier om het te omschrijven, want ik ben wel van mening dat een schrijver niet alles bepaalt wat zijn personages en zijn wereld doet. Op een gegeven moment gaat het leven en heb je er nog maar weinig over te zeggen, dan kun je alleen nog maar alles opschrijven en hopen dat alles tot een goed einde komt. Ik ervaar dat toch echt zo. Ik plan nooit een verhaal en laat het altijd op die manier zichzelf schrijven. Dat pakt niet altijd even goed uit tho. :')
    I like your username, btw. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom moet er altijd weer een heel drama komen als ik naar mijn vader ga? Ik háát gescheiden ouders. Het heeft me werkelijk enorm veel ellende gegeven.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 10:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Morgen ga iknaar Engeland. Woohoo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I could sleep forever.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gmblr, stomme OV-chip, ik zweer dat ik je had opgeladen! -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Het festival was echt super leuk. ;3


    Your make-up is terrible

    Constante schreef:
    Gmblr, stomme OV-chip, ik zweer dat ik je had opgeladen! -.-"


    Oh, dat ken ik. Ik heb al twee keer een probleem in de bus gehad, omdat die stomme kaart niet wilde werken. :')

    OT: Eindelijk heb ik mijn lenzen. Nu kan ik de grassprietjes weer tellen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik wil het huis uit, maar hoe?


    26 - 02 - '16

    Fucking buikpijn. D:

    Hoe moet ik me gaan concentreren?

    Maleficent soundtrack is zoooo mooi. *-*


    help